Legaal Sprinten!!

Gestart door Roy_Heitzer, 13-02-2003 11:04:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Johann

#60
"k heb net even een test sprint gedaan.......
....
....
....

Ik denk dat ik maar met de burnout competitie mee doe...(zucht)  ;)

Edwin

#61
Ik doe niet mee want ik ben van mening dat ik met mijn standaard T5 geen echte kans maak, zelfs met alleen een chippie nog niet denk ik.
Ik kom uiteraard wel kijken, en ik neem voor de winnende 850/70 een krat GROLSCH Beugels mee als prijs! ;D Tenzij daar geen prijs op wordt gesteld natuurlijk, maar dat kan ik mij bijna niet voorstellen. Het lekkerste bier komt per slot van rekening uit Groenlo!

Dus ik kom allenig kiek'n en neem een kratje knalpotten voor de winnaar van de 850 club mee.

gr. Edwin.  8)

Gelebanaan

#62
Top! Wordt weer lachuh!  :D :D Vantevoren nog een weekendje oefenen...... ;D

MARC

#63
[smiley=cwm39.gif] [smiley=cwm12.gif]Hee patricia wat dacht je van een dagje zandvoort voor je verjaardag effe lekker een frisse neus halen ;D.........................................................................................................................................geintje!!!!! ;D ;D ;D
joh we hebben ook  :Plelystad  :Pnog daar kunnen we ook nog wel effe blazen toch! ;D

marc*

Edwin

#64
Nou, nou heren sprinters, niet te enthousiast he!
Willen jullie geen kratje, lusten jullie geen bier of kunnen jullie soms niet tegen knalpottenbier? ;)
Oftewel moet ik nog een kratje meenemen of niet ???

GRMBL, potverdepotver, denk je eens wat leuks te doen........ >:(

gr. Edwin.  8)

hpetak

#65
CiteerIk heb me net ingeschreven. Zandvoort is voor mij toch lekker dichtbij en het lijkt me wel eens leuk. Ik hoop voor die tijd eraan toe te komen om mijn net verworven AP set er onder te krijgen...
Micha,is het een voorinschrijving of kan je op de dag zelf ook inschrijven? Waar doe ik dat voor inschrijven(vol=vol?)

Johann

#66
CiteerNou, nou heren sprinters, niet te enthousiast he!
Willen jullie geen kratje, lusten jullie geen bier of kunnen jullie soms niet tegen knalpottenbier? ;)
Oftewel moet ik nog een kratje meenemen of niet ???

GRMBL, potverdepotver, denk je eens wat leuks te doen........ >:(

gr. Edwin.  8)

Flesje vieux is lichter... ;)

Roy_Heitzer

#67
CiteerMicha,is het een voorinschrijving of kan je op de dag zelf ook inschrijven? Waar doe ik dat voor inschrijven(vol=vol?)

Vol=idd vol,je kan je vooraf inschrijven bij www.dodare.nl

PieT111

#68
Geen elandproef, te laat terug van vakantie, dan maar aan de sprint ;D  Ik ben erbij op Zandvoort ik heb me net ingeschreven. :P
Busje komt zo!

Mellow_yellow

#69
Dus voorlopig hebben we 5 helden:

1. Roy - Volvo 850 T-5R estate (schakel)
2. Tom - Volvo 850 T-5R estate (schakel)
3. Micha - Volvo 850 T-5 sedan (schakel)
4. Pieter - Volvo 850 T-5 estate (automaat)
5. Marc - Volvo 850 T-5R sedan (schakel)

Toppie! Nu Johann nog, komop held, laat ook eens wat zien, vorig jaar wist je heel goed te vertellen hoe wij het moesten doen, laat dat dit jaar nu zelf maar eens zien!  ;)

Johann

#70
CiteerDus voorlopig hebben we 5 helden:

1. Roy - Volvo 850 T-5R estate (schakel)
2. Tom - Volvo 850 T-5R estate (schakel)
3. Micha - Volvo 850 T-5 sedan (schakel)
4. Pieter - Volvo 850 T-5 estate (automaat)
5. Marc - Volvo 850 T-5R sedan (schakel)

Toppie! Nu Johann nog, komop held, laat ook eens wat zien, vorig jaar wist je heel goed te vertellen hoe wij het moesten doen, laat dat dit jaar nu zelf maar eens zien!  ;)

Nah, vooruit dan.
Ik had mij vorige week al ingeschreven maar zat nog even met de auto te klooien maar dat ziet er nu goed uit.
Remmen lopen nog iets aan maar dat zal wel slijten.

Ik heb hier een filmpje staan van de maiden trip.

Over die opmerking van vorig jaar, ik heb alleen aan jullie doorgegeven wat onze Amerikaanse vrienden vertelden maar als dat niet in dank kan worden aangenomen dan is dat jammer... ;)



Zippo mocht hier even de hond uitlaten. ;D

Zippo

#71
Heb me nog rustig gehouden! ;)
Je weet wel.........nieuwe remmen, anders heb je ze zo krom.

Zippo [smiley=cwm23.gif]

PieT111

#72
CiteerIk heb een filmpje staan van de maiden trip.

Dat ziet er in iig sneller uit als ik ooit denk te kunnen gaan. 8)
Busje komt zo!

hpetak

#73
CiteerNah, vooruit dan.
Ik had mij vorige week al ingeschreven maar zat nog even met de auto te klooien maar dat ziet er nu goed uit.
Remmen lopen nog iets aan maar dat zal wel slijten.

Ik heb hier een filmpje staan van de maiden trip.

Over die opmerking van vorig jaar, ik heb alleen aan jullie doorgegeven wat onze Amerikaanse vrienden vertelden maar als dat niet in dank kan worden aangenomen dan is dat jammer... ;)



Zippo mocht hier even de hond uitlaten. ;D

Johan,mooi geluidje hoor :P
Ik heb me ook ingeschreven.
Tja, ga mijn V70 R AWD (schakel)danig strippen om haar wat kilos lichter te maken.Ik ga zelfs op dieet!!In de tank douw ik slechts 5 liter.
Maak ik dan nog een kans ::)??
Laguhh om er aan mee te doen toch

Dreamer2

#74
CiteerTja , als de achter-uit-racers weer welkom zijn, ben ik zekers weer van de partij !!!
Ik zag aan het begin van deze topics dreamer2 (op 14-02) met een reactie, dat hij wel in de achteruitrace klasse mee deed .Dan had hij kans op winnen. IK DAAG HEM BIJ DEZE UIT :)

Ik weer met m'n grote bek  ;D

Uitdaging niet aanvaard. Denk dat ik die dag niet kan sturen van het kippevel op mijn armen. Dat geluid van die 850 van Johann...................
IMPRESSIVE!

U wordt bedankt, u kunt wel gaan....