Veerpootbrug (alweer)

Gestart door S. Brouwer, 26-06-2006 18:25:41

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: mehn op 27-06-2006 20:53:24
Citaat van: fearless op 27-06-2006 19:15:09
Citaat van: S. Brouwer op 27-06-2006 18:41:13
Had ze vandaag gebeld en ze doen niet aan telefonisch bestellen.
hmm das ook niet echt service gericht.
Wel weer een leuke optie zo'n veerpootbrug. Was ook 1 van de eerste dingen die ik heb gedaan. ;D

Ik moet ook altijd eerst alles gaan betalen bij de dealer als ze iets moeten bestellen ::)

Meen je dat?
Ik heb bij Hooftman al behoorlijk wat besteld, maar hoef nooit vooraf te betalen.
Als ik meerdere dingen heb besteld en het kan niet allemaal tegelijk worden geleverd, krijg ik alvast de spullen die er zijn mee. Zonder het gelijk te hoeven betalen.

Laserblue

Ik heb bij Hooftman nog nooit cash betaald, altijd op rekening.

(hij is er altijd wel meteen de volgende dag ;) ;D )
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

fearless

Citaat van: fearless op 27-06-2006 19:15:09
Citaat van: S. Brouwer op 27-06-2006 18:41:13
Had ze vandaag gebeld en ze doen niet aan telefonisch bestellen.
hmm das ook niet echt service gericht.
Wel weer een leuke optie zo'n veerpootbrug. Was ook 1 van de eerste dingen die ik heb gedaan. ;D

Ik moet ook altijd eerst alles gaan betalen bij de dealer als ze iets moeten bestellen ::)

Moeten jullie maar een goeie dealer uitzoeken.  ;D   ::)

mehn

Citaat van: elianmars op 27-06-2006 21:15:50
Meen je dat?
Ik heb bij Hooftman al behoorlijk wat besteld, maar hoef nooit vooraf te betalen.
Als ik meerdere dingen heb besteld en het kan niet allemaal tegelijk worden geleverd, krijg ik alvast de spullen die er zijn mee. Zonder het gelijk te hoeven betalen.

Yep, altijd eerst gaan betalen anders bestellen ze niets. Zelfs een peilstok van 8,50 euro ex BTW...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

S. Brouwer

vandaag langs geweest en besteld, totaal €77 en een beetje.
Morgen is die al in huis, maar ga hem zaterdag ophalen.

Heb ook gevraagd wat de naafdopjes kosten van het 2007 model, die komen op €10,75 p/s ex btw. dat ging me net ffies te ver.

de zwarte kosten €7,5 p/s ex btw.

mehn

Citaat van: S. Brouwer op 28-06-2006 16:11:29
Heb ook gevraagd wat de naafdopjes kosten van het 2007 model, die komen op €10,75 p/s ex btw.

Hier op het forum staat ergens het artikelnummer van een set van 4 van die naafdopjes. De set van 4 is stukken goedkoper dan de losse dopjes ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

S. Brouwer

had dat nummer opgezocht, sta ik daar kom ik er achter dat het nog op m'n bureau ligt  :-X
heb het hem daarom op laten zoeken en hij kwam hiermee, maar wat jij zegt zit wel wat in.

fearless

Alstublieft. 30 euro voor een setje. Levertijd is volgens mij niet echt bekend op het moment.

http://acctest.semcon.se/nl-NL/P2X/styling/alu/VCC-289865.htm

S. Brouwer

waar zie jij de prijs staan?

op volvo-forum is er 1 die ze kan leveren voor €37,50 inc btw. en bij grotere afname waarschijnlijk extra korting van 10%

fearless

Citaat van: S. Brouwer op 28-06-2006 18:38:29
waar zie jij de prijs staan?

Saat nergens. weet ik gewoon  ;D. Weet alleen niet meer zeker of het 30 in of ex is. Maar is altijd goedkoper dan 37,50 incl.

S. Brouwer

zaterdag moet ik die brug ophalen dan zal ik het even navragen aan de hand van dat artikel nummer.

fbm

Citaat van: mehn op 28-06-2006 16:23:46
Citaat van: S. Brouwer op 28-06-2006 16:11:29
Heb ook gevraagd wat de naafdopjes kosten van het 2007 model, die komen op €10,75 p/s ex btw.

Hoop dat ze passen , Wielen die onder jouw auto zitten zijn op maat gedraaid, andere diameter. Sjaak meet ze eerst even op voordat je ze besteld

S. Brouwer

goed dat je het zegt, zal er even ó'n dopje uitvissen en nameten.

niet dat ik ze had besteld zonder te meten want die dopjes leken me kleiner als wat er nu in zit.

edit: net nagemeten en de naafdopjes bij mij zijn 6cm,

S. Brouwer

vandaag de veerpootbrug opgehaald en ingebouwd, ongeveer 20min mee bezig geweest.

Foto's gemaakt tijdens het plaatsen van de veerpootbrug.
Complete setje klaar om ingebouwd te worden

voor

linker veerpoot voor

Steuntje aangepast  ;D

steun voor de veerpoot en steun voor abs terug geplaatst. stekker verlegd.

Linker steun en de brug geplaatst.

rechter steun en brug

overzicht van het geheel

en dan weer eens verder kijken wat er nog meer ingeplaatst kan worden.

Laserblue

Ik ken iemand die echt HEEL erg blij wordt van de manier waarop jij de bouten in je veerpootbrug hebt zitten. (van voor naar achteren, met de moer aan de achterzijde) ;D ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*