reparatieadres koppeling

Gestart door peterhenk, 26-10-2005 00:30:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

peterhenk

Hallo forumleden ik ben nieuw lid, ik zal me binnenkort even voorstellen. Ik heb een vraag over een goed adres in de regio gelderland. mijn koppeling moet vernieuwd worden volgens de dealer. Ik zoek een betrouwbaar adres waar ik hem kan laten vernieuwen. Ik bedoel dus niet bij een dealer. Heeft iemand goede ervaringen met een reparateur een beetje bij mij in de buurt?

peterhenk

thuur

#1
Graag even via PB ;)


Gr 8)

peterhenk

bedankt voor de snelle reactie.!! Ik zal het meteen doen. Moet ik de ervaring vertellen of is dat allemaal al bekend?


thuur

Citaat van: peterhenk op 26-10-2005 00:38:08
bedankt voor de snelle reactie.!! Ik zal het meteen doen. Moet ik de ervaring vertellen of is dat allemaal al bekend?



We lezen graag ervaringsverhalen ;D


Suc6 met de operatie!


Gr 8)

Peertje

Citaat van: peterhenk op 26-10-2005 00:30:06
ik zal me binnenkort even voorstellen.

peterhenk

Ben benieuwd of het nou Peter of Henk is....  ;D
Hé? Geen banner meer?

peterr

Citaat van: Peertje op 28-10-2005 13:27:37
Citaat van: peterhenk op 26-10-2005 00:30:06
ik zal me binnenkort even voorstellen.

peterhenk

Ben benieuwd of het nou Peter of Henk is....  ;D
Ik dacht dat het Vennegoor of Hesselink was  :P Hij stelt zich binnenkort voor dus we zullen het wel merken.

peterhenk

Heb afgelopen week mijn koppeling en keerring laten vernieuwen. Wat een verschil !!! Je hebt eigenlijk pas in de gaten hoe slecht hij is als hij vernieuwd is en je weer gaat rijden. Ik ben dus zeer tevreden dat ik het heb laten doen. Als ik iemand zou kunnen helpen met het adres van de reparateur moet je me maar een berichtje sturen

Peterhenk van Rooijen

Taranis

Net een uurtje thuis... 3 uur in de trein heen en 2 uur met de auto weer naar huis, maar wat een verschil! Als het spreekwoordelijke mes door de boter schakelt ie weer!

Absoluut geen cent teveel betaald voor de vervanging van de koppeling, kreeg netjes de vervangen onderdelen te zien, wat er mis mee was. Verder nog wat tips van onderhoud wat er aan komt (radiateur bleek lek te zijn, krukaskeerring aan distributiezijde is ook lek en 3 weken terug dus NIET opgemerkt door de dealer, heel fijn, en de stabilisatorstangrubbers zijn op)... aanrader, ik ben een tevreden klant in ieder geval  8)

Joost23

#8
Mijn roffel is ook terug. Zondag einde van de middag kon ik m ophalen, via een lege A12 en A30 terug kunnen rijden naar Amersfoort. Eindelijk de roffel lekker uit kunnen laten dus!

Hij rijdt weer helemaal als nieuw! Stabilisatorstang en aandrijfhoes zitten er ook nog een keer aan te komen, als hij tijd heeft, rijd ik er graag voor naar Arnhem

ewing

#9
Mijn roffel gaat 14 april voor vervanging van de koppeling. Gelet op de positieve berichten hier verwacht ik bijna dat ik mijn roffel niet meer herken (in positieve zin)...als ik 'm terug heb zal ik mijn ervaringen hier posten.

By the way, mijn roffel heeft nu 208dkm gelopen. Is dat een beetje een normale kilometerstand waarbij je de koppeling vervangt?Mijn koppeling is trouwens nog niet gaar, maar de drukgroep doet het al niet lekker meer en zo nu en dan (bij koud en vochtig weer) slipt de koppeling wel eens...

)()()sT

Ik zit op 197.000 met een schurende plaat als ik 'm laat slippen en een fluitend druklager bij koude start. Voorlopig blijf ik wel ff doorrijden, maar rond de 200.000 km is wel normaal

SUc6

Vertigo

Mijn auto heeft al zeker 40.000km af en toe last van zo'n schurend geluid bij het op laten komen van de koppeling. Maar kan best al veel langer zijn, weet niet hoe lang de vorige eigenaar daar al mee reed. Koppeling zelf is nog goed.
Nog steeds de eerste koppeling en druklager. Huidige km-stand 400.000! (bijna)

Roger B.

mijn koppeling slipt niet, maakt geen rare geluiden ofzo, maar ik heb het idee dat ie ERG hoog aangrijpt.

is dit 850 eigen, of is ie inderdaad ver richting versleten?

thuur

Citaat van: Roger B. op 08-04-2006 21:04:33
mijn koppeling slipt niet, maakt geen rare geluiden ofzo, maar ik heb het idee dat ie ERG hoog aangrijpt.

is dit 850 eigen, of is ie inderdaad ver richting versleten?

Wat is je km-stand?

Het is zeker niet 850-eigen ;)


Gr 8)

Roger B.