volvorijders en hun beroep

Gestart door BennieV70T, 02-03-2003 17:17:21

Vorige topic - Volgende topic

jeroen74

Citaat van: razorx op 17-03-2011 00:45:48
Citaat van: jeroen74 op 16-03-2011 23:01:19
Hardware engineer bij Philips Lighting in Eindhoven.
Dat verklaart wat van je diverse zeer on topic opmerkingen op elektronica vlak.
Interessante job lijkt me.

Ja, is erg interessant om te zien hoe ontwikkelingen gedaan worden in een zeer groot bedrijf; oftewel veel malen logger, formeler en bureaucratischer dan in een klein bedrijf ;) Daar staat wel tegenover dat budget geen probleem is, en dat je allerlei zeer leuke (meet)apparatuur tot je beschikking hebt ;D

Ook wel leuk dat bijvoorbeeld de Living Colours een afdelingkje verderop de verdieping is ontwikkeld ;D

Taranis

Citaat van: Snellebaksteen op 16-03-2011 23:23:15
Trouwens jammer dat ze in Borsele specifiek om diploma's vroegen anders had ik nu waarschijnlijk tegenover Taranis gezeten hahaha

Ik moest er vandaag nog aan denken ja. En dat had ik een stuk leuker gevonden dan die muts zonder deodorant die nu tegenover me zit, die ging zitten vertellen dat ze ongesteld was geworden en geen maandverband bij had  :eusa_sick:

In ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe baan! :D Doe Reinder de groeten ;D

tackle

Citaat van: Taranis op 17-03-2011 20:30:37
Trouwens jammer dat ze in Borsele specifiek om diploma's vroegen anders had ik nu waarschijnlijk tegenover Taranis gezeten hahaha

Ik moest er vandaag nog aan denken ja. En dat had ik een stuk leuker gevonden dan die muts zonder deodorant die nu tegenover me zit, die ging zitten vertellen dat ze ongesteld was geworden en geen maandverband bij had  :eusa_sick:

lopen er geen loslopende schapen in de wei?

Red Devil

Senior schadebehandelaar (alle mogelijke schades) en per 01-04-2011 hoofd schade

Gr.
Ted

grijzev70tdi

Student nog een jaartje of 3. Dan aan het werk in de garage. Evt ooit een bedrijf over nemen
Grolsch, het klinkt al lekkerder

beezz

Ondernemer, wij ondersteunen bedrijven bij het realiseren van hun verkoopdoelstellingen.
Dat doen we op strategeisch, tactisch en operationeel niveau.
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Fred korn

Na 35 jaar horeca in de beveiliging gaan werken in verschillende disciplines werkzaam geweest .
Zoals , Raad van kinderbescherming opstap met taakstraffers . Ook als horecaportier en opvang van alcohol en drugsverslaving ook gewerkt met verstandelijk gehandicapten met een criminele achtergrond als FZB .
Nu de laatsts tijd als havenbeveiliger een stuk rustiger . geen knokpartijen en gescheurde overhemden meer
de blauweplekken buiten beschouwing gelaten .
Opa leert het toch niet af om soms toch uit de ban te springen .

Snellebaksteen

Citaat van: Taranis op 17-03-2011 20:30:37

Zal ik doen, maar deze baan is buiten Reinder om. Gescout door the People Company, werving en selectie.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

wepster

na 16 jaar op de vrachtwagel gereden te hebben( door heel europa) nu eindelijk weer operator in een fabriek en dat in 5 ploegen  :eusa_dance:

KUKO (Rob)

Citaat van: Fred korn op 17-03-2011 23:19:52

Na 35 jaar horeca in de beveiliging gaan werken in verschillende disciplines werkzaam geweest .
Zoals , Raad van kinderbescherming opstap met taakstraffers . Ook als horecaportier en opvang van alcohol en drugsverslaving ook gewerkt met verstandelijk gehandicapten met een criminele achtergrond als FZB .
Nu de laatsts tijd als havenbeveiliger een stuk rustiger . geen knokpartijen en gescheurde overhemden meer
de blauweplekken buiten beschouwing gelaten .
Opa leert het toch niet af om soms toch uit de ban te springen .
Aha beroeps deformatie daarom op t forum te vinden ............. je mist de tbs een beetje .

KUKO (Rob)

Citaat van: wepster op 18-03-2011 00:35:11
na 16 jaar op de vrachtwagel gereden te hebben( door heel europa) nu eindelijk weer operator in een fabriek en dat in 5 ploegen  :eusa_dance:

Wep bij wie werk je nu dan ? mede operator

wepster

Citaat van: KUKO (Rob) op 18-03-2011 02:18:07

ik ben sinds maandag werkzaam bij rockwool in roermond als operator ;D
en mot toegeven had ik veel eerder motten doen  :eusa_clap:

Fred korn

Zelf 4 jaar daar gezeten , dus heimwee .

EdenAli

Citaat van: wepster op 18-03-2011 02:24:52
Citaat van: KUKO (Rob) op 18-03-2011 02:18:07

ik ben sinds maandag werkzaam bij rockwool in roermond als operator ;D
en mot toegeven had ik veel eerder motten doen  :eusa_clap:

De naam Rockwool geeft mij al jeuk

Laserblue

ff graven  ;D
Na 3/4 jaar solliciteren, plannen maken, ondernemingsplan schrijven, plannen aan de kant zetten, nieuw ondernemingsplan schrijven, genaaid worden door een opstartpartner, solliciteren, solliciteren... is het zover.

Ik ben sinds vandaag (officieel) operationeel manager bij Iforit, een intermediair voor ICT freelancers, wij leveren testanalisten, testcoƶrdinatoren en testmanagers, maar ook voor ander ICT gerelateerd personeel kun je bij ons terecht  :)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*