Automaat Spoelen, wie nog meer? Dag inplannen.

Gestart door Maupy, 26-06-2006 09:03:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

daytonawim

Ja, maar daar doen ze dat met een spoel machine, kweet niet hoe ze tegen over onze alternatieve spoelings methode staan. ;D ;D

Want dat duurde volgens mij wel even, tevens moet ie dan binnen staan.

ief

Anders organiseren we toch een nationale flushdag? ;D
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

thuur

I repeat myself...

Citaat van: thuur op 26-06-2006 14:23:09
Als je nu even bij de Meetings zoekt naar de flush meeting..... Kun je veel van opsteken 8)


Gr ;)


Gr ::)

Racingbrick

Ik vrees dat het beter zal zijn om die klismakuur niet op 30 september te doen? ::)
Gewoon ergens centraal in het land, en dat we in een soort United Consumers verband een vat aanschaffen en die met z'n allen gebruiken?
De ATF olie zit er bij mij nu 164k in vrees ik, dus een paar km's meer of minder zal niet zo veel uitmaken...

Weet iemand dan een goede plek waar we licht hebben en bescherming hebben tegen de elementen, en ook nog een beetje voor een ieder te bereiken is?





ief

Als ik mij niet vergis vond de vorige Flushmeeting in maart 2005 te Eindhoven plaats. Het wiel is dus al uitgevonden en wellicht is een herhaling mogelijk. Misschien dat de organisatoren van destijds bereid zijn om het nog eens te doen of anders mensen die erbij waren en weten van de hoed en de rand.

Als er weer zo'n meeting komt, ben ik iig van de partij.
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Bas850

Citaat van: ieV70 (Ivo) op 01-09-2006 10:38:08
Als ik mij niet vergis vond de vorige Flushmeeting in maart 2005 te Eindhoven plaats. Het wiel is dus al uitgevonden en wellicht is een herhaling mogelijk. Misschien dat de organisatoren van destijds bereid zijn om het nog eens te doen of anders mensen die erbij waren en weten van de hoed en de rand.

Als er weer zo'n meeting komt, ben ik iig van de partij.
Ik ben daar toen ook bij geweest maar de orginanisator rijd geen Volvo meer (RAD) en volgens mij had Tim de olie geregeld.
Je kan het bij elke doe het zelf garage doen, als er weer een paar handige jongens komen helpen.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

Ludo

het stelt eigenlijk niks voor.
kan gewoon buiten op de stoep.

maar als iemand zich geroepen voelt om weer zo'n dag te organiseren, kom ik ook wel.
flushen hoef ik niet, is pas gedaan. maar een bakje koffie kan er altijd wel in  ;D

855-Champagne

in Amsterdam is er een sleutelgarage waar je de klus zou kunnen doen, het enige probleem is dat je geen reservering kan doen, dus wie het eerst komt die is aan de beurt.

Als het mogenlijk is kom ik zeker kijken en helpen

Racingbrick

Citaat van: ieV70 (Ivo) op 01-09-2006 10:38:08
Als ik mij niet vergis vond de vorige Flushmeeting in maart 2005 te Eindhoven plaats. Het wiel is dus al uitgevonden en wellicht is een herhaling mogelijk. Misschien dat de organisatoren van destijds bereid zijn om het nog eens te doen of anders mensen die erbij waren en weten van de hoed en de rand.

Als er weer zo'n meeting komt, ben ik iig van de partij.

Volgens mij was het Utrecht?
Maakt niet echt veel uit voor mij, straks lekker LPI, maar liever niet in Dokkum of Vaals..

mehn

Citaat van: Racingbrick op 01-09-2006 13:07:40
Citaat van: ieV70 (Ivo) op 01-09-2006 10:38:08
Als ik mij niet vergis vond de vorige Flushmeeting in maart 2005 te Eindhoven plaats. Het wiel is dus al uitgevonden en wellicht is een herhaling mogelijk. Misschien dat de organisatoren van destijds bereid zijn om het nog eens te doen of anders mensen die erbij waren en weten van de hoed en de rand.

Als er weer zo'n meeting komt, ben ik iig van de partij.

Volgens mij was het Utrecht?
Maakt niet echt veel uit voor mij, straks lekker LPI, maar liever niet in Dokkum of Vaals..


De eerste officiele volvo 850 forum autmaat flush meeting was in Eindhoven en dat was een groot succes ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

daytonawim

#25
Citaat van: Racingbrick op 01-09-2006 13:07:40
Maakt niet echt veel uit voor mij, straks lekker LPI, maar liever niet in Dokkum of Vaals..

Wat is er mis met Dokkum  ;D ;D ;D, Das lekker in de buurt zoals je weet  ;D ;D



Mod edit: quote hersteld

thuur

Citaat van: daytonawim op 01-09-2006 13:18:18
Citaat van: Racingbrick op 01-09-2006 13:07:40
Maakt niet echt veel uit voor mij, straks lekker LPI, maar liever niet in Dokkum of Vaals..

Wat is er mis met Dokkum ;D ;D ;D, Das lekker in de buurt zoals je weet ;D ;D


Hoeveel km reed jij per jaar ook alweer ???


Gr ;D

Bas850

Citaat van: Bas850 op 01-09-2006 12:07:52

Ik ben daar toen ook bij geweest maar de orginanisator rijd geen Volvo meer (RAD) en volgens mij had Tim de olie geregeld.
Je kan het bij elke doe het zelf garage doen, als er weer een paar handige jongens komen helpen.

Bas

[quote author=mehn link=topic=13782.msg243958#msg243958 date=1157109164]


De eerste officiele volvo 850 forum autmaat flush meeting was in Eindhoven en dat was een groot succes ;D
[/quote]
Dat bedoel ik met handige jongens.... ;D ;D
"to finish first, you first have to finish"

Walter

er gaan er twee flushen bij de sleuteldag, kun je spieken ;-)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Racingbrick

Citaat van: thuur op 01-09-2006 13:28:32
Citaat van: daytonawim op 01-09-2006 13:18:18
Citaat van: Racingbrick op 01-09-2006 13:07:40
Maakt niet echt veel uit voor mij, straks lekker LPI, maar liever niet in Dokkum of Vaals..

Wat is er mis met Dokkum ;D ;D ;D, Das lekker in de buurt zoals je weet ;D ;D


Hoeveel km reed jij per jaar ook alweer ???


Gr ;D

Eh, 8000 of zo? ::)
Maar dat komt omdat ik op benzine rij.