Veranderingen aan een alter 1.......en de V70NN

Gestart door big ben, 23-03-2006 19:35:04

Vorige topic - Volgende topic

big ben

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 30-03-2016 20:15:29
Hee Ben, dat ziet er heel netjes uit. Zal ik binnenkort als m'n winterwielen eraf gaan die even aan je opsturen? :P Mijn stuur is nieuw, dus dat schiet niet op om die op te sturen. :eusa_whistle:

;D
;D............. deze zijn voor de Toyota, daar "mag" een foutje inzitten  :eusa_whistle:

Citaat van: diederickvolvo op 30-03-2016 20:34:48
ziet er mooi uit! gebruik je nog speciale 2 componenten blanke lak?

Nee, alle verf komt van de Action  :P (om te proberen) de primer en de blanke lak zijn van het merk Spectrum dit is op alkyd basis. Ik wil het gewoon eens proberen, tot op heden ben ik erg tevreden voorheen was alles op acrylbasis  ;)

UserID6342

Die met die kaarten deden we al in begin jaren '80 ;D.  We hadden toen geen geld om zo'n bandenbeschermer te kopen, als je een velg moest spuiten.  Ben erg benieuwd Be hoe dat gaat met dat spul.... Heb er hier ook nog 4 die ik wil spuiten voor de zomer.

big ben

Voor :

Na:

Tot nu toe dik tevreden!  8)

pwassink

Oeh, krijtje erbij ?

ik moe me altijd zooo inhouden dan .. :-)

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

elianmars

Mooi, Ben!   8)

Heb je de naafdoppen ook meegespoten?

big ben

Citaat van: pwassink op 01-04-2016 20:53:17
Oeh, krijtje erbij ?

ik moe me altijd zooo inhouden dan .. :-)

;D

Citaat van: elianmars op 01-04-2016 21:02:00
Mooi, Ben!   8)

Heb je de naafdoppen ook meegespoten?

Ja heb inderdaad gedaan, dit is zo'n rotmaatje een nieuw setje kost zomaar €25  ::).
De letters zijn "weg" geplamuurd,  heb nog wel in Toyota "style" STARLET in 5cm  liggen. Even kijken  ;D

StefanCJ

Erg mooi geworden Ben. De Canisto's onder de C70 hebben redelijk wat corrosie rond de boutgaten, ik twijfel of ik dit netjes kan krijgen. Ik mail je wel even een foto voor advies. Indien het mogelijk is heb ik weer een leuk klusje voor de winter.

big ben

Gisteravond  "Der Alte"  weggebracht voor een distributiewissel , baksteun, motorsteun, keering distributiezijde, accu en vloeistoffen wissel. Onderhand staat de tellerstand op 430.000 km, bij 500.000 km mag ik weer  :P.
Vorige week bij het "proef" rondje hadden we al gezien dat de steunen aan vervanging toe waren, dan ook maar meteen alles.

Verder de onderkant ontdaan van oppervlakkige roest en in de bodycoating gezet.  Toen ik de sleutel vanmiddag omdraaide werd ik er aan herinnerd hoe "smooth" de 20v hoort te draaien  :angel:. Als laatste een olietoevoeging gedaan van Next 825, deze had ik +- 15.000 km geleden ook toegevoegd waar ik goede bevindingen mee heb  :D

Natuurlijk mogen foto's niet ontbreken:

Wel kapot  :azn::

De baksteun was er ook aan toe, het zat nog wel stevig in elkaar maar de flexibiliteit was ver te zoeken:

Hier heeft waarschijnlijk VOLVO gestaan, er waren kleine restjes achter gebleven  ::)

Het begin van voorlopig een nieuw tijdperk  :D:

Wat nog rest is een garantie afspraak m.b.t. het dak wat vorig jaar gespoten is, dan gaat ook de voorbumper/spoiler mee  ;)

elianmars

big ben

Citaat van: elianmars op 02-04-2016 19:26:07
Ook gelijk keerringen vervangen?

Welke bedoel je, als je die kleine rechthoek bedoeld wel  :D

elianmars

Op de tweede foto is het behoorlijk vettig. Lijkt me dat er iets lekt?

big ben

Citaat van: elianmars op 02-04-2016 20:01:20
Op de tweede foto is het behoorlijk vettig. Lijkt me dat er iets lekt?

Correct, die lekkage kwam van de keering (distributiezijde) achter het kapje op de foto eronder  :D. En het zal wel niet van de laatste week zijn  :P  8)

)()()sT

Moest daar niet 430.000 staan?

:D

Mooi werk weer!

big ben

big ben

07-04-2015 vandaag 2 dagen eerder  :P, de wintertrim gewisseld. Natuurlijk ook de naven en het rem "gerei" weer bijgewerkt, ziet er weer fris uit!

Laat de zomer maar komen  8)