Rims,.... help je me effe kiezen?

Gestart door face.flava, 08-07-2006 23:55:16

Vorige topic - Volgende topic

Enno

Ik kan me trouwens wel auto's voorstellen waar je wel veel aan kunt doen...maar dat is wat mij betreft geen Volvo....alles wat je aan tuning ..optische wijzigingen doet .....moet wat mij betreft subtiel zijn......

Er zijn auto's die het wel toestaan om ze in een wat ruiger uiterlijk te veranderen....maar daar reken ik Volvo niet toe....uiteindelijk zijn het gewoon mooie auto's van zich zelf.....die je met originele accesoires ....kunt verfraaien zonder er een kerstboom van te maken...

vandaar ook dat ik zei ZO HOUDEN ;)

luuk

Citaat van: Viper850 op 09-07-2006 10:01:52
Vind al deze velgen een behoorlijke bijdrage leveren aan het patser/aso-gehalte van je C70

Inderdaad en dat was juist niet de bedoeling zei je ???

Luuk

BenC70ES

Citaat van: face.flava op 09-07-2006 01:49:43
Citaat van: BenC70ES op 09-07-2006 01:11:11
Ik vind ze ook niet echt super... en zou al zeker geen TSW nemen en zeker niet in 19"... die gaat volgens mij al krom als je over een zebrapad rijdt :-X ;D

Ervaring mee? zijn ze echt slecht??

Mijn broer heeft vroeger ooit TSW's gehad op zijn wagen en ook een vriend van me op een S40 en ze zijn direct krom als ze een stevige put te verwerken krijgen...  Van hoge kwaliteit zijn ze zeker niet.

Waarom geen mooie BBS velgen (=kwaliteit) als je toch voor 19" en dus niet orgineel wilt: www.BBS.com

8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

fearless

Goh die eerste velgen heb ik ook nog naar gekeken voor onder mijn 850.  ;D

Maar als ik uit deze 3 moet kiezen dan toch maar de Bavaria wat de looks betreft, heb al wel vaker gehoord dat de kwaliteit van TSW niet super is.

Is dit trouwens niet wat voor onder jou auto...

face.flava

Citaat van: V70Enno op 09-07-2006 11:48:00
Ik kan me trouwens wel auto's voorstellen waar je wel veel aan kunt doen...maar dat is wat mij betreft geen Volvo....alles wat je aan tuning ..optische wijzigingen doet .....moet wat mij betreft subtiel zijn......

Er zijn auto's die het wel toestaan om ze in een wat ruiger uiterlijk te veranderen....maar daar reken ik Volvo niet toe....uiteindelijk zijn het gewoon mooie auto's van zich zelf.....die je met originele accesoires ....kunt verfraaien zonder er een kerstboom van te maken...

vandaar ook dat ik zei ZO HOUDEN ;)

Ja, zit wat in.
Ik heb geen plannen om een kerstboom van de auto te maken. Vooral geen domspul op de auto te doen. Ik wil kleine subtiele veranderingen doen.
Velgen, grill, koplampen/knipperlichten,.... dat lijkt me niet te veel en van die 3/4 dingetjes wordt het zeker geen kerstboom.
Absoluut GEEN nepspul bv luchthappers nepcarbon, neon, bodykit (is er gelukkig ook niet) niet blinderen en zeker geen spoiler (picknicktafel op de achterklep).
Ik vind de originele velgen niet sportief een beetje saai eigenlijk. Het is leuk om de C een beetje apart te maken maar inderdaad niet te.
Waar ligt de grens? jah dat is zeer persoonlijk. Maar alle meningen zijn welkom, dat helpt mij een beslissing te nemen. Velgen komen er in ieder geval. De originele doe ik natuurlijk niet weg.

BenC70ES

Wat denk je hiervan? Heel mooi toch?  8)

face.flava

Citaat van: BenC70ES op 09-07-2006 12:33:24
Wat denk je hiervan? Heel mooi toch? 8)

ja,... die grill en die koplampen wel hahaha,........ velgen redelijk.

Deze zijn wel mooi ook volvo origineel, Cassiopeia's
sportief erg sportief en netjes.
gepolijst alu met donkere binnenvelg, zo iets dergelijks zoek ik,...... maar deze zijn 17"  ik wil 18" of 19"

elianmars

M a r c

Citaat van: V70Enno op 09-07-2006 11:24:17
...moet je zo origineel mogelijk optisch houden & ondershuids...

Dat lijkt me een persoonlijke voorkeur? Volgens mij MOET hij niks, het is zijn auto toch? Ik vind die originele velgen ook mooi hoor, maar 90% van alle C70's uit 1998-1999 rijden met die velgen rond...
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

emielC70

BenC70ES

Citaat van: M a r c op 09-07-2006 13:51:02...maar 90% van alle C70's uit 1998-1999 rijden met die velgen rond...

Is wel wat overdreven... Centaurus, Propus, Comet, Triton, Andromeda...  ;D Volgende winter rijd ik trouwens ook op Canisto's  :P

BenC70ES

Waarschijnlijk zoek je zoiets (dit is 19" met zwarte binnenkanten):

fearless

Citaat van: BenC70ES op 10-07-2006 19:35:59
Waarschijnlijk zoek je zoiets (dit is 19" met zwarte binnenkanten):

Zo ja kijk dan eens op www.fznederland.com daar staat de ATP inox, klant van mij rijd daar op in de maat 20" onder een XC90. Is kwalitatief echt een erg goede mooie velg.

M a r c

Citaat van: BenC70ES op 10-07-2006 19:29:08
Citaat van: M a r c op 09-07-2006 13:51:02...maar 90% van alle C70's uit 1998-1999 rijden met die velgen rond...

Is wel wat overdreven... Centaurus, Propus, Comet, Triton, Andromeda...  ;D Volgende winter rijd ik trouwens ook op Canisto's  :P

De Canisto en de Triton komen toch het meeste voor op de 98-99'ers. De originele Propusjes van Yvette haar C70 zijn verkocht en liggen eerdaags onder een rode 850 Estate. Die velgen komen in 17" ook veel beter tot zijn recht onder een 850. Onder een C70 staat het een beetje 'iel'....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

BenC70ES