[MINI MEETING] 1e paasdag 16 april 2006

Gestart door @®-, 08-02-2006 09:14:50

Vorige topic - Volgende topic

Rudi

Ik heb vanmiddag nieuwe remblokken er in gezet,weer 1 zuigertje die moeilijk terugging...hopelijk blijft hij het doen en gaat het blok niet weer aanlopen,remt wel weer super ;D  Ik ga wel naar de meeting in elk geval.Binnenkort maar weer reviseren,enigste wat ik zelf kan doen 8) heb het stangetje ook gemaakt wat de remblokken op z'n plek houd,schroefdraad was er uit,ander en langer stangetje er in,borgmoer op de andere kant en klaar.Ja lach maar dat doet ome Rudi toch maar mooi even
Dr.Go-Fast...

Taranis

Citaat van: Yackall op 14-04-2006 03:51:46
Mijn ouders wonen in Middelburg. Als ik daar om 1130h vertrek, dan kom ik een kwartiertje later langs Kapelle. Als je iets eerder weg kan, kunnen we samen rijden. Zeg maar dat je een belangrijke afspraak hebt.  ;D

Is goed, ik sms wel ff als ik van huis weg ga. Als je al voorbij Kapelle bent dan zie ik je wel op de meeting (of je ziet onderweg ineens een GLT met een noodgang achterop komen  ;D )

Laserblue

heb verdomme 39.6 >:(

Dus kon nog wel eens lastig worden :'( :'(

hopelijk tot morgen :-\
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

@®-

Ik heb dat ook  >:(

Keel ontsteking prut ogen en alles wat erbij hoort.

Ziek of niet ik ben er morgen.

T5RRRR

Kijk en zo hoort het :-)
Ik ben er uiteraard ook gewoon weer bij en 2 maten van me ook (eventueel Bud ook nog) Maten van mij nemen mee : Een dikke S40 en een 850 dus komt allemaal goed ;-)

Late-RRRRRRRR en tot dan maar.......
Press the pedal on the right and money leaves your wallet.... Magic!!

Ben

Citaat van: @®- op 15-04-2006 10:46:46

Doe je wel even een voor!

Rudi

Citaat van: T5RRRR op 15-04-2006 17:08:00
Kijk en zo hoort het :-)
Ik ben er uiteraard ook gewoon weer bij en 2 maten van me ook (eventueel Bud ook nog) Maten van mij nemen mee : Een dikke S40 en een 850 dus komt allemaal goed ;-)

Late-RRRRRRRR en tot dan maar.......

Hey,een collega mothertrucker ;D  zal druk worden daar ;)

Dr.Go-Fast...

edenmartina

Ik ben er morgen ook neem de 262 mee,kan ik die ook eens uitlaten op de grote weg ;D
Jes komt ook met zijn nieuwe aanwinst t5r estate cy
en winkie komt ook mee met zwarte glt.

Zie jullie morgen :)

matRRR

dat wordt voor de zieken onder ons nog even een avondje jagermeister(voor de keel. ahum). en dan voor de koorts is het beste 4 maal daags 1-2 paracetamol.
morgen allemaal weer beter. en anders kun je het toeschrijven aan die vervelende drank van die avond ervoor...l  ;)

greetz,
  forumdokter
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

mbk

@®-

Citaat van: Ben XC70 op 15-04-2006 17:37:46
Citaat van: @®- op 15-04-2006 10:46:46

Doe je wel even een voor!
Het gaat weer goed, mijn keel is nog schraal maar de ontsteking is weg. Prut ogen zal wel door mijn lenzen komen.
Ik heb nog nooit in zo'n korte tijd zo veel vitamine geslikt.

Net roffel gepoetst, spoiler erop gelijmd (dus zie je onderweg op de A4 iets in de kleur Red Pearl op de weg liggen dan had ik het toch moeten boren).

Ik ben er helemaal klaar voor.

In ieder geval hoop ik dat morgen iedereen komt. Lijkt mij een top gezicht om zoveel 850 bij elkaar te zien.

@®-

Citaat van: matRRR op 15-04-2006 20:13:44
dat wordt voor de zieken onder ons nog even een avondje jagermeister(voor de keel. ahum). en dan voor de koorts is het beste 4 maal daags 1-2 paracetamol.
morgen allemaal weer beter. en anders kun je het toeschrijven aan die vervelende drank van die avond ervoor...l  ;)

greetz,
  forumdokter
Ik zit al aan de drank om de laatste bacterieën te doden (mooi excuus). Geen Jagermeister dat komt weer retour afzender (heb je er wel 2 keer lol van gehad  ;D)

Turbobiker

Citaat van: matRRR op 15-04-2006 20:13:44
...en dan voor de koorts is het beste 4 maal daags 1-2 paracetamol...

Dat zijn er wel heel veel, blijft gewoon troep wat je slikt. Max 4 op een dag is nog enigzins verstandig, meer is gewoon ongezond...
De Tussenpaus

Taranis

Citaat van: Turbobiker op 15-04-2006 21:28:13
Dat zijn er wel heel veel, blijft gewoon troep wat je slikt. Max 4 op een dag is nog enigzins verstandig, meer is gewoon ongezond...

Och, ze lieten mij er in het ziekenhuis 8 per dag slikken. Vonden ze het nog gek dat ik daar wat vraagtekens bij plaatste  ::)

@®-

Citaat van: Taranis op 15-04-2006 21:33:53
Citaat van: Turbobiker op 15-04-2006 21:28:13

Och, ze lieten mij er in het ziekenhuis 8 per dag slikken. Vonden ze het nog gek dat ik daar wat vraagtekens bij plaatste  ::)
Het is wel goedkoper als XTC en je voelt je het zelfde erbij (alleen niet zo actief)  ;D ;D ;D