Legaal Sprinten!!

Gestart door Roy_Heitzer, 13-02-2003 11:04:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Johann

#105
Moet je even vertellen wat dat inhoud

Roy_Heitzer

#106
Bracket race:

elke rijder racet op zijn beste kwalificatietijd die hij s`ochtends gereden heeft.
als de beste 1/4 mijltijd van rijder A in de kwalificatie rondes 15 sec. is en de beste 1/4 mijltijd van rijder B in de kwalificatieronde 17 sec.en deze twee rijders komen elkaar tegen in de race,dan krijgt rijder A twee sec. later groen licht dan rijder B.

als de beste 1/4 mijltijd van rijder C in de kwal.ronde 17.2 sec. is en rijder B en C komen elkaar tegen in de race,dan krijgt rijder B 0,2 sec. later groen licht dan rijder C.enz.....

HEADS UP RACE

alle rijders krijgen op de zelfde tijd groen licht,spreekt voor zich.

PieT111

#107
Ik volg de meerderheid, 't is toch de eerste keer voor mij
Busje komt zo!

Johann

#108
Heads up toch?

Gelebanaan

#109
CiteerHeads up toch?
Heads up! Niet direct tegen clubleden graag.  ;D

hpetak

#110
CiteerBracket race:

elke rijder racet op zijn beste kwalificatietijd die hij s`ochtends gereden heeft.
als de beste 1/4 mijltijd van rijder A in de kwalificatie rondes 15 sec. is en de beste 1/4 mijltijd van rijder B in de kwalificatieronde 17 sec.en deze twee rijders komen elkaar tegen in de race,dan krijgt rijder A twee sec. later groen licht dan rijder B.

als de beste 1/4 mijltijd van rijder C in de kwal.ronde 17.2 sec. is en rijder B en C komen elkaar tegen in de race,dan krijgt rijder B 0,2 sec. later groen licht dan rijder C.enz.....

HEADS UP RACE

alle rijders krijgen op de zelfde tijd groen licht,spreekt voor zich.

Heads up race,natuurlijk! ;D
((Moet je ook je volvo850clubkaart meebrengen?Ik heb deze nl nog niet gekregen))

Roy_Heitzer

#111
Maar aan de andere kant,mocht het zo zijn dat het regent en je moet tegen een 4WD sprinten,je weet bij voorbaat al dat het met de tractie dan helemaal *** is.Dan heb je er wellicht voordeel bij als je met een bracket race meedoet.....toch??

PieT111

#112
Volgens het KNMI wordt het tegen het weekeinde weer droog , ze verwachten een zacht weekeinde (10 graden), met zon.
Tel daarbij op dat Zandvoort vanwege zijn ligging zowiezo al meer kans op zon heeft, dan lijkt het zondag niet stuk te kunnen ;D
Busje komt zo!

marcelV70R

#113
is er al bekend met hoeveel leden er wordt gereden?
ik kom wel maar ga eerst maar eens kijken.

Roy_Heitzer

#114
Volgens de laatste berichten zouden het er nu 7 moeten zijn :P

marcelV70R

#115
ik ben benieuwd
maar er zullen toch ook wel wat leden komen kijken?
ik kom alleen wat later
7.30 uur vind ik wat aan de vroege kant
ik hoef toch niet te keuren
ik denk dat ik er rond 09.00 uur ben

Mellow_yellow

#116
CiteerHeads up race,natuurlijk! ;D
((Moet je ook je volvo850clubkaart meebrengen?Ik heb deze nl nog niet gekregen))

Nee Hans, alleen bij onze eigen clubevenementen


PieT111

#117
:-/ Waar haal je die energie vandaan......?
Als ik die grand prix ook nog kijk val ik voor het startschot in slaap in mijn auto :P
Busje komt zo!

Erik_M.

#118
CiteerTel daarbij op dat Zandvoort vanwege zijn ligging zowiezo al meer kans op zon heeft, dan lijkt het zondag niet stuk te kunnen ;D

Wat dacht je van een stormdepressie met regen vanuit zee  :o , komt toch het eerste langs Zandvoort ?

Ik kan helaas niet komen kijken, maar ik wens eenieder een zonnige dag, veel succes en snelle tijden toe !

M.vr.groet
Erik M.

Roy_Heitzer

#119
Zoooooo nog even olie ververst en filtertje vervangen voor de Zondag,was wel nodig