Glimmerdeglimglim

Gestart door Reitse, 23-03-2003 16:59:07

Vorige topic - Volgende topic

micdee

Hmmm Valma Wash and shine.......

Ik gebruik altijd Dove every day shampoo voor de auto... met een 1/4 hydraterende creme en daarna nachtcremetje met Aloë... wellicht dat ie er daarom zo uitgedroogd uitziet...  ;)

Maar nu we toch bezig zijn met de optische verschoning... wie weet een wonder middel voor de uitgedroogde kunstof dingen aan de auto... dus handgrepen en bovenstukken van de bumper en de stootrandjes aan de zijkant van de auto....

Reitse

Ik heb een tijd geleden een soort kunststofwax gehaald van Turtlewax. Dat zou heel goed moeten werken... niet dus. Je smeert je halve bumper eronder (en dat gaat er niet makkelijk af) en het wordt er niet heel veel beter van...

Edwin

Citaat van: Yellow Banana II op 11-07-2003 10:49:02
Carnaubawax. Beste middel om je auto mee te poetsen! Vraag ook maar aan Edwin  ;)  ;D

Citaat van: Reitse op 11-07-2003 13:57:27
Edwin weet daar meer van

Inderdaad! ;D Dat "spul" van ET is echt super! Je poetst jezelf niet meer het schompus bij het uitpoetsen. Mijn fles is bijna op dus moet binnenkort maar weer kopen of bestellen. Volgende week gaan we naar Zweden en voor die tijd zet ik hem natuurlijk wel ff in de was ;)
Voor een bewijs van het resultaat zie onder:
Wat glimt ie mooi he? ;D

gr. Edwin.  8)

Boom

ziet er heel erg goed uit edwin!
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

denkweb

Wie behandelt de mijne even? :-)

s©ub@

... die tdi van je of...??  :-X
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

denkweb

Citaat van: scub@ op 14-07-2003 08:40:54
... die tdi van je of...??  :-X

kom je wat te kort thuis?? Mn dieseltje ja! ;-)

Rudi

Moet je een auto nou beslist poetsen?Ik doe het nooit,gebruik wel goede shampoo en dan glimttie toch ook mooi :) Vooral die shampoo die we voor de vrachtauto,s gebruiken van Procar geloof ik.Vorige eigenaar deed het wel volgens mij en ik had de indruk dattie dan makkelijker schoon te houden is.....
Dr.Go-Fast...

rogier

Edwin, bedoel je met dat "spul" de Vloeibare autowas met carnabau (473ml) voor 11,16 EUR @ ET?

Reitse

Diablo: je moet niets... Maar zeker voor niet-metalliclakrijders en nog meer voor de "rode rijders" is het wel een beetje aan te raden regelmatig activiteiten te ondernemen teneinde de roffel netjes schoon en glimmend te poetsen dienende een resultaat zich uitende in een diepe kleur een mooie glans. ;)

Ben

Wat gebruik je het best voor Zwart Metallic?
Dat metallic spul van ET ???

Reitse

Even een paar aanvulling na weer een middagje poetsen en boenen.

1. Valma Insect-free niet te lang laten zitten, laat hele lelijke witte vlekken achter  >:( :'(
2. Wax kort laten drogen, als het wit uitslaat uit gaan wrijven. Laat je het langer zitten blijf je een wit-achtig effect houden

Pretorian

Een en ander gelezen van jullie en gelijk ook maar een paar flessen besteld. De resultaten zagen er goed uit op de foto's bij jullie. Moet je nog een speciale werkwijze hanteren? 8)
If you want the job done right, hire a professional!          Volvo 850 Club lidnummer 0703300

micdee

Citaat van: Pretorian op 25-08-2003 23:10:09
Een en ander gelezen van jullie en gelijk ook maar een paar flessen besteld. De resultaten zagen er goed uit op de foto's bij jullie. Moet je nog een speciale werkwijze hanteren? 8)
Uhm jawel opbrengen met linksdraaiende bewegingen en uitwrijven met rechtsdraaiende bewegingen ;)

Entuscan

Citaat van: micdee op 25-08-2003 23:23:48
Citaat van: Pretorian op 25-08-2003 23:10:09
Uhm jawel opbrengen met linksdraaiende bewegingen en uitwrijven met rechtsdraaiende bewegingen ;)

Mr Myagi say: " Wax on, Wax off"  ;D
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------