mmmh het word erg (het levensverhaal van de FH-Hl-)

Gestart door EdenAli, 25-05-2006 08:38:29

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Citaat van: Dirk342 op 17-01-2011 08:05:58
Kan me het haast niet voorstellen dat die afwezig zou zijn, maar ligt  de kabel er wel in van de knoppen zeg maar tot aan de linkerdeurstijl ??  Volgens mij werden deze gewoon standaard gemonteerd dacht ik, maar helemaal zeker ben ik hier niet van.

Nee hoor, dat was helemaal niet standaard in die tijd. Mijn vorige GLE had werkelijk niets voorbedraad, op de airco na. Ik heb alles zelf moeten aanleggen. Voor de connector onder de A-stijl kun je een stukje zwart YMVK (1,5mm2) solderen aan de kabel. Past perfect in de ronde connector.

Waarschijnlijk zit het wel in de deur voorbedraad.

Gr ;)

EdenAli

Goed vandaag terug aan het rijden van mijn werk zie ik ineens de auto voor met met een zwaai naar links gaan. :o
En voor dat ik het wist lag  er een spambandratel op de rechterrijbaan.
Klambam en ja hoor rechtsvoor de band leeg. >:(
Tuurlijk had ik alles bij me behalve de wielmoersleutel en de krik. ::)
Ik denk/dacht handig te wezen door even de politie te bellen om hun op de hoogte te stellen van de ratel.
Politie kwam langs en merkte even fijntjes op dat de mijne niet verzekerd was. ???
Huh? niet? Meiske gebeld en ze had net een brief binnen gekregen dat het met de automatische incasso niet goed was gegaan.
Verders leuk gepraat met de agenten en en ze gezegt dat ik het wel fijn vond dat ze zo allert waren.
Ik zou maar een ongeluk hebben veroorzaakt. :eusa_eh:

De volvo is afgesleept en bij mij voor de deur weer afgeladen.

Volgens de agent zou de bekeuring zomaar een 200 euro kosten.
Hij zou 'm later wel schrijven en het mij per post naar me toe laten komen.
En nu hoop Ed dat ie erg schappelijk is en het vergeet. :eusa_pray:

Even het wiel eraf gehaad en buitenkant band zit een gat in.
Als het goed is heb ik vanavond of morgen een andere band plus velg.
Zal wel een keer uitlijnen worden vrees ik.

san

Heb ook eens een niet verzekerde auto gehad,beetje zelfde verhaal,deze werd gewoon naar het politiedepot gebracht waar ik hem na 2 weken weer op kon halen.Ze hebben me wel naar de dichtsbijzijnde afrit gebracht en nog even vriendelijk gezwaaid! >:(

Succes met de afhandeling  ;)

EdenAli

Onverzekerde auto € 380

Net opgezocht op
http://auto-en-vervoer.infonu.nl/auto/23010-overzicht-boetes-en-bekeuringen-auto-snelheidsovertreding.html

Word ik niet vrolijk van als het zoveel moet kosten.

Goed andere banden en velgen zitten eronder nu.

elianmars

Citaat van: EdenAli op 12-02-2011 15:31:19
Onverzekerde auto € 380

Net opgezocht op
http://auto-en-vervoer.infonu.nl/auto/23010-overzicht-boetes-en-bekeuringen-auto-snelheidsovertreding.html

Word ik niet vrolijk van als het zoveel moet kosten.

Goed andere banden en velgen zitten eronder nu.

Ed, betalen jullie per maand de verzekering?

Ik vind het raar dat de verzekering direct is stop gezet, terwijl jullie net een brief hebben binnen gekregen over de mislukte automatische incasso. Jullie hebben niet eens de kans gehad om daar op te reageren en te betalen.

EdenAli

Was per drie maand hebben we nu dus met een spoedoverboeking per maand laten gaan is het iets overzichtelijker.
Had er gister goed de balen van.
En mijn meiske nog veel meer.

Zo als gezegd brief was gister echt binnen gekomen.

EdenAli

Goed ik ga ook een paar update's doen
Veerpootbrug van Freakcontrol gaat erin.
Bi-Xenon gekocht komt er volgende week in.
12000 k lampen.

En over de verzekering we hebben nooit E-mails gehad.
Die hadden ze gezet in Mijn goudse en daar kijken we nooit misschien eigen schuld dan maar

Verzekering is weer oke nu

tackle

overigens heb je 14 dagen de tijd om aan te tonen dat je auto ten tijde van die controle wel verzekerd was. Meestal loopt een dekking nog (verplicht) 14 dagen door. Bovendien is het jouw probleem niet dat jouw verzekeringsmaatschappij niet keurig je auto afmeldt of meldt bij de RDW. Ik zou die diender nog eens bellen voor die 380 euro. Bovendien is het geen mulderfeit, dus je kunt het ook laten voorkomen, dat duurt knap lang. Gewoon bezwaar aantekenen.
Of die diender een brief sturen met een WAM verklaring van je verzekering. Weten zij we=l wat je ermee bedoelt.

EdenAli

Ik ben zelf van mening dat als hij mij een bekeuring had willen geven hij wel het ter plekke had gedaan.
Zijn antwoord was ik schrijf 'm later wel en stuur 'm dan naar je toe.
Dus zelf heb ik zoiets van "ik tik 'm op zijn vingers dat ie volgende keer beter oplet"
En ik niets ontvang van 'm.
Mocht het wel zo zijn ga ik uiteraad in beroep
Ik belde de politie om te melden dat er een ratel op de snelweg lag.
Als ik wat te verbergen had had ik niet gebeld lijkt mij tenminste.

EdenAli

Lampjes zijn binnen!! Zou 12000 k niet erg sjonnieachtig zijn?  :eusa_think:
Zaterdag de VPb monteren.

En het gele briefje is binnen boetehoogte word bepaald door de officier van justitie >:(

tom480

Is wel erg blauw.
pff, zou wel een dikke prent worden  :eusa_shifty:
- R1200GS -

850estatetdi

dat is mooi balen de prent hoe doen de bandjes het?

)()()sT

tom480

Citaat van: )()()sT op 17-02-2011 18:48:36
12000 k.

:eusa_sick:

Zonde voor de alter 1.

Xenon rijdt wel prettig moet ik zeggen :)
- R1200GS -

)()()sT

Ja dat weet ik... Maar neem dan 4300k   8)