v70 laserblue

Gestart door c70cabrio, 19-10-2006 23:00:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

The Saint

Citaat van: Matti op 23-10-2006 19:08:33
Was dat jou auto op de stand van de 850 club op de Klassiekerbeurs ?

Tot mijn niet geringe verbazing zag ik op de achterwand van de stand de foto van mijn auto uit het ledenbestand. Wel erg leuk eigenlijk.

Maar...The Saint, rijdt die niet een P1800.


Gr. Matti

Yep, 'we' worden beroemd  ;)

The Saint, die zijn Volvo historie is begonnen met een P1800, of, om precies te zijn, een 1800S. Vandaar..  ;)
No shirt no shoes, no pinball

c70cabrio

ZO,

Ben woensdag naar Broekhuis in Emmen geweest om naar deze V70R Laser blue te gaan kijken.
Het eerste wat opviel was dat de auto er niet uitzag.Geheel onder de vliegen,wielen onder de remmen stof en er heeft een hond in gezeten kun je aan de 8 miljoen honden haren aan de hemelbekleding zien.
Maargoed hat is nog te reinigen.Werd netjes tewoord gestaan door een verkoper.
Had eerder die dag gebelt en de auto zou klaar gezet worden.
Ik kreeg de sleutel en ben samen met Nicole een proefritje gaan maken.
Je kunt merken dat deze auto wel al wat werk verzet heeft.
Hij trekt enorm maar het voelt niet goed aan.
De herrie uit de uitlaten achter is OORVERDOVEND echt niet te harden.
Nou ben ik gek van een mooi motorgeluid maar dit is niet normaal!
Bij een parkeerplaats ben ik gestopt en heb ik er eens onder gekeken en daar zie je verschillende lekkages even als enkele krom gereden en beschadigde delen zoals een bescherm plaat velgen ed.
Wat ik al niet netjes vond was dat de advertentie liet weten dat deze van eerste eigenaar was, geen schades had en dat hij in nieuwstaat was. Klopt allemaal niet.
Heb contact gehad met Alex en heb even leuk wat info gekregen.

Ik zou zeggen....ik raad het niemand aan dit ding tekopen want het ruikt ernaar dat deze auto de komende jaren veel aandacht en euries nodig zal hebben om de teller vol te krijgen.

Het enige wat ik verder nog wil zeggen is dat ik het verder als auto wel een geweldige dikke auto vindt zodat ik toch verder ga zoeken naar een ECHT V70R!!!!!
Mocht iemand een ECHTE weten te staan daarmee bedoel ik geen afgetrapte  auto met meer als 150000 kilometers op de teller in een goede staat dan hou ik me aanbevolen.

Was trouwens eerder op de dag al naar moers gereden om een  '99 V70R te bekijken.(Moers in duitsland)
Deze is zwart, dezefde velgen als de blauwe(sorry ik weet even niet de modelnaam) schuifdak en heeft een rti systeem.
Dit vindt ik ook niks, lekke uitlaat voor bij de turbo, goedkope nokian banden, kale motorkap en voorruit,grote krasse op de linker voordeur.Achterbumper moet gespoten worden, deurplaat achter aangevreten,koplampglas kapot,voorbumper moet ook gespoten worden en ga zo nog maar even door.(had achter ook al een keer een lel gehad)
Wel de boekjes erbij en een net lederen interieur met maar een beschadiging.
Sorry ik hoop niet dat jullie me een zeikert vinden maar wil jullie de rit ernaartoe besparen en als je het over zit soort bedragen hebt dan mag het best een beetje knap zij. 19850 en 12800.waar ook nog 3000 bpm op komt.

Maar goed ,ik hoor het wel al iemand iets heeft of weet.
Groeten......(die zeikerd uit Elst)

Turbobiker

Probeer hier de R-versie eens van...

Je bent wel heel kritisch...

Lawaai is 'gewoon' de sportuitlaat. Is ook mijn stijl niet en kun je waarschijnlijk door de dealer wel laten vervangen.

Wat jij met niet goed aanvoelen bedoeld durf ik niet te zeggen, maar als ik er een gooi naar mag doen is het de automaat/awd combi. Zelfs met chip voelt de wagen niet lichtvoetig aan zoals een fwd T-5...

En die deukjes... je mag inderdaad kritisch zijn, maar bij 10 jaar oude wagens zal het heel moeilijk zijn ::)

Maar houd ons op de hoogte, is leuk het te volgen en ik hoop dat je binnenkort wel jouw wagen weet te vinden.

(en ik zeg: ga voor een fwd handbak R, meer keuze en dus ook meer kans op een echt goede (doe Esvelt een bod ::) ) en die voelen perfect aan ;) )
De Tussenpaus

daytonawim

Je mag idd wel verwachten dat een 10 jaar oude auto niet geheel smetteloos is, maar
als de daar voor 20.000 euri's ofwel bijna 45000 keiharde guldens voor mag aftikken
verwacht ik echt wel een geheel strakke auto !!!!

IK heb bijna 7000 euri;s voor de S70 T5 afgetikt, en daar kunnen wel een paar kleine
schoonheids foutjes strak gemaakt worden maar niet meer dan dat !!!
dat is nog acceptabel.

Sbv

Citaat van: c70cabrio op 26-10-2006 21:07:46
ZO,

Ben woensdag naar Broekhuis in Emmen geweest om naar deze V70R Laser blue te gaan kijken.
Het eerste wat opviel was dat de auto er niet uitzag.Geheel onder de vliegen,wielen onder de remmen stof en er heeft een hond in gezeten kun je aan de 8 miljoen honden haren aan de hemelbekleding zien.
Maargoed hat is nog te reinigen.Werd netjes tewoord gestaan door een verkoper.
Had eerder die dag gebelt en de auto zou klaar gezet worden.
Ik kreeg de sleutel en ben samen met Nicole een proefritje gaan maken.
Je kunt merken dat deze auto wel al wat werk verzet heeft.
Hij trekt enorm maar het voelt niet goed aan.
De herrie uit de uitlaten achter is OORVERDOVEND echt niet te harden.
Nou ben ik gek van een mooi motorgeluid maar dit is niet normaal!
Bij een parkeerplaats ben ik gestopt en heb ik er eens onder gekeken en daar zie je verschillende lekkages even als enkele krom gereden en beschadigde delen zoals een bescherm plaat velgen ed.
Wat ik al niet netjes vond was dat de advertentie liet weten dat deze van eerste eigenaar was, geen schades had en dat hij in nieuwstaat was. Klopt allemaal niet.
Heb contact gehad met Alex en heb even leuk wat info gekregen.

Ik zou zeggen....ik raad het niemand aan dit ding tekopen want het ruikt ernaar dat deze auto de komende jaren veel aandacht en euries nodig zal hebben om de teller vol te krijgen.

Het enige wat ik verder nog wil zeggen is dat ik het verder als auto wel een geweldige dikke auto vindt zodat ik toch verder ga zoeken naar een ECHT V70R!!!!!
Mocht iemand een ECHTE weten te staan daarmee bedoel ik geen afgetrapte  auto met meer als 150000 kilometers op de teller in een goede staat dan hou ik me aanbevolen.

Was trouwens eerder op de dag al naar moers gereden om een  '99 V70R te bekijken.(Moers in duitsland)
Deze is zwart, dezefde velgen als de blauwe(sorry ik weet even niet de modelnaam) schuifdak en heeft een rti systeem.
Dit vindt ik ook niks, lekke uitlaat voor bij de turbo, goedkope nokian banden, kale motorkap en voorruit,grote krasse op de linker voordeur.Achterbumper moet gespoten worden, deurplaat achter aangevreten,koplampglas kapot,voorbumper moet ook gespoten worden en ga zo nog maar even door.(had achter ook al een keer een lel gehad)
Wel de boekjes erbij en een net lederen interieur met maar een beschadiging.
Sorry ik hoop niet dat jullie me een zeikert vinden maar wil jullie de rit ernaartoe besparen en als je het over zit soort bedragen hebt dan mag het best een beetje knap zij. 19850 en 12800.waar ook nog 3000 bpm op komt.

Maar goed ,ik hoor het wel al iemand iets heeft of weet.
Groeten......(die zeikerd uit Elst)

Dan moet er veel aan de auto verandert zijn, ik heb er zelf mee gereden enige tijd geleden en moet zeggen dat ik het allemaal wel vindt meevallen. Het is maar net hoe kritisch je bent. Ik wil je 1 tip geven, koop een nieuwe dan weet je zeker dat je dit soort zaken niet hebt. Wel een vette afschrijving.
Tijdens de rit die ik met de auto gemaakt had vond ik het wel lekker zwaar klinken eigenlijk. Door vuil kijk ik altijd heen, dat valt prima schoon te maken. Ik had alleen een krasje op de hoek van de voorbumper ontdekt, meer niet eigenlijk.

Goed ieder zijn ding. Misschien die in Best te koop staat dat die nog in aanmerking komt. In ieder geval succes met verder zoeken.

Laserblue

Citaat van: c70cabrio op 26-10-2006 21:07:46
ZO,

Ben woensdag naar Broekhuis in Emmen geweest om naar deze V70R Laser blue te gaan kijken.
Het eerste wat opviel was dat de auto er niet uitzag.Geheel onder de vliegen,wielen onder de remmen stof en er heeft een hond in gezeten kun je aan de 8 miljoen honden haren aan de hemelbekleding zien.
Maargoed hat is nog te reinigen.Werd netjes tewoord gestaan door een verkoper.
Had eerder die dag gebelt en de auto zou klaar gezet worden.
Ik kreeg de sleutel en ben samen met Nicole een proefritje gaan maken.
Je kunt merken dat deze auto wel al wat werk verzet heeft.
Hij trekt enorm maar het voelt niet goed aan.
De herrie uit de uitlaten achter is OORVERDOVEND echt niet te harden.
Nou ben ik gek van een mooi motorgeluid maar dit is niet normaal!
Bij een parkeerplaats ben ik gestopt en heb ik er eens onder gekeken en daar zie je verschillende lekkages even als enkele krom gereden en beschadigde delen zoals een bescherm plaat velgen ed.
Wat ik al niet netjes vond was dat de advertentie liet weten dat deze van eerste eigenaar was, geen schades had en dat hij in nieuwstaat was. Klopt allemaal niet.
Heb contact gehad met Alex en heb even leuk wat info gekregen.

Ik zou zeggen....ik raad het niemand aan dit ding tekopen want het ruikt ernaar dat deze auto de komende jaren veel aandacht en euries nodig zal hebben om de teller vol te krijgen.

Het enige wat ik verder nog wil zeggen is dat ik het verder als auto wel een geweldige dikke auto vindt zodat ik toch verder ga zoeken naar een ECHT V70R!!!!!
Mocht iemand een ECHTE weten te staan daarmee bedoel ik geen afgetrapte  auto met meer als 150000 kilometers op de teller in een goede staat dan hou ik me aanbevolen.

Was trouwens eerder op de dag al naar moers gereden om een  '99 V70R te bekijken.(Moers in duitsland)
Deze is zwart, dezefde velgen als de blauwe(sorry ik weet even niet de modelnaam) schuifdak en heeft een rti systeem.
Dit vindt ik ook niks, lekke uitlaat voor bij de turbo, goedkope nokian banden, kale motorkap en voorruit,grote krasse op de linker voordeur.Achterbumper moet gespoten worden, deurplaat achter aangevreten,koplampglas kapot,voorbumper moet ook gespoten worden en ga zo nog maar even door.(had achter ook al een keer een lel gehad)
Wel de boekjes erbij en een net lederen interieur met maar een beschadiging.
Sorry ik hoop niet dat jullie me een zeikert vinden maar wil jullie de rit ernaartoe besparen en als je het over zit soort bedragen hebt dan mag het best een beetje knap zij. 19850 en 12800.waar ook nog 3000 bpm op komt.

Maar goed ,ik hoor het wel al iemand iets heeft of weet.
Groeten......(die zeikerd uit Elst)


Ik wilde eerst niet reageren maar goed,  daar is het nu te laat voor.... :eusa_doh:

Remstof op de velgen! :o
Vliegen op de voorkant! :o
Hondeharen tegen de hemel bekleding! :o

Een sport uitlaat maakt inderdaad meer geluid dan een normale uitlaat,  mijn ouders vinden 'm ook te hard als ze er in zitten. Maar ik rij er per jaar 20k meeen hoor 'm op de snel weg niet boven de rijwind uit.

wat betreft niet goed voelen.... tja moet ik nu op het voel afgaan van iemand die in een auto rijdt met de stijfheid van spagetti :eusa_think:

Ik heb in meerdere awd's gereden, en voelde geen verschil.
vergeet niet die auto weegt bijna 1650 kg ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Emiel

Citaat van: Laserblue op 27-10-2006 10:29:24
Ik wilde eerst niet reageren maar goed.... :eusa_doh:

Ik ook niet...

8 Miljoen hondenharen kan niet, zoveel haar heeft Damon geeneens... :eusa_naughty:

CiteerDe herrie uit de uitlaten achter is OORVERDOVEND echt niet te harden

Het zijn het sportuitlaten!

Citeerals enkele krom gereden en beschadigde delen zoals een bescherm plaat velgen ed.

Velgen zijn beschadigd, niet krom. Bij 80/120/200 trilt de auto niet. Omgebogen plaat onder de auto is van de haakse overbrenging, zijn vrijwel allemaal omgevouwen aangezien dat een stuk onder de auto uitsteekt.

Citeergeen schades had en dat hij in nieuwstaat was. Klopt allemaal niet

Waar zitten die schades dan? Mijn dealer was erg onder de indruk van de staat van de R. Hier en daar een beetje steenslag mag wel op een auto van die leeftijd.

CiteerHij trekt enorm maar het voelt niet goed aan

?



Voor dat bedrag koop je een auto met garantie hoor....

Clapton

Citaat van: daytonawim op 26-10-2006 23:34:27
Je mag idd wel verwachten dat een 10 jaar oude auto niet geheel smetteloos is, maar
als de daar voor 20.000 euri's ofwel bijna 45000 keiharde guldens voor mag aftikken
verwacht ik echt wel een geheel strakke auto !!!!

IK heb bijna 7000 euri;s voor de S70 T5 afgetikt, en daar kunnen wel een paar kleine
schoonheids foutjes strak gemaakt worden maar niet meer dan dat !!!
dat is nog acceptabel.

mee eens

fearless

Citaat van: Emiel op 27-10-2006 10:43:03
8 Miljoen hondenharen kan niet, zoveel haar heeft Damon geeneens... :eusa_naughty:

Denk dat ze van Joep waren.  :eusa_whistle:

Emiel

Citaat van: fearless op 27-10-2006 19:46:05
Citaat van: Emiel op 27-10-2006 10:43:03
8 Miljoen hondenharen kan niet, zoveel haar heeft Damon geeneens... :eusa_naughty:

Denk dat ze van Joep waren.  :eusa_whistle:

:eusa_think:

Zou je denken? Misschien dat ie een foto van het interieur heeft gemaakt en die even post. Dan kunnen we het zo zien... :eusa_whistle:

Turbobiker

Citaat van: Clapton op 27-10-2006 11:14:21
Citaat van: daytonawim op 26-10-2006 23:34:27
Je mag idd wel verwachten dat een 10 jaar oude auto niet geheel smetteloos is, maar
als de daar voor 20.000 euri's ofwel bijna 45000 keiharde guldens voor mag aftikken
verwacht ik echt wel een geheel strakke auto !!!!

IK heb bijna 7000 euri;s voor de S70 T5 afgetikt, en daar kunnen wel een paar kleine
schoonheids foutjes strak gemaakt worden maar niet meer dan dat !!!
dat is nog acceptabel.

mee eens

Sorry hoor, maar voor dat bedrag koop je niet eens een normale nieuwe Golf...


(dealer had hem hooguit van te voren schoon kunnen maken, maakt een betere indruk :-\ )
De Tussenpaus

Rudi

Over die uitlaten die zo'n herrie maken,ik heb een dubbele Ferrita en zelfs m'n ouders van 80 jaar hoor ik daar niet over als ze achterin zitten,lijkt me zwaar overdreven  :eusa_whistle:
Dr.Go-Fast...

Freulig

Citaat van: Rudi op 27-10-2006 21:37:57
Over die uitlaten die zo'n herrie maken,ik heb een dubbele Ferrita en zelfs m'n ouders van 80 jaar hoor ik daar niet over als ze achterin zitten,lijkt me zwaar overdreven  :eusa_whistle:
Misschien horen ze dan niet zo goed meer  :evil:

Turbobiker

;D

('t zou een Ludo opmerking kunnen zijn :evil: ::) )
De Tussenpaus

The Saint

Citaat van: Turbobiker op 27-10-2006 20:02:16
(dealer had hem hooguit van te voren schoon kunnen maken, maakt een betere indruk :-\ )

Zegt mij idd wel iets over hoe de verkoper denkt en werkt. En dit is niet positief bedoeld..
No shirt no shoes, no pinball