zuinig rijden actie, iets voor de club :-)

Gestart door daytonawim, 25-10-2006 18:22:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LeRa

De wedstrijd op zich is inderdaad niet echt eerlijk, alleen het element type auto is enigzins gecompenseerd.
Dus een creatieveling (DCCCL ?) kan de wedstrijd winnen.

Daf46

Citaat van: Gmid op 26-10-2006 16:23:43
Citaat van: Daf46 op 26-10-2006 16:10:58
slipstream rijden, ...

Dit is helemaal niet zo lastig hoor. Sommigen noemen het bumperkleven, maar slipstream rijden klinkt toch positiever.

:evil:
Ok maar in dit geval meestal achter een vrachtwagen  ;)

elmarconi

Citaat van: Gmid op 26-10-2006 16:23:43
Citaat van: Daf46 op 26-10-2006 16:10:58
slipstream rijden, ...

Dit is helemaal niet zo lastig hoor. Sommigen noemen het bumperkleven, maar slipstream rijden klinkt toch positiever.

Nee hoor, meneer de agent, ik was absoluut niet aan het bumperkleven. Dit is het nieuwe rijden...
--
Autogas Inside . . .

Turbobiker

Ik vind het wel wat hebben, ik probeer ook zo zuinig mogelijk te doen als ik gewoon aan het verkeer deelneem. Spul dat in de tank gaat is duur genoeg. En af en toe geniet ik inderdaad even van het pedaal diep intrappen ;D

Wedstrijdje? Is in dit geval erg krom, maar je moet ergens beginnen. Ik denk toch dat ik niet mee doe. Extra een stukje gaan rijden om brandstof te besparen ??? ::)
De Tussenpaus

M a r c

Citaat van: elmarconi op 26-10-2006 16:55:08
Citaat van: Gmid op 26-10-2006 16:23:43
Citaat van: Daf46 op 26-10-2006 16:10:58
slipstream rijden, ...

Dit is helemaal niet zo lastig hoor. Sommigen noemen het bumperkleven, maar slipstream rijden klinkt toch positiever.

Nee hoor, meneer de agent, ik was absoluut niet aan het bumperkleven. Dit is het nieuwe rijden...

LOL
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Reitse

Hmm.. zuinig rijden... ;D

Wordt de laatste tijd hier gewoon automatisch gepromoot; wegwerkzaamheden van De Punt tot aan Groningen en v.v, alles 70, lekker in 5 doorrollen, 5l per 100km op de boordcompu ;)
Vindt het altijd weer leuk als er iemand op de snelweg bij Vries met een noodgang langskomt en ik sta er bij de stoplichten voor Groningen twee auto's achter ;D Ja Marc, dat met 250 km/h doordrukken heeft zin!  :eusa_dance:
Drempels.. ken er niet zo gek veel, voordeel van standaard auto he, lekker hoog op de poten (kan je ook met 60 door de berm zonder kans op schade ;)) dus de meeste drempels kan je met gewone snelheid nemen. Daarbij liggen ze er over het algemeen ook om een gevaarlijk geachte verkeerssituatie wat minder link te maken (veel bij scholen, onoverzichtelijke kruisingen e.d.) en ja, als je daar meteen weer volgas vandaan rijdt is er mijns inziens iets niet helemaal goed in je hoofd... De term verkeersinzicht is dan niet helemaal meer van toepassing  :eusa_wall: Je wint misschien drie seconden en voor hetzelfde geld steekt er iemand over waar je niet meer tegen kan remmen, big brake kit of niet.

Maar goed het is kennelijk van deze tijd om niet meer geduldig te zijn, altijd haast te hebben en alleen maar aan/om jezelf te denken "ik moet eerst, ik moet voor, ik moet hard..."

Rudi

Weer een reactie van reitse,waaruit blijkt dat je niet doorhebt waar het om gaat...maar goed ik geef het op...doen jullie maar braaf wat je opgedragen wordt door die Staatsterroristen....je moet nog een keer met me mee Reitse op de vrachtauto,kan je zelf ervaren hoe leuk drempels zijn :eusa_wall:  en bij scholen etc.is het goed om af te remmen,maar gooi er dan bloembakken in of zo,remt zo veel af,maar je blijft zelf heel,en de auto....
Dr.Go-Fast...

Reitse

Citaat van: Rudi op 26-10-2006 21:22:23
....je moet nog een keer met me mee Reitse op de vrachtauto,kan je zelf ervaren hoe leuk drempels zijn :eusa_wall: 
Goed plan!

Rudi

Citaat van: Reitse op 26-10-2006 21:46:36
Citaat van: Rudi op 26-10-2006 21:22:23
....je moet nog een keer met me mee Reitse op de vrachtauto,kan je zelf ervaren hoe leuk drempels zijn :eusa_wall: 
Goed plan!
Kan wel een keer,1dag dan he ;D  Rug en nekletsel op eigen risico,en ja ik ga er langzaam overheen...
Dr.Go-Fast...

daytonawim

[offtopic]

Citaat van: Rudi op 26-10-2006 21:59:03
Citaat van: Reitse op 26-10-2006 21:46:36
Citaat van: Rudi op 26-10-2006 21:22:23
....je moet nog een keer met me mee Reitse op de vrachtauto,kan je zelf ervaren hoe leuk drempels zijn :eusa_wall: 
Goed plan!
  Kan wel een keer,1dag dan he ;D  Rug en nekletsel op eigen risico,en ja ik ga er langzaam overheen...

Rudi, dan mag jij een keer mee in de Brandweer auto tijdens een uitruk  ;D ;D ;D,
das niet te moeilijk of wel  ??? ???
Dan nog even de waadbroek aan onder het rijden  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Dan mag je mee praten over die *&%&^%*&^&%%*& drempels  :eusa_snooty:

Joris_Scholte

Drempels zijn inderdaad ideaal voor hulpdiensten. Wordt ook altijd aan gedacht als een stuk weg opnieuw wordt ingericht.
Het hele jaar de R in de maand

-D©©©L-

Citaat van: Joris_Scholte op 26-10-2006 22:53:43
Drempels zijn inderdaad ideaal voor hulpdiensten. Wordt ook altijd aan gedacht als een stuk weg opnieuw wordt ingericht.

Ik vind idd ook dat die best mee kunnen doen met het nieuwe rijden  ;)

Turbobiker

Citaat van: DCCCL op 26-10-2006 23:19:49
Citaat van: Joris_Scholte op 26-10-2006 22:53:43
Drempels zijn inderdaad ideaal voor hulpdiensten. Wordt ook altijd aan gedacht als een stuk weg opnieuw wordt ingericht.

Ik vind idd ook dat die best mee kunnen doen met het nieuwe rijden  ;)



Mmm, vandaag eentje meegemaakt die 20 minuten deed over een stuk dat je in 15 minuten kunt lopen... Zou dat de verklaring zijn, het nieuwe rijden?
De Tussenpaus

-D©©©L-

Citaat van: Turbobiker op 26-10-2006 23:22:57
Mmm, vandaag eentje meegemaakt die 20 minuten deed over een stuk dat je in 15 minuten kunt lopen... Zou dat de verklaring zijn, het nieuwe rijden?

Denk het, in de slipsteam van een kinderwagen ofzo ?

Turbobiker

Citaat van: DCCCL op 26-10-2006 23:24:04
Citaat van: Turbobiker op 26-10-2006 23:22:57
Mmm, vandaag eentje meegemaakt die 20 minuten deed over een stuk dat je in 15 minuten kunt lopen... Zou dat de verklaring zijn, het nieuwe rijden?

Denk het, in de slipsteam van een kinderwagen ofzo ?

;D LOL
De Tussenpaus