Vandaag bij Fasttech geweest,heerlijk!

Gestart door ruby T5, 30-09-2006 18:39:44

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Citaat van: johan283 op 05-10-2006 14:40:38
Maar Ruby is weg.....In één van de andere topics heeft hij het forum vaarwel gezegd.

Niet nadat ie mij 'out of the blue' nog een paar rare mailtjes heeft gestuurd... rare snuiter  :eusa_think:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Hen3

Citaat van: johan283 op 05-10-2006 14:40:38
Maar Ruby is weg.....In één van de andere topics heeft hij het forum vaarwel gezegd.

Wie kan dat topic even uppen dan weet iedereen gelijk dat hij/zij  weg is.....  :eusa_whistle:

hmm.. heb ik niet langs zien komen. Ik heb al ff gezocht, maar nog niet kunnen vinden. Omdat hij zich direct ook heeft afgemeld bij het forum kun je niet meer op zijn gebruikersnaam zoeken.

animalT5R

Dat gedeelte van vaarwel zeggen is ook verwijdert,gezien het off topic was.
Waar die voornamelijk over viel(denk ik ) is dat er een x aantal berichten zijn verwijdert die off topic waren,nadat ie dat had gezien,vond ie het raar en heb ie ze account weggegooit.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

mehn

Hij dacht dat we alleen zijn off topic verwijderde...hij moest eens weten  :eusa_silenced:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

M a r c

hoe ging dat gezegde ook weer over die kip zonder hoofd?

info@europeantuning.nl

Eugene

Citaat van: mehn op 05-10-2006 16:44:41
Hij dacht dat we alleen zijn off topic verwijderde...hij moest eens weten :eusa_silenced:

Nu klinkt het alsof je alles van hem verwijderd :P

Het probleem was idd dat hij dacht dat offtopic berichten van de ouwe garde wel geaccepteerd werden, maar dat die van hem als nieuweling werden verwijderd. Hij heeft ook (terecht) een aantal keer commentaar gekregen dat ie niet zoekt, en maar gewoon nieuwe topics opent die al 100 keer besproken zijn. Er zijn dan mensen die zijn vragen beantwoorden, en hier gaat ie dan mee in discussie en dan weet ie het ineens beter. Kan aan mij liggen, maar als je alles weet waarom vraag je het dan nog? ::)

Ik kan het echt niet erg vinden dat ie er niet meer is, hij irriteerde mij (en ik weet zeker ook een heleboel anderen) flink met zijn "gedrag"!

If it's not blown, it sucks...

pwassink

Humor,

Nadat ik even op t saab form keek of hij daar nu zat te vragen naar slangklemmen oid
tikte ik in een verveelde bui rubyt5 (zonder spatie) in op google,

tja .. wat ik daar op 1 zag staan ??  :eusa_naughty:

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Hen3

Citaat van: pwassink op 05-10-2006 16:55:26
Humor,

Nadat ik even op t saab form keek of hij daar nu zat te vragen naar slangklemmen oid
tikte ik in een verveelde bui rubyt5 (zonder spatie) in op google,

tja .. wat ik daar op 1 zag staan ??  :eusa_naughty:

:eusa_clap:

[edit]
LOL.. in het bericht zelf is de naam al vervangen door 'iemand'
[/edit]

Rayman

Ik betreur dat er in dit topic zoveel aannames zijn gedaan en er geen enkele keer een valide argument is geweest m.b.t. de kwaliteit en de producten van Fasttech.

Ik ben niet trots op dit soort topics...Ik sluit me dan ook 100% aan bij de reactie van Ed (op de vorige pagina).

Ruby had inderdaad wat meer kunnen zoeken op het forum...Alleen jammer dat hij zo afgeserveerd is. Zijn ervaring met de fasttech chip had hier wat feiten op tafel kunnen leggen...

Ray

M a r c

Citaat van: Rayman op 05-10-2006 17:06:10
Ruby had inderdaad wat meer kunnen zoeken op het forum...Alleen jammer dat hij zo afgeserveerd is. Zijn ervaring met de fasttech chip had hier wat feiten op tafel kunnen leggen...

Ray

Ik snap wat je wilt zeggen en ga er een heel stuk in mee. Maar aan de andere kant heeft die "Ruby T5" niet afdoende technische kennis (getuige zijn diverse vreemde uitspraken) om echt iets zinnigs over de kwaliteit van zijn Fasttech-chip te kunnen zeggen.... Daarvoor zou je moeten ontleden wát ze verandert hebben en hoé.

info@europeantuning.nl

Rayman

Citaat van: M a r c op 05-10-2006 17:14:26
Citaat van: Rayman op 05-10-2006 17:06:10

Ray

Ik snap wat je wilt zeggen en ga er een heel stuk in mee. Maar aan de andere kant heeft die "Ruby T5" niet afdoende technische kennis (getuige zijn diverse vreemde uitspraken) om echt iets zinnigs over de kwaliteit van zijn Fasttech-chip te kunnen zeggen.... Daarvoor zou je moeten ontleden wát ze verandert hebben en hoé.

Klopt. Feitenkennis is dan erg relatief. Maar feit blijft dat wij hier niet diegenen zijn die hierover kunnen oordelen (want we weten niet hoe de werkwijze in elkaar steekt). Ik denk dat dit topic inhoudelijk pas waarde krijgt als je zo'n auto op een rollenbank zet en vergelijkt met andere software (op 1 en dezelfde auto).

elianmars

Ik had geen last van 'm. Ook al zijn de vragen al vaker gesteld, het is toch een kleine moeite om een beetje normaal antwoord te geven?

Maar goed. Hij heeft z'n boeltje gepakt en ik denk niet dat hij nog terug komt.
Ik vind 't alleen niet echt een goede zaak voor dit forum........

Eugene

Citaat van: elianmars op 05-10-2006 20:23:22
Ik had geen last van 'm. Ook al zijn de vragen al vaker gesteld, het is toch een kleine moeite om een beetje normaal antwoord te geven?

Dan heb jij toch niet alles meegekregen. De eerste keren heb ik hem er vriendelijk op gewezen dat ie de zoekfunctie moet gebruiken, maar nadat dit keer op keer genegeerd wordt, maak ik het iets minder subtiel duidelijk. Daarnaast ging het zich niet alleen om zijn vragen, maar ook zijn reacties op antwoorden die werden gegeven. Ook beschuldigde hij de mods ervan wel zijn offtopic berichten weg te halen, en niet die van de oude garde.

If it's not blown, it sucks...

elianmars

Citaat van: Eugene op 05-10-2006 20:31:19
Citaat van: elianmars op 05-10-2006 20:23:22

Dan heb jij toch niet alles meegekregen. De eerste keren heb ik hem er vriendelijk op gewezen dat ie de zoekfunctie moet gebruiken, maar nadat dit keer op keer genegeerd wordt, maak ik het iets minder subtiel duidelijk. Daarnaast ging het zich niet alleen om zijn vragen, maar ook zijn reacties op antwoorden die werden gegeven. Ook beschuldigde hij de mods ervan wel zijn offtopic berichten weg te halen, en niet die van de oude garde.

Dat heb ik wel meegekregen, hoor.

Maar dat was, denk ik, meer een reaktie omdat hij, vooral in dit topic, behoorlijk afgeblaft werd.

(Ik ben er trouwens zelf ook schuldig aan geweest, hoor......  :eusa_hand:)

M a r c

Sorry hoor, maar als zijn mailtjes van vandaag aan mij hier neerzet dan heb je wel wat minder begrip voor die 'jongen'...

info@europeantuning.nl