RRRRR_Ramon's belevenissen

Gestart door RRRRR_Ramon, 20-11-2005 01:06:54

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

If it's not blown, it sucks...

RRRRR_Ramon

Gisteren bij km stand 325.100 de winterbanden gemonteerd. De velgen had ik al enige tijd in de schuur liggen en nu konden ze na het spuitwerk eindelijk onder de auto.

Ik heb ook de LMM gemonteerd die ik op Ebay gekocht had. De dip in hoge toeren is nu weg en pakt weer lekker op.  :eusa_dance: Het lijkt ook wel of de motor soepeler loopt, eerder hoorde je bij versnellen, vanaf zeg 100 naar 120, de motor echt stampen in het vooronder, dat lijkt nu wel minder maar dezelfde versnelling is er wel gelukkig!

Persoonlijk vind ik de combinatie auto- en velgenkleur wel geslaagd. Er is nog wel werk aan de winkel. De remschijven zijn roestig en die komen bij deze Persus veel meer in het zicht dan bij de Perfo's. Zo blijven we bezig............  ;D

🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

elianmars

Mooi dat de LMM bij jou ook zoveel effect heeft!  :eusa_dance:

Ik had 't al gezegd in het winterbandentopic gezegd: heel mooie velgen!!  8)

RRRRR_Ramon

Citaat van: elianmars op 11-11-2007 21:21:23
Mooi dat de LMM bij jou ook zoveel effect heeft!  :eusa_dance:

Ik had 't al gezegd in het winterbandentopic gezegd: heel mooie velgen!!  8)

OK, ja ik dacht later dat ik het beter meteen in m'n BLOG had kunnen zetten.  ;)

ief

Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

mehn

Citaat van: RRRRR_Ramon op 11-11-2007 19:27:56
Persoonlijk vind ik de combinatie auto- en velgenkleur wel geslaagd.

Ik ook ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

kyro

whauw :eusa_clap:

ziet erg mooi uit Ramon !!

en nu.................. weet ik 't ook zeker :eusa_dance: :D

Ludo

dit is idd een mooie combinatie.  :D

Er is nog wel werk aan de winkel.

de Perfo's ook in deze kleur?.  :eusa_dance:

RRRRR_Ramon

Citaat van: Ludo op 11-11-2007 22:02:05
dit is idd een mooie combinatie.  :D

Er is nog wel werk aan de winkel.

de Perfo's ook in deze kleur?.  :eusa_dance:

Ze kunnen wel een likje verf gebruiken............ dus wie weet  :angel: ;)

FGG

Ik vind een donker getinte velg altijd lastig om te combineren, maar onder jouw V70 doen ze 't boven verwachting errug goed. Top! :eusa_clap:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Rick.

Don't waste your time always searching for those wasted years.

BartusKN

RRRRR_Ramon

Vandaag een mindere ervaring met de V70......

Ik was op weg naar Rick. om een set sneeuwkettingen op te halen en nam de afrit van de A50 naar de A73. In de lange bocht naar boven gaf ik na het afremmen wat gas bij om daarna weer vlot in te kunnen voegen, tot zover niets aan de hand.

Na het gasgeven merkte ik direct dat ik geen aandrijving meer had, of in ieder geval niet veel. Geen AT storingslampje, voor de rest alle diagnostics OK, maar geen aandrijving meer.  :-\

Auto naar de vluchtstrook gereden bovenop het viaduct en wat kleine testjes uitgevoerd. In de D, in de 3, in de L en achteruit. In de achteruit wel een goede aandrijving echter in de andere versnellingen geen tractie, pas bij 3000 toeren rolt de wagen iets vooruit. Oliepeil van de bak meteen (ten overvloede) gecheckt, dat had ik zaterdag voor vertrek nog gedaan. Oliepeil was goed en olie zag er redelijk schoon uit. De bak afgelopen sleuteldag 1 september nog gespoeld en geen gekke dingen ontdekt. Er zaten ook weinig tot geen staaldeeltjes aan de magneet van de aftapdop. Monteur van Hooftman bevestigde dit nog.

ANWB maar bellen, kon daar niet blijven staan in ieder geval en achteruit naar huis was ook geen optie. ANWB centralist vond dat we nogal gevaarlijk daar stonden en maakte er "sploedje" van. Auto zou direct naar een veiliger plaats gesleept worden en dat was dus de LogicX vestiging in Wijchen. De wegenwacht stelde vast dat we een vervangende auto tegemoet konden zien omdat we dat in het ANWB pakket hadden. Ik had het niet geweten, maar het bleek wel zo te zijn, geluk bij een ongeluk dan maar.

De V70 gestald in de LogicX loods en paperassen afgehandeld. Rick. op de hoogte gesteld dat we ff niet kwamen vandaag en gecheckt of Daan dienst had, maar die was vrij, moest ook uitslapen van de nachtrit natuurlijk.

We zijn huiswaarts gekeerd met een Opel Vectra Combi 2.2 met 17K op de teller. Na 20 km snelweg kwam ik erachter dat het een 6 bak was.........  :eusa_wall:

De V70 wordt morgen of uiterlijk dinsdag naar Volvodealer Buitenweg in Naarden getransporteerd. Morgen maar eens even bellen dat ie eraan komt en dan om de tafel wat het me gaat kosten.........  :eusa_think: Ik bereid met op het ergste voor, kan het alleen maar meevallen.

En het rare is dat me gisteravond nog opviel als je rustig rijdt op die gladde 60km/u wegen rond Borculo dat de bak zo zijdezacht schakelde. Het viel MarcelV70R ook op die met Ank achterin zat tijdens de nachtrit. Het waren z'n laatste stuiptrekkingen dus  :-\

Helaas...........

elianmars

Potverdrie......... Dat zijn geen leuke dingen, Ramon.....  :-\

Ik hoop voor je dat het een kleinigheidje is!  :eusa_pray:

RRRRR_Ramon

Citaat van: elianmars op 18-11-2007 21:55:48
Potverdrie......... Dat zijn geen leuke dingen, Ramon.....  :-\

Ik hoop voor je dat het een kleinigheidje is!  :eusa_pray:

Ik hoop het ook........  :eusa_pray: