Ook maar even voorstellen Update

Gestart door Bouma206, 18-08-2006 23:38:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bouma206

#45
Nog wat foto's gemaakt. Na de wintersport komen de 16" velgen er weer onder. Ze zijn dan gestraald en gepoedercoad.



Fryslân boppe!!!!

Bouma206

Hierbij wat foto's nadat er toch weer wat is aangepast.

Voor de aanpassing:

Na de aanpassing:








Fryslân boppe!!!!

Bouma206

Het zijn dus een setje dakrails geworden.
Fryslân boppe!!!!

mehn



:eusa_think: Moet de foto in mijn onderschrift nog aanpassen zie ik  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Bouma206

Haha idd ja.

Hier nog een foto van een minder leuk detail   :eusa_doh:
Dit is 2,5 week terug gebeurt. Wij zijn een week in Lapland geweest op vakantie. De volvo heeft toen bij mijn vader gestaan zodat er niks mee kon gebeuren. Zondagavond vanaf schiphol gelijk opgehaald en voor huis geparkeerd. Parkeervak vol dan maar half over de stoep achter het parkeervak.
Volgende ochtend om 8:15  ging de deurbel. Ja hoor een meisje van 18 met pas haar rijbewijs achteruit met haar Seat in onze volvo gereden.
Bedrag gestort gekregen van de verzekeraar. Dinsdag gaat ie naar onze garage om vervolgens te laten demonteren en te laten spuiten. Voor dit bedrag konden ze ook de spoiler, spiegkapjes en kunststof plaatje boven de kentekenplaat op de achterklep meespuiten. Toch weer een gelukje maar goed.


Fryslân boppe!!!!

)()()sT

Mooie wagen!

Lijkt ie een beetje meer op de mijne  ;D

mikky


elianmars

Dat is een gemene schade, hoor.......  :-\

Het komt wel weer goed, maar je hebt er niks aan.

Ik vind het toch veel beter staan, dakrails op de estate. Er zijn er die zweren bij dakrailloze estates, maar voor mijn idee mist er dan gewoon iets.


Bouma206

morgen mag ie naar de garage en spuiter. Lees in het onder genoemde topic alles over dit....

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=24773.0
Fryslân boppe!!!!

Flipjes 850 R

Citaat van: elianmars op 17-02-2008 15:42:56
Ik vind het toch veel beter staan, dakrails op de estate. Er zijn er die zweren bij dakrailloze estates, maar voor mijn idee mist er dan gewoon iets.

Helemaal mee eens, echt een goede verbetering aan je auto !!! ( al is een dakrail voor de meeste toch alleen maar optisch...)
iig geluk dat je dan toch weer eea mee kan laten spuiten, maar  het gedoe eromheen  :eusa_wall: zit je neit op te wachten.

Wat voor lampen heb jij eigenlijk ( kleur )  ??  Lijkt op de foto wel heel erg blauw.
855 R Automaat Dark Olive Pearl

Bouma206

Citaat van: Flipjes 850 R op 18-02-2008 20:25:14
Citaat van: elianmars op 17-02-2008 15:42:56
Ik vind het toch veel beter staan, dakrails op de estate. Er zijn er die zweren bij dakrailloze estates, maar voor mijn idee mist er dan gewoon iets.

Helemaal mee eens, echt een goede verbetering aan je auto !!! ( al is een dakrail voor de meeste toch alleen maar optisch...)
iig geluk dat je dan toch weer eea mee kan laten spuiten, maar  het gedoe eromheen  :eusa_wall: zit je neit op te wachten.

Wat voor lampen heb jij eigenlijk ( kleur )  ??  Lijkt op de foto wel heel erg blauw.
Dat is de 8500K set. Zijn idd erg blauw en geven heel erg veel licht. Vele malen beter dan hiervoor.
Fryslân boppe!!!!