[MINI MEETING] 1e paasdag 16 april 2006

Gestart door @®-, 08-02-2006 09:14:50

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

De volgende keer stuur ik een brief:

adressering:

Aan Reitse

Ergens in Groningen

Als de postbode even googled dan komt ie ooit wel aan.....   ;D  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

Het is dus hier?

Hotel Schiphol A4
Rijksweg A4 Nr. 3
2132 MA Hoofddorp

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Reitse

Citaat van: M a r c op 10-04-2006 10:41:09
De volgende keer stuur ik een brief:

adressering:

Aan Reitse

Ergens in Groningen

Als de postbode even googled dan komt ie ooit wel aan.....   ;D  ;)
;D

johan283

@Marc: Let wel op want als je vanuit de richting Amsterdam, kun je er niet komen met de auto via de A4. Alleen vanuit de richting Den Haag via de A4.

Wat wel kan is via de loopbrug naar de andere kant, want daar staat het v/d Valk hotel -uiteraard zonder de roffel-  ;D

Dus volgens mij moet je dan ergens keren, ter hoogte van knooppunt Burgerveen........

bud

Citaat van: johan283 op 10-04-2006 11:18:46
@Marc: Let wel op want als je vanuit de richting Amsterdam, kun je er niet komen met de auto via de A4. Alleen vanuit de richting Den Haag via de A4.

Wat wel kan is via de loopbrug naar de andere kant, want daar staat het v/d Valk hotel -uiteraard zonder de roffel-  ;D

Dus volgens mij moet je dan ergens keren, ter hoogte van knooppunt Burgerveen........

afslag nieuw- vennep en dan 2x links om de A4 weer op te komen
is hard bezig met z'n pk /gewicht verhouding
www.dragbike.nl

Vertigo

Citaat van: johan283 op 10-04-2006 11:18:46
@Marc: Let wel op want als je vanuit de richting Amsterdam, kun je er niet komen met de auto via de A4.
Natuurlijk kan dat wel! gewoon ff een stukje spookrijden, dan heeft Spee weer iets om over te ouwehoeren in Wegmisbruikers ;D

Het kan dus wel, maar hoort en mag natuurlijk niet en hoop ook niet dat een van ons dat zal doen....

@®-

Citaat van: M a r c op 10-04-2006 10:27:46
wel handig als je dan weet waar dat hotel De Ruygen Hoek ligt....
Of gewoon het hele topic lezen waar al sinds dag 1 netjes een kaartje staat afgebeeld met beschrijving waar het is  ;) ;D

@®-

Verzamelen we nog in Leiden.

Ik rijdt met T5RRR rondt 12.00 uur weg kan eventueel ook wat later als dat beter uit komt.

Ik weet dat johan283 en Racingbrick uit de omgeving komen waar ik woon.

Toch leuk als je met 4 roffels al vertrekt.

Vertigo

Nog iemand uit de regio Twente die die kant opgaat?

Ik zit namelijk nog steeds te twijfelen, heb de nacht van zaterdag op zondag namelijk nachtdienst....

Rudy-M

Ik ben er ook, hè! (ook na een nachtdienst)

Yackall

Shoot!

Woon er verdorie om de hoek....maar heb beloofd aan mijn ouders om naar Zeeland te komen....

Hmmm, dan maar zaterdag avond gaan en proberen om om 1100h uur weg te komen....ga het in ieder geval wel proberen.  :)

johan283

Citaat van: @®- op 10-04-2006 20:00:31
Verzamelen we nog in Leiden.

Ik rijdt met T5RRR rondt 12.00 uur weg kan eventueel ook wat later als dat beter uit komt.

Ik weet dat johan283 en Racingbrick uit de omgeving komen waar ik woon.

Toch leuk als je met 4 roffels al vertrekt.

Gezien de korte afstand rij ik direct naar de v/d valk  ;)

T5RRRR

Inderdaad Armin , zou leuk wezen met een hoop roffels te vertrekken , maar ik persoonlijk vind de opkomst daar ter plekke belangrijker , als ik het zo eens snel bekeken heb is er een grote kans dat er zowiezo zo al ongeveer 20 roffels aanwezig zullen zijn , dat is toch al leuk  ;D

Ben benieuwd hoeveel R op het laatste moment nog besluiten te komen ;-)

Ik heb er in ieder geval wel zin in , zullen we nog eens het lijstje plaatsen of is die nu al genoeg te zien in dit topicgedeelte ;-)

Ik kom zeker: T5RRRR
                       Armin

Vul maar aan  zou ik zeggen tis nu bijna zover dus dan hebben we een aardige indicatie
Press the pedal on the right and money leaves your wallet.... Magic!!

Reitse

Citaat van: @®- op 08-02-2006 09:14:50

Wie komen er:

Rudy-M
animalT5®
850Tim
RonnieDuck
@®-
855-Champagne
Taranis
T5RRRRR
Laserblue
Turbobiker
Peth©oni
alex V70R
MarcoV
Sieger
Hylco
Rudi
IRH 855
O,B,Bommel
Hansiepansie
johan283
Racingbrick
;)

Taranis

Citaat van: Yackall op 13-04-2006 05:26:08
Woon er verdorie om de hoek....maar heb beloofd aan mijn ouders om naar Zeeland te komen....

Waar in Zeeland? Ik rij weg uit Kapelle (bij Goes) maar dat is wel later, zal wel rond 12.00 - 12.30 worden. Wordt een beetje een bliksembezoek dus, want rond 15.00 moet ik weer weg...