v70 laserblue

Gestart door c70cabrio, 19-10-2006 23:00:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

alex V50

Citaat van: Johann op 20-10-2006 09:45:39
Auto was toch al verkocht Alex?

Ik had eerst het plan om de auto zelf te verkopen.
Uiteindelijk toch besloten om in te ruilen op de V50 en de inruil naar mijn prive-rekening te laten storten. Ik heb de auto voor mijn gevoel dus 'verkocht'.

Gr. Alex.
Citaat van: fearless op 26-09-2006 22:00:27
Ik vlam!
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience

Johann

Ah, dat was waar ook..  ;)
Mocht het niets worden heb ik hier nog wel een mooie blauwe die eventueel wel weg mag.

Laserblue

Citaat van: Turbobiker op 20-10-2006 08:44:55
Nu gaan we Matti lopen beschuldigen


Was niet mijn bedoeling hoor  :)
Als hij echter wat verder door had gezocht had hij kunnen zien dat het een goed onderhouden liefhebbers auto is.

Wat overigens het overgrote deel van de LBP's is ;) 8)
Ik ben nog geen LBP tegen gekomen die in slechte staat verkeerde.

Het probleem van de benzine meter die blijft hangen heb ik ook 2X gehad toen ik 'm echt nokkie had afgevuld, lost zich vanzelf op als ie halverwege is. ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Rayman

Citaat van: Johann op 20-10-2006 09:51:44
Ah, dat was waar ook.. ;)
Mocht het niets worden heb ik hier nog wel een mooie blauwe die eventueel wel weg mag.

Die van jou weg mag of van je grote broer?  ;D

Oh die is zo mooi...

Dark Side of the Force is German

Matti

Ik heb slechts mijn bevindingen in mei 2005 verteld toen ik de auto heb gezien en gereden. Het is zeker niet mijn bedoeling geweest de auto als "no-go" te bestempelen. Uit de reactie van Alex blijkt dat de door mij genoemde punten allemaal kloppen en zijn hersteld of vervangen.

Als je overweegt een auto te kopen is alle informatie over de historie welkom (tenminste dat vind ik). Zo is mijn stukje bedoeld en niet anders. Ik heb ook gezegd dat het best zo kan zijn dat de auto alsnog perfect is geworden. Maar dan weet je in ieder geval wat er in het verleden heeft gespeeld en waar je op moet letten bij een eventuele aankoop. Als je op het punt staat een dikke 20.000 euro uit te geven aan een gebruikte auto mag je toch wel kritisch zijn.

Misschien ben je als liefhebber wel extra kritisch. Ik rijd met veel plezier elke dag in mijn V70 R en heb daarvoor jaren genoten van mijn CY 850 T-5R.

Als mijn verhaal verkeerd is gevallen.....excuus daarvoor, maar het was goed bedoeld.

The Saint

Citaat van: Matti op 20-10-2006 19:57:38Als mijn verhaal verkeerd is gevallen.....excuus daarvoor, maar het was goed bedoeld.

We zijn allemaal verschillend. Ik had het bijvoorbeeld ook zeker niet verkeerd opgevat. Elke info is welkom als je zo'n bedrag gaat uitgeven, en de info bleek ook nog eens zeer betrouwbaar.

Excuses wat mij betreft cker niet nodig Matti!

The Saint, die jouw Laserblue bij van Kuyk in Alkmaar nog heeft bewonderd  :D
No shirt no shoes, no pinball

Matti

Was dat jou auto op de stand van de 850 club op de Klassiekerbeurs ?

Tot mijn niet geringe verbazing zag ik op de achterwand van de stand de foto van mijn auto uit het ledenbestand. Wel erg leuk eigenlijk.

Maar...The Saint, rijdt die niet een P1800.


Gr. Matti

haRtV70R

Ja, en nu zit IK er over te denken om die mooie R te kopen :eusa_drool:

Best handig als je dan hier even heel de history leest!!! :eusa_dance:

Zag er ook nog 1 te koop staan in Best. Een zwarte dan. Dat is WEL een 265PK versie (2,4) Lijkt me ook een heel mooi ding!! Iemand bekend met die R? Staat op Auto-Trader.

Gr Huib ;)
[move][/move]

Sbv

Citaat van: haRtC70 op 23-10-2006 20:19:00
Ja, en nu zit IK er over te denken om die mooie R te kopen :eusa_drool:

Best handig als je dan hier even heel de history leest!!! :eusa_dance:

Zag er ook nog 1 te koop staan in Best. Een zwarte dan. Dat is WEL een 265PK versie (2,4) Lijkt me ook een heel mooi ding!! Iemand bekend met die R? Staat op Auto-Trader.

Gr Huib ;)
Voor dat geld mag het ook wel een hele mooie zijn. Op autotrack.nl staan er ook nog een paar.
Het is overigens bij Volvo deBeemt in het nieuwe pand in Best.

haRtV70R

Is idd erg, erg veel geld... :-[ Maar ja :eusa_drool:

Maar die ''ex'' van Alex is dus gechipt begrijp ik..

En de 2.4, zijn dat nou betere motoren? Zit er nog een ander soort turbo op ofzo?

Die 265pk en 5-bak trekt me wel en zwart is ook ERG mooi!
Maar Laser-blue is nog mooierderder.. En history compleet bekend..

Pfft.. kweet het nie..   :eusa_think:

Vanmiddag nog bij de Groene geweest. Nog eens kijken bij die rode.
Maar dat is echt een hok.. Moet voor mooi compleet gespoten worden :eusa_silenced:
[move][/move]

Sbv

Die in Goes moet ten dele gespoten worden. Achterbumper en voorbumper in ieder geval. Verdwer velgen laten repareren of andere erop. Verder prima. Heb je er nog mee gereden ? Ik wel ca 30 min.

Die van Alex is gechipped.
De 2.4 is een wat nieuwe moter met een 5 traps automaat, rijdt met wat lekkerder.
In Landgraaf ofzo had ik nog een mooie laserblue zien staan, maar die van Alex ziet er zeker erg mooi uit. Ik vond alleen als nadeel dat het nog de 2.3(4 bak automaat) is en geen schuifkanteldak heeft. Daarnaast had ik een trekhaak wel handig gevonden(kan er altijd nog onder maar ja...).

Ga met een paar rijden dan merk je het zelf wel

haRtV70R

Citaat van: Sbv op 23-10-2006 21:13:59
Ga met een paar rijden dan merk je het zelf wel

O ja, dan ga ik eerst naar Landgraaf, dan ff langs Best en dan zo ff door naar Emmen!! is bij elkaar vanaf hier uit Zeeland zo'n 600km!! :o :o ;D ;D ;D ;D

Maar ik moet idd eerst eens rijden. Eerst langs Best en dan door naar Emmen.
Moet kunnen in 1 dag  :P

Ps Sbv, jij komt toch uit M.burg ofzo?
[move][/move]

Sbv

#27
Nope, niet eens uit de buurt. Hou het maar op nabij Rotterdam(Barendrecht), echter zakelijk kom ik wel eens in Middelburg en Vlissingen.
Is een mooie rit zou ik zeggen van Landgraaf via Best naar Emmen. Die van Alex is gewoon goed, voilgens mij mankeerd er momenteel niets aan, maar dat kunnen wel meer mensen hier bevestigen

Emiel


mehn

Wordt nog druk hier  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: