Project bRutus

Gestart door Emiel, 24-07-2006 16:00:18

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

martijn.

Dus weer andere injectoren?

Kijk je uit voor de rubber afdicht ringen :eusa_whistle:

Emiel

YellowBanana

ik heb nog witte liggen....  :laugh:

Emiel

Citaat van: Tom H. op 21-09-2006 20:32:14

:eusa_shifty:

Deze voldoen nu ook, maar het kan nog harder! Ik heb geduld... :angel:

YellowBanana

Citaat van: Emiel op 21-09-2006 20:42:08
Citaat van: Tom H. op 21-09-2006 20:32:14

:eusa_shifty:

Deze voldoen nu ook, maar het kan nog harder! Ik heb geduld... :angel:
huh? en je vertelde dat deze injectors niet goed af te stellen waren door doctor Roel in combinatie met een 19t en dat daarom de druk verlaagd is? Of heb je totaal andere plannen? :eusa_think:

M a r c

Ligt het nu aan het merk injectoren of aan de inhoud? Dat kan ik niet zo goed uit je verhaal opmaken ?  Wel jammer dat je nu nog niet optimaal gaat en je toch wéér andere injectors moet, als ik het goed begrijp? Ik zou nu eerst eens bepalen welke hardware je moet hebben om het allemaal optimaal te krijgen. Bij Jerommeke hebben we eerst de hardware bepaalt in samenspraak met de programmeur en toen zij  we gaan bouwen. Hij draait nu op het eerste programma en levert al dik vermogen, over 1,5 week nog even wat finetunen en klaar. Kan toch allemaal niet zó moeilijk zijn (met alle respect).
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Emiel

Bij 1.3 bar loopt ie te arm, en de injectoren doen volop hun werk

Bij 1.1 heb ik in een veilige marge zodat niet alles naar de eeuwige roffelvelden stuur hoog in toeren.

Net of de injectoren niet 365cc zijn of de pomp het niet kan opbrengen.... :eusa_eh:

Enne...plannen zijn er altijd! 8)

M a r c

Citaat van: Emiel op 21-09-2006 20:54:50
Bij 1.3 bar loopt ie te arm, en de injectoren doen volop hun werk

Bij 1.1 heb ik in een veilige marge zodat niet alles naar de eeuwige roffelvelden stuur hoog in toeren.

Net of de injectoren niet 365cc zijn of de pomp het niet kan opbrengen.... :eusa_eh:

Enne...plannen zijn er altijd! 8)

Pomp trekt het nog wel hoor met 350cc injectors en 1,3 bar, heb jaren perfect gereden met 350cc injectors en 18T, vanaf 465cc wordt het inderdaad kritisch. Vandaar dat Jerommeke deze komende week een Walbro 255/lpu krijgt  :D

info@europeantuning.nl

Turbobiker

Mijn wagen leverde met 310cc injectoren meer vermogen en een mooiere curve dan Emiel nu heeft (of had met zijn 310cc injectoren). Kan dus wel. Lijkt mij dat als je een paar passende 365cc injectoren bestelt je er van uit mag gaan dat deze het beter zullen doen dan de standaard injectoren. (dat zal ook jij Marc of MTE beamen als Emiel van te voren op zou bellen ::) )

Deze injectoren laten wel een dusdanig beeld in het middengebied zien dat Emiel er wel vanuit kan gaan dat er een goede 20/30pk te winnen valt met injectoren die wel gewoon doen wat ze moeten doen.
De Tussenpaus

M a r c

Citaat van: Turbobiker op 21-09-2006 21:01:10
Mijn wagen leverde met 310cc injectoren meer vermogen en een mooiere curve dan Emiel nu heeft (of had met zijn 310cc injectoren). Kan dus wel. Lijkt mij dat als je een paar passende 365cc injectoren bestelt je er van uit mag gaan dat deze het beter zullen doen dan de standaard injectoren. (dat zal ook jij Marc of MTE beamen als Emiel van te voren op zou bellen ::) )

Deze injectoren laten wel een dusdanig beeld in het middengebied zien dat Emiel er wel vanuit kan gaan dat er een goede 20/30pk te winnen valt met injectoren die wel gewoon doen wat ze moeten doen.

dat was dus mijn vraag.  De injectoren deugen dus gewoon niet?

overigens was de tweede curve met de grotere injectors bij Fredriks mooier dan de eerste met 310cc. toen begon ie al veel eerder te wiebelen.

Maar eigenlijk had Emiel dus tóch beter Tom z'n injectors over kunnen nemen  ;)

info@europeantuning.nl

YellowBanana

Citaat van: M a r c op 21-09-2006 21:02:21

Maar eigenlijk had Emiel dus tóch beter Tom z'n injectors over kunnen nemen  ;)

Amen  :eusa_pray: Goedkoop duurkoop?

Emiel

Als ik voor de €155 wel goede injectoren had gehad, was het gewoon een fantastische deal geweest. Nu blijkt dat ze met een 19T niet voldoen, sjips happens... Gebeurd bij alle tuners, aldoende leert men...

bRutus accepteert geen spul dat niet orgineel is, wiellagers, injectoren... :eusa_whistle:

YellowBanana

Citaat van: Emiel op 21-09-2006 21:10:29
Als ik voor de €155 wel goede injectoren had gehad, was het gewoon een fantastische deal geweest. Nu blijkt dat ze met een 19T niet voldoen, sjips happens... Gebeurd bij alle tuners, aldoende leert men...

bRutus accepteert geen spul dat niet orgineel is, wiellagers, injectoren... :eusa_whistle:

Is niet afhankelijk van de Turbo.... maar enfin blijkt dus niet het juiste spul te zijn. (Had toch een bod gedaan ;))

Johann

Witten kunnen het ook niet trekken, liepen er ook uit.