Legaal Sprinten!!

Gestart door Roy_Heitzer, 13-02-2003 11:04:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Zippo

#75
CiteerIk weer met m'n grote bek  ;D

Uitdaging niet aanvaard. Denk dat ik die dag niet kan sturen van het kippevel op mijn armen. Dat geluid van die 850 van Johann...................
IMPRESSIVE!


Hij rijd lekker............ ;D

Roy_Heitzer

#76
CiteerDus voorlopig hebben we 5 helden:

1. Roy - Volvo 850 T-5R estate (schakel)
2. Tom - Volvo 850 T-5R estate (schakel)
3. Micha - Volvo 850 T-5 sedan (schakel)
4. Pieter - Volvo 850 T-5 estate (automaat)
5. Marc - Volvo 850 T-5R sedan (schakel)

Toppie! Nu Johann nog, komop held, laat ook eens wat zien, vorig jaar wist je heel goed te vertellen hoe wij het moesten doen, laat dat dit jaar nu zelf maar eens zien!  ;)


volgens mij hebben we er nu al 7.Dat wordt leuk dit jaar


Edwin

#77
Hoe laat moeten de bierdragers  ;),  850 fans en andere kijkers aanwezig zijn om nog een beetje normaal te kunnen parkeren en een goeie kijkplaats te hebben??

gr. Edwin.  8)

Gelebanaan

#78
Het schijnt dat deelnemers er om 7:30  :o moeten zijn. Voor toeschouwers weet ik het niet maar als je er om 8:00 bent zal je wel goed kunnen parkeren denk ik  ;D.

Edwin

#79
CiteerHet schijnt dat deelnemers er om 7:30  :o moeten zijn. Voor toeschouwers weet ik het niet maar als je er om 8:00 bent zal je wel goed kunnen parkeren denk ik  ;D.

Ah dat meen je niet!!! ZO VROEG al?? Is dat serieus of loop je te geinen, ik neem ook nog mijn broer en twee vrienden mee en die krijg ik nooit zo vroeg uit bed! ;D
Moet ik er echt zo vroeg zijn?

gr. Edwin.  8)

Gelebanaan

#80
CiteerAh dat meen je niet!!! ZO VROEG al?? Is dat serieus of loop je te geinen, ik neem ook nog mijn broer en twee vrienden mee en die krijg ik nooit zo vroeg uit bed! ;D
Moet ik er echt zo vroeg zijn?

gr. Edwin.  8)
Wij in ieder geval wel  :D Maar ik denk dat het programma later van start gaat. Ik heb echter nog geen aanvangstijd gevonden. Wie?

Gelebanaan

#81
CiteerIk heb echter nog geen aanvangstijd gevonden. Wie?
Heb het gevonden; de eerste sprinters starten om 9:00. Is dus lekker op tijd.  ;D

Mellow_yellow

#82
Je rijdt gewoon naar Haarlem/Zandvoort en dan kom je vanzelf de borden 'Circuitpark Zandvoort' tegen.

Mellow_yellow

#83
CiteerNah, vooruit dan.
Ik had mij vorige week al ingeschreven maar zat nog even met de auto te klooien maar dat ziet er nu goed uit.
Remmen lopen nog iets aan maar dat zal wel slijten.

Ik heb hier een filmpje staan van de maiden trip.

Over die opmerking van vorig jaar, ik heb alleen aan jullie doorgegeven wat onze Amerikaanse vrienden vertelden maar als dat niet in dank kan worden aangenomen dan is dat jammer... ;)



Zippo mocht hier even de hond uitlaten. ;D

Johann, dan neem ik bij deze mijn woorden terug (maar ze hebben nu wel het gehoopte effect gehad  ;D ). TOF DAT JE OOK MEEDOET! En de tractie op dat filmpje is wel super. Dat sperdiff. doet goed zijn werk!

Roy_Heitzer

#84
Nou da`s dus duidelijk,ik wil dus niet tegen Johan sprinten,ik heb het filmpje dus ook gezien,dat gaat serieus goed!

Roy_Heitzer

#85
Heeft een van jullie eigenlijk al iets van een bevestiging gekregen??

Johann

#86
Ik heb mij vorige week Zaterdag ingeschreven maar de betaling gaat morgen de deur uit.
Verder ook niets van gehoord.

Johann

#87
CiteerJohann, dan neem ik bij deze mijn woorden terug (maar ze hebben nu wel het gehoopte effect gehad  ;D ). TOF DAT JE OOK MEEDOET! En de tractie op dat filmpje is wel super. Dat sperdiff. doet goed zijn werk!


Tsja, dat gezeur van jullie. Wat moet je dan?  ;D
Tractie is goed, misschien wel een beetje te omdat ik 'm soms dood laat vallen, komt er aardig nauw op aan.
Nu de rest nog...

PieT111

#88
Is er toevallig ook nog zoiets als een "poedelprijs" voor deelnemende 850's? ;D
Busje komt zo!

Zippo

#89
CiteerIs er toevallig ook nog zoiets als een "poedelprijs" voor deelnemende 850's? ;D

Dan mag je mijn auto wassen!! ;D

Zippo [smiley=cwm23.gif]