mmmh het word erg (het levensverhaal van de FH-Hl-)

Gestart door EdenAli, 25-05-2006 08:38:29

Vorige topic - Volgende topic

EdenAli

Sorry nog geen foto's

Ik mag deze zaterdag eindelijk een wisselaar voor de mijne ophalen.
Echter 1 vraag.

ik heb de electrieke attenne aangesloten op een stekker die er orgineel lag.
Als ik de radio aanzet werkt ie dus.
Is deze stekker eigenlijk van de wisselaar?
En moet ik een verloop maken of zit er een verloop op de wisselaar( is orgineel volvo)

Thnx voor het meedenken

EdenAli

Wisselaar is binnen :eusa_dance:
Helaas is de stekker van de stroomvoorziening afgeknipt.
De draden lopen er nog wel.
Een zwarte draad en een groen/bruine.
Lijkt mij niet zo moeilijk aangezien ik denk dat zwart de massa is.
Nu nog even kijken wanneer ik tijd vrij kan maken om het ontbrekende kabeltje tussen de radio en wisselaar kan op halen bij Robster.
Vandaag maar even bezig om 'm in de kofferbak in te bouwen.

maruska

lekker bezig hoor ! zit er ook aan te denken de cd wisselaar ergens te scoren en in te bouwen.. dan moet ik weliswaar even de pdc voor de achterkant even verplaatsen, maar dat is een klein kastje..
weet iemand hoeveel ruimte je ongeveer overhoudt in de linkerkuip ? (althans, hij moet links toch ??)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

thuur

Citaat van: maruska op 18-12-2010 10:27:15
lekker bezig hoor ! zit er ook aan te denken de cd wisselaar ergens te scoren en in te bouwen.. dan moet ik weliswaar even de pdc voor de achterkant even verplaatsen, maar dat is een klein kastje..
weet iemand hoeveel ruimte je ongeveer overhoudt in de linkerkuip ? (althans, hij moet links toch ??)

Je mag hem ook aan het plafond schroeven als je dat leuk vindt, maar origineel is linksachterin ja. Ruimte "over" kun je vergeten.

@Ed: zwart is de min, groen/rood de plus idd.

Gr 8)

EdenAli

We gaan even verder wisselaar zit erin.
Wisselaarkabel van Elferink gekregen dus das ook oke
Nu mijn vraag moet er constand stroom op de wisselaar staan?
Omdat nu als ik de auto uitzet het geheugen/tijd van het laatst beluisterde nummer weg is.
En sinds gister geen dashboardverlichting meer.
Zekering is goed ik heb op de sloop een andere regelbare dashboard schakelaar gehaald maar niets doen he.
Iemand een idee?

UserID6342

Brand alleen de verlichting van je dashboard / tellerunit niet, of ook de lampjes van de schakelaar, kachel etc. ook niet ?

EdenAli

Niets brand Dirk complete dash en bij de kachel brand ook niets.

UserID6342

Als je al een dimmertje geprobeerd hebt, toch nog een keer de zekeringen nakijken met een proeflampje en/of de hoofdschakelaar van de verlichting eens controleren.

EdenAli

Ik hoop als ik morgen op tijd klaar ben dat ik dan even langs mijn sloopje rij om er nog 1 te testen en kijken of er een andere lichtschakelaar misschien uitkomst brengt.

Morgen meer ik ga nu plat morgen om 5 uur de wekker

EdenAli

Story goes on..

Kachelmotor noverleden dus morgen maar naar het werk zonder ventilatie. >:(
Dan gelijk maar een andere dimmmer halen zodat ik ook weer verlichting heb. :eusa_pray:
Cd wisselaar moet volgens mij constand stroom hebben aangezien ik als ik de auto uitzet gelijk de cd weer bij het begin begint. :eusa_shifty:

Morgen hoop ik op tijd klaar met het werk te zijn 5 klantjes lossen als het maar niet meer word.

EdenAli

Vandaag onder werktijd maar even langs de sloop geweest en...

Geen kachelmotor meer te vinden. >:(
Plus weer een andere dimmer geplaatst en nog geen dashboard verlichting.
Iemand een idee relais of misschien een verborgen zekering?
Ik weet het niet meer. :-[

EdenAli

Dashboard doet het weer zat een sluiting in het lampje van de asbak achter
Kachelmotor overgenomen van Patatras.
Cd wisselaar goed aangesloten en ik ben er achter wat mijn hoedeplank speakers zijn.
460 hoedenplankspeakersomhulsels (is dit een bestaand woord?) met S/V70 deurspeakers.
Bas genoeg soms iets te veel.
In de garage heb ik de orginele hu-259 nog liggen echter alleen het lege omhulsel.
Dus gaan we weer op zoek.

EdenAli

Nou ja even verder vandaag even op de sloop geneust o.a voor Tom480
En wat is de buit?
Relais 103
Verlichtingsrelais 101 102
Kabel voor de linkerspiegel electrisch te maken.(vanaf de schakelaars)
Dopje voor de trekhaak.
Electrieke antenne misschien voor Tom.

En een 5-gaats Echte R-velg (ik heb 4 gaats) :eusa_shifty:
Leuk voor in de garage of misschien als plantenbak/schemerlamp in huis als mijn meiske het goed vind :eusa_pray:

tom480

Net effe je topic door gelezen  :eusa_dance:
Leuk om te lezen.
Zaterdag nog wel effe kijken voor de antenne idd!
Of heeft iemand nog een mast thuis liggen  :)?
- R1200GS -

Jeff

Lekker bezig geweest Ed, heb je al tijd niet meer gespot met de bier vrachtwaggel. ;)

Tom zaterdag sloop dag dus?
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)