Glimmerdeglimglim

Gestart door Reitse, 23-03-2003 16:59:07

Vorige topic - Volgende topic

MARC

;Dhee wez het is voor mekaar hoor ;D ;D ;D :P

HaRdCoRe-WeZ

BETERSSS!!!! Ik kom langs deze week!!!! Gaan we fijn een stukje fluiten  ;D ;D ;D

Reitse

Mensen toch! Een auto poetsen doe je zelf!
Kost wel wat tijd maar het resultaat...... ooohhh

rogier

CiteerMensen toch! Een auto poetsen doe je zelf!
Kost wel wat tijd maar het resultaat...... ooohhh
Het kost wat tijd idd. Maandagochtend heb ik m'n auto gewassen en gistermiddag en vanmiddag heb ik de auto flink lopen poetsen en goed in de was gezet en zo. Vanavond nog even in de carwash van Shell (volledige programma) en dan morgenmiddag nog even de ramen grondig reinigen. Dan ziet 'ie er echt weer fantastisch uit (voor een weekje of zo :()

Reitse

ehmmm... je wast hem eerst met de hand en daarna ga je door de wasstraat??

rogier

Citeerehmmm... je wast hem eerst met de hand en daarna ga je door de wasstraat??
Nou ja, ik had 'm na het wassen in de was gezet met de schoenpoets machine (zie elders op dit forum). Dus moesten alle restanten van de autowas even grondig uit alle kiertjes geschrobt worden. Waar kan ik dat beter doen dan in de wasstraat?

HaRdCoRe-WeZ

Nou, met een tandenborstel? Je gaat de auto nadat je hem hebt gepoetst toch niet wassen man, das zonde van al je werk!!! Ik baal als een idioot als ik mun auto net heb gewassen en gepoetst, en dezelfde dag gaat het nog regenen...dan wordt ik in een dwangbuis gepropt, anders scheld ik de hele bende bij elkaar.

Het water wat op de auto blijft liggen, gaat op de auto liggen, zie je allemaal van die hele mooie witte vlekjes  >:( En dat wil je juist nou net niet, ik zal van de week foto's plaatsen van mijn gepoetste auto.

Reitse

Wez,

wees blij dat je niet in een agrarische omgeving woont, schone wegen kennen we niet en één keer door de berm blazen als je een trekker met giertank tegenkomt.... naja, dan mag je huiswerk over. Paar druppies water maak ik me niet heel druk meer om :)

rogier

CiteerNou, met een tandenborstel? Je gaat de auto nadat je hem hebt gepoetst toch niet wassen man, das zonde van al je werk!!! Ik baal als een idioot als ik mun auto net heb gewassen en gepoetst, en dezelfde dag gaat het nog regenen...dan wordt ik in een dwangbuis gepropt, anders scheld ik de hele bende bij elkaar.

Het water wat op de auto blijft liggen, gaat op de auto liggen, zie je allemaal van die hele mooie witte vlekjes  >:( En dat wil je juist nou net niet, ik zal van de week foto's plaatsen van mijn gepoetste auto.
Daarom ben ik ook de carwash ingedoken. Dan wordt 'ie meteen gedroogd, dus dan heb ik ook geen last van die irritante witte vlekjes en zo.

Reitse

Zeempje gebruiken! Geen strepen, geen witte vlekken :D

rogier

Als je al 3 dagen bezig ben, dan vindt ik het ook wel een keer best he :). Dus daarom de carwash 8).

HaRdCoRe-WeZ

Ik ben een beetje anti-carwash. Het drogen is wel flex ja, maar goed, gewoon met een zeempie gaat ook prima. Daarna lekker poetsen, en klaar is kees.

Ik woon dus in Zuid Holland, enneuh, genoeg polderwegen hier hoor Reitse, kweet pcies wat je bedoeld...

rogier

CiteerIk ben een beetje anti-carwash. Het drogen is wel flex ja, maar goed, gewoon met een zeempie gaat ook prima. Daarna lekker poetsen, en klaar is kees.

Ik woon dus in Zuid Holland, enneuh, genoeg polderwegen hier hoor Reitse, kweet pcies wat je bedoeld...
Inderdaad ja, bij Driebruggen, Schoonhoven enzo liggen best leuke polderwegen. En hier in Waddinxveen eigenlijk ook wel.

trap

CiteerInderdaad ja, bij Driebruggen, Schoonhoven enzo liggen best leuke polderwegen. En hier in Waddinxveen eigenlijk ook wel.

Op N210, bij Lekkerkerk kun je tegenwoordig zelfs vliegen :(
Zo erg is de weg aan het verzakken!
En dat gaat nog jaren duren voordat ze een afdoende oplossing hebben gerealiseerd.
Overigens...idd schoonhoven - Woerden heeft best een paar GAS geef stukkies :)

Het verstand komt samen met de Volvo! Met de jaren!

Walter

Ooohhh, hij glimt weer als de spreekwoordelijke paardendrol in de maneschijn!

En ik heb 't nog zelf gedaan ook! De poetser heeft de boel gepolijst en toen ben ik aan het poetsen geslagen. En daar is ie lekker van opgeknapt. Maar ja, 1 keer door de polder en je kan opnieuw beginnen  [smiley=cwm31.gif]

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937