[VOLVO 850 CLUBMEETING] Sleuteldag 18 maart in Goes

Gestart door Ingrid, 14-02-2006 15:13:36

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: TTT242 op 17-03-2006 21:14:26
Belgische en NL volvo rijders, wie langs de E314 of E313 door België komt richting Antw., de karavaan stopt normaal :P rond 8 uur aan het tankstation op de E314 in Tessenderlo. C U.

Let wel een beetje op je snelheid, want het is duur in Begië  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

BenC70ES

Ik kom ook over Antwerpen  ;D  weet nog niet hoe laat...  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Rayman

Veel plezier mensen!

Rij voorzichtig en breng een goed humeur mee! ;D

Tot morgen!

Rayman

(1e klas prutser)

Turbobiker

Citaat van: marcelV70R op 17-03-2006 21:08:01
heb al ge pbt hoor
is ook om 9uur aan de beurt

Oeps, sorry, zie het nu ook... Kreeg eerst altijd een pop up bij een nieuw bericht, nu effe niet. Tja, vooruitgang op het forum is niet tegen te houden. Moet wel zelf scherp blijven.

Bedankt voor de info, Rayman ook, zie jullie morgen (vroeg....)
De Tussenpaus

RonnieDuck

Citaat van: Rayman op 17-03-2006 21:44:13
Veel plezier mensen!

Rij voorzichtig en breng een goed humeur mee! ;D

Tot morgen!

Rayman

(1e klas prutser)

Ja ik heb er zin aan, nog een paar uurtjes,..jippie!!!

Goed humeur gaat dus helemaal goed komen!

VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

mehn

Iedereen wakker?

De auto staat weer vol met clubartikelen, paste er net in  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Taranis

Tot hoe laat duurt die sleuteldag eigenlijk? Of meer to the point, als ik om 14.00 ff binnen kom wandelen is nog niet iedereen weg?

LekkeRRRR

Is men daar in Goes nou het een en ander aan het combineren?

('k zou maar niet te ver bij de eigen auto vandaan lopen vandaag in Goes....)

;)/jan

inny

Ten eerste:

Alle medewerkers van Volvo De groene-Goes: Bedankt!! zeker alle monteurs die fantastisch hebben meegeholpen!! (zonder hun stond ik ongetwijfeld nu nog te schroeven en te boren om alles weer in elkaar te krijgen...;-).

Ten tweede:
Ik ben niet toegekomen aan alle onderdelen van het klus-lijstje maar goed; ik kan niet w8ten op de volgend klusdag!

Last but not least:
Groetjes aan iedereen die ik in de haast om op tijd op mijn werk te komen ben vergeten cq te bedanken of gedag te zeggen!

Inny

Rijns_t5r

8)zo weer terug uit goes,niks gesleuteld maar weer zeker genoten van al die fanatieke sleutelaars ennuh ik kan maar 1 ding zeggen,volvo garage de groene is top ;D wat is dat een grote zaak zeg,daar kan je gewoon verdwalen,bij aankomst heerlijk bakje koffie met bolus of gebakje kinderen konden kiezen uit drinken of een ijsje.
paar uurtjes later heerlijke broodjes met kroket.
iedereen van volvo garage de groene waren zeer vriendelijk,volgens mij is daar de klant nog echt koning ;)
hoofdtman vond ik top,heerhugowaard een wat ouder pand maar zeker ook intressant daar proef je nog de sfeer van hobbie garage maar de groene spant toch de kroon.
was weer geweldig bedankt volvo 850 club en garage de groene!

fotoos volgen nog(al die kl te kentekens ;))
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

Rijns_t5r

eerste foto ;D

Rijns_t5r

en nog 1

trouwens mijn dochter heeft alles digitaal vast gelegd,ik had een vrije dag ;D

sas

Idd super geregeld in Goes. Het was een leuke middag, alleen jammer voor mijn schoonvader die dacht anderen te helpen totdat ie een plas olie ontdekte onder zijn auto...  :(
Gelukkig mocht ie van die attente werkplaats receptionist (die ene ja) zijn auto op de brug zetten. En helaas is waarschijnlijk zijn kering bak-motor lek. Hij wilde er niet meer mee rijden en hebben de 850 achtergelaten. Hij wordt deze week gemaakt, dus mogen we weer naar Goes...
Gelukkig is er nu is wat als je wél bij de dokter bent, dat is het positieve eraan.

Verder alle lof voor de organisatie, heerlijk gegeten inclusief Zeeuwse Bolussen  8)
Gewoon een gezellige club met mooie auto's en echt aardige lui, iedereen had tijd voor een babbeltje ondanks zij druk aan het sleutelen waren.

Hopelijk niet geflitst op de A58, die vieze hondjes stonden weer is ergens waar je ze op het laatst zag, zoat ThijsR, ik en mijn schoonvader in de remmen moesten vanaf 150, maar we denken er goed vanaf gekomen te zijn. Rijns ofzo (met de laserblue V70R) heeft wel een bon, want die zag ons in de verte en dacht effe bijtrekken, gezellig! En flats op de foto. Echt balen voor hem  >:(

Hierbij de onderkant van de met olie besmeurde 850. Er volgen er nog een paar. Toch mooie fotootjes met SE750 mobiele telefoon dacht ik zo....

sas

En hier de rest....

wel veel bekijks......

En gelijk helpen, super....

fearless

Ziet er leuk uit, trouwens mooi kenteken op die witte. Bijna gelijk als die van mij.  ;D