Mijn R legt het af tegen T5 op snelweg....

Gestart door Boom, 28-02-2003 13:44:41

Vorige topic - Volgende topic

Gelebanaan

CiteerZoek maar op google naar 1/4 mile calculator.
Moet je het gewicht in LBS weergeven en 't vermogen.
Ik ben uitegaan van 1500 Kg en 295 PK voor jouw auto en dan kom je net onder de 14!

Hihi de praktijk zal wel anders zijn, wel leuk deze "theoretische" tijden.  ;D

Gelebanaan

Citeerik doe altijd mijn best  ;D  ;D

Vorig jaar 15,4 gereden, ik ben benieuwd dit jaar! Hangt ook van het weer af, als het regent dan kunnen we het wel vergeten. Dan gaan we met z'n allen Hans Tak aanmoedigen met zijn R AWD! Die kan het de Impreza's wellicht wel lastig maken, of valt ie in een andere klasse?

Rijdt Hans ook mee? Inderdaad leuk voor de Impreza's!  :D

Rudi

author=Marc 0101.001 link=board=algemeen;num=1046436281;start=45#56 date=03/02/03 om 21:27:56]

CiteerNo way dat jij het wint van een op-en-top getunede T-5R! ten eerste heb jij alleen 'maar' een andere chip en dan wellicht wel een leuk piekje van +300pk, maar een volledig getunede T-5R levert meer power over een breder toerenbereik.
Ik heb al uitgelegd dat ik het niet zo bedoelde,kon gister niet meer reageren vandaar dat ik nu ff reageer,toevallig thuis.Ik heb niet zo maar een chip,maar hij is extra bewerkt door Rica,daarom is hij ook iets sneller als een"normale" of gangbare chip....

CiteerVerder is jouw auto veel zwaarder en heb jij meer vermogensverlies in de aandrijving. Ik twijfel er niet aan dat jij een snelle kar hebt, maar je hebt duidelijk nog nooit met Tom, Johann of mij meegereden....
Heb je gelijk in,maar ik weet wel wat snelheid is,heb in een getunede RS4 en RS6 gereden,niet te vergelijken met een volvo,maar helemaal onwetend ben ik nou ook weer niet....

CiteerEn dit zeg ik niet om op te scheppen, wij hebben gewoon erg veel geinvesteerd en getest met allerhande tuningsmogelijkheden.
Je moet toch toegeven dat het verschil kleiner wordt,als ik straks nog een DP monteer....het enigste waar ik mee zit is de automaat,of eigenlijk de koppelomvormer en nog een paar dingetjes,maar ik heb al een bedrijf gevonden die eea aan past.Maar dat doe ik voorlopig niet,het gaat me te veel kosten.

Jullie zijn sneller,heb nooit anders beweerd.Jij haalt Johann en jezelf er  in 1 keer bij,ik dacht dat die T5R van Tom alleen een chip had,vandaar...

Dr.Go-Fast...

Johann

Ach Diablo, schaam je niet ik heb net verloren van een Opel!!
Ik zou 'm even pijp laten kijken en toen vloog de druk slang er af.. ;)

Rudi

CiteerAch Diablo, schaam je niet ik heb net verloren van een Opel!!
Ik zou 'm even pijp laten kijken en toen vloog de druk slang er af.. ;)

Tsja,dat is mooi klote,sjips happens... ;D
Dr.Go-Fast...

Edwin

Citeer:D Edwin, rustig aan! :D Als je zo door gaat kunnen mijn prestaties zondag alleen maar tegen vallen. ;)

Aaah joh, beetje stangen en dollen moet kunnen toch ;) anders wordt het zo'n saaie boel ;D
En ik ben gewoon van mening dat jij een hele snelle auto hebt en dus een goede kans maakt. :D

gr. Edwin.  8)

Gelebanaan

CiteerAaah joh, beetje stangen en dollen moet kunnen toch ;) anders wordt het zo'n saaie boel ;D
En ik ben gewoon van mening dat jij een hele snelle auto hebt en dus een goede kans maakt. :D

gr. Edwin.  8)
We zullen zien, heb er wel zin in. We hebben en potent groepje lijkt me.  ;D ;D

PieT111

Potent ;D Het tweede kind is onderweg :). Of mijn Rica chipje met automaat competitief is in jullie gezelschap betwijfel ik ???
Busje komt zo!

Johann

CiteerPotent ;D Het tweede kind is onderweg :). Of mijn Rica chipje met automaat competitief is in jullie gezelschap betwijfel ik ???

Vast wel, automaten doen in de US ook wel 14 hoog of 15 laag zonder al te veel aanpassingen.
We hebben een beetje mazzel dat het 400 mtr is want dan kan de 850 nog wat van z'n kracht laten zien.
Ik schat, wie ben ik?, dat de meeste 850's in de tweede 200 mtr hun werk doen.

Gelebanaan

CiteerIk schat, wie ben ik?, dat de meeste 850's in de tweede 200 mtr hun werk doen.
Helemaal mee eens, dat zag je ook vorig jaar. Ik zag nog kans om na een slechte en veel te late start een prelude 2.2 VTEC in de laatse 100m voorbij te bloasen!  :D ;D Haha die knaap dacht dat ie kat in het bakkie had. Niet dus. We zaten ook met onze topsnelheid erg hoog t.o.v. de rest van het veld.