Honda CRX VTEC: REMMEN!

Gestart door HaRdCoRe-WeZ, 30-10-2005 16:44:32

Vorige topic - Volgende topic

HaRdCoRe-WeZ

Een CRX met turbo. Hmmm, zijn er niet zo heel veel. 300pk lijkt me ergens wel sterk, maar je weet het nooit. Welke regio moet dat hok rijden dan? Kleur?

alex V50

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 01-11-2005 20:29:28
Een CRX met turbo. Hmmm, zijn er niet zo heel veel. 300pk lijkt me ergens wel sterk, maar je weet het nooit. Welke regio moet dat hok rijden dan? Kleur?

In de regio Den Haag. Is een zwarte met 17" wielen en op de achterkant een sticker:
powered by rica-tuning.

Echt veel rijden doet ie niet, hij gaat nog weleens stuk... ::)
maar mocht iemand van hier in de buurt van Wateringen/Den Haag een keer naast een zwarte CRX staan met achter het stuur een jong ventje met een petje op, schrik dan niet als je alleen zijn achterkant ziet.  ;D

Gr. Alex.

Citaat van: fearless op 26-09-2006 22:00:27
Ik vlam!
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience

Rsport

Een CRX met 300pk?

Hoe ga je zoveel vermogen ooit via 2 voorwieltjes van een auto die std 900kg weegt, op de weg krijgen?   ??? :-\

Johann

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 01-11-2005 20:29:28

Die is van Roeltje van RICA.  Zwarte VTec met T3/T04 turbo, 6 pods AP remmen en een KW onderstel. Zit ook een body kit omheen.

Volgens mij heeft hij 'm op 340 of 360 PK gemeten maar uiteindelijk op iets van 310 PK gezet.

Tijdens mijn laatste bezoek lag de motor uit elkaar. Oliepomp ring was uit elkaar gespat bij 8000 toeren waarna de nokkenassen zijn gaan vreten in de kop.

Nieuwe kop was al binnen en alle lagers kwamen er nieuw in.

edenmartina

Ik heb dat ding een tijdje geleden gekeurd.
Het is idd een beest heeft 350 pk op de voorwielen.
Motor is echt een juweel om te zien maar zal ook niet weinig gekost hebben! ik denk dat zoon lief pappie aardig leeggeschud heeft :D

Johann

Citaat van: edenmartina op 02-11-2005 19:15:00
Ik heb dat ding een tijdje geleden gekeurd.
Het is idd een beest heeft 350 pk op de voorwielen.
Motor is echt een juweel om te zien maar zal ook niet weinig gekost hebben! ik denk dat zoon lief pappie aardig leeggeschud heeft :D

Denk ut niet... ;)

edenmartina

hahahahahaha a joh pap a joh a joh

CeeBee

Roeltje heeft een zeer uitgebreide kennissenkring , wat errug makkelijk is. 8)
Zelfs in Zuid Afrika , daar komt het uitlaatspruitstuk vandaan geloof ik.
V70N 2.5T AWD

HaRdCoRe-WeZ

Goed bezig dan. Ken het ding verders niet, maar waarom rijdt hij niet op Zandvoort/Assen/Zolder tijdens het sprinten? Kan een hoop naar huis rijden denk ik zo.

Taranis

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 30-10-2005 20:16:19En jongens, zeg nou eerlijk, wat moet ik met een 850? Kost nogal nix gelukkig, tis zwaar en verzekering bla bla. Misschien over een paar jaar...

Tja... kheb d'r ook 1 gekocht en ben ook nog maar 21 (en toch bewust voor een 850 gekozen)

On-topic: leuk ding zo'n CRX. Maat van me is helemaal gek van die dingen en wil er ook graag 1. Jammer dat ze zo roestgevoelig zijn  :-\  Je ziet ze idd een stuk minder dan 3-4 jaar terug.. wel jammer eigenlijk want het zijn gewoon geweldige bakjes om eens lekker in te scheuren  :o

HaRdCoRe-WeZ

Kleine update: Wat fotootjes geschoten. Zit inmiddels een andere einddemper op, en de Chiel Bos veren zijn gemonteerd. Optima Yellowtop zit er nog niet in, evenals het complete CAI systeem. Daar moet nog het 1 en ander voor aangepast worden, maar is het nu te koud voor. Wel het grote K&N filter gemonteerd, en ja, hij loopt nu als een kogel door.

PICS

Taranis

wepster

zie ik dat verkeerd of is er rechts voor een lampie stuk  ;D ;D ;D

Lindert Bogers

Was 19 en kocht een 850 T-5R  ;D

HaRdCoRe-WeZ

Citaat van: wepster op 08-12-2005 19:35:10
zie ik dat verkeerd of is er rechts voor een lampie stuk  ;D ;D ;D

Klopt......dat zie jij echt verkeerd  ;D ;D ;D