Glimmerdeglimglim

Gestart door Reitse, 23-03-2003 16:59:07

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

Vandaag de auto weer een grote poetsbeurt gegeven, van binnen schoongezogen, van buiten gepoetst en weer strak in de was gezet, wat ziet de 850 er dan toch weer waanzinnig mooi uit zeg, vanuit sommige hoeken een agressieve look, uit andere een vrolijk bekkie trekkend

Daarom dus 850

rogier

Waarom ben ik het hier nou volkomen mee eens :D.

Ik stoor me alleen aan die irritante buren die zeggen "goh, jij was je auto ook vaak"...

Zippo

CiteerVandaag de auto weer een grote poetsbeurt gegeven, van binnen schoongezogen, van buiten gepoetst en weer strak in de was gezet, wat ziet de 850 er dan toch weer waanzinnig mooi uit zeg, vanuit sommige hoeken een agressieve look, uit andere een vrolijk bekkie trekkend

Daarom dus 850

ZIEN!!!!!!!!!!!!!!! ;D

s©ub@

zien = langskomen hè zippo :)

word nog een mooie toer door nederland als jij zo op een zondag al je kennissen met 850 af gaat rakken  :P
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Raf

CiteerVandaag de auto weer een grote poetsbeurt gegeven, van binnen schoongezogen, van buiten gepoetst en weer strak in de was gezet, wat ziet de 850 er dan toch weer waanzinnig mooi uit zeg, vanuit sommige hoeken een agressieve look, uit andere een vrolijk bekkie trekkend
dat gevoel ken ik wel! alleen zit er soms nogal veel tijd tussen zo'n twee opkikkers  ;D

Raf
De gustibus non disputandum est!

Harm_T5

;D ;D Ik ken het gevoel ook  ;D ;D
Keep on roffeling :D

Walter

Hmm, Reitse als je de smaak te pakken hebt...  ;D

Die van mij gaat woensdag naar de poetser (ja, ik LAAT het doe). Ik heb er gewoon geen tijd voor om het netjes te doen, en er zitten wat krassen op (weet je nog, Coen?) die hij eraf kan halen. Daarna is 'ie gelijk weer als nieuw!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

s©ub@

Je bedoelt die krassen van je snowboard? <grin>  ;D

is toch nog duur geintje; auto laten poetsen...  :-/
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Walter

Snowboard?? Wat is dat??? Jij dacht dat, maar het komt door het wassen. Zal wel iets zand in gezeten hebben  :'(

Valt wel mee wat dat kost, wie dicht bij het vuur zit warmt zich het best  :P

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

HaRdCoRe-WeZ

Yup, auto poetsen kost wel veel, maar dan heb je ook wel wat. Mits het goed gedaan wordt!!!

MARC

;Dwaar kan ik hem dan het beste naar toe brengen???

marc*

Walter

Afhankelijk waar je zelf woont. Mijn "adres" zit in Alphen a/d Rijn

Facta non verba

Raf

ik had vandaag een vrij dagje en ben er maar eens mee door de carwash gereden. achteraf nog wat bijgepoetst en jaaaa.... wat blinkt hij weer!!
echt zalig. een metertje of tien achteruit gaan staan en dan die mooie bolide eventjes rustig in je opnemen!
Heerlijk

Raf
De gustibus non disputandum est!

HaRdCoRe-WeZ

@ MARC: Ik heb geen id man!!! Weet je zelf ook geen goed adres? Is alles nog gelukt btw>>>???

;)

Jan_D.

www.goudengids.nl

Kost wat, maar loont de moeite!