Legaal Sprinten!!

Gestart door Roy_Heitzer, 13-02-2003 11:04:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roy_Heitzer

http://www.dodare.nl/

Wie O Wie gaat er dit jaar mee??Vorig jaar waren we met z`n viertjes,het zou leuk zijn als we dit jaar met meer Volvo`s de baan bestormen!!


ex_beamerman

#1
ik ben vorig jaar 2 x op de strip in drachten geweest ;D
met m'n 318i beste tijd op de quartermile 15,92 en dat is niet slecht voor een beemer dacht ik,dit jaar ga ik denk ik mee doen met de glt ;D
groet jhonn


Mellow_yellow

#2
Wanneer is het dan weer in Zandvoort?  Ik doe wel weer mee hoor  ;D  Leuk! De laatste keer had ik 15:37 gereden met veel teveel wielspin. Dat moet veel beter kunnen, ik ga de volgende keer voor een lage 14-er

Johann

#3
Gaan we voor de 14?

rogier

#4
Ik vindt het ook wel cewl om met m'n GLT mee te doen  :)

Roy_Heitzer

#5
CiteerWanneer is het dan weer in Zandvoort?  Ik doe wel weer mee hoor  ;D  Leuk! De laatste keer had ik 15:37 gereden met veel teveel wielspin. Dat moet veel beter kunnen, ik ga de volgende keer voor een lage 14-er

9 Maart,Marc

Walter

#6
Mag ik ook mee?? Mijn 126 Volbloed Arabieren kunnen wel zorgen voor een tijd van 14,09.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Dreamer

#7
CiteerMag ik ook mee?? Mijn 126 Volbloed Arabieren kunnen wel zorgen voor een tijd van 14,09.

Ik ga wel met je mee als runner, net als bij bobsleeen  ;D ;D
Alle hierboven gedane uitspraken zijn op persoonlijke titel.Gelijkenis met werkelijke personen dood of levend berust op toeval.Eventueel kwetsende uitspraken zijn niet als zodanig bedoeld.

s©ub@

#8
hmmmm.... klinkt leuk; als mijn aankomende aanwinst een beetje in orde is wel ik wel mee; geef ff tijd en plaats door... probeer ik mijn vrouw ook nog ze gek te krijgen :)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Roy_Heitzer

#9
kijk even op www.dodare.nl ;)

rogier

#10
Welke dag en locatie wilde je doen? Dan kunnen we alvast even iets gaan regelen.

Mellow_yellow

#11
9 maart. En dat is weer in Zandvoort??

Dreamer2

#12
Voor de liefhebber van gummen : klik hier
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

ex_beamerman

#13
CiteerVoor de liefhebber van gummen : klik hier
8)heeeeel 8)
jhonn

Mellow_yellow

#14
CiteerMag ik ook mee?? Mijn 126 Volbloed Arabieren kunnen wel zorgen voor een tijd van 14,09.

We hebben het over seconden Walter, niet over minuten....  ;D