Humor!

Gestart door SIPS Master, 12-08-2006 19:39:57

Vorige topic - Volgende topic

Kingfisher

Citaat van: Laserblue op 30-06-2009 17:46:01
SPYWARE ALERT

Lig hier in een lach-stuip, en de collega's begrijpen niet waarom.... 
;D ;D ;D ;D ;D

gewoon peter

By gewoonpeter

En dit is niet autobiografisch, maar vond hem met het oog op de komende tour de france wel leuk, gr. peter

Spin!

Nederlandse vrouw goed geëmancipeerd

Ah, ze kunnen de bril zelf omlaag zetten  :eusa_dance:

www.vm-parts.nl

FGG

Citaat van: Spin! op 01-07-2009 12:10:18
Nederlandse vrouw goed geëmancipeerd

Ah, ze kunnen de bril zelf omlaag zetten  :eusa_dance:

Ik heb dat met die bril nooit begrepen. Als wij de bril naar beneden zouden moeten doen, dan moeten zij 'm toch ook weer voor ons omhoog doen? ???

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

fearless

viking_in_shorts

Jack decided to go skiing with his buddy, Bob. So they loaded up Jack's minivan and headed north. After driving for a few hours, they got caught in a terrible blizzard. So they pulled into a nearby farm and asked the attractive lady who answered the door if they could spend the night.

'I realize it's terrible weather out there and I have this huge house all to myself, but I'm recently widowed,' she explained. 'I'm afraid the neighbors will talk if I let you stay in my house.'

'Don't worry,' Jack said. 'We'll be happy to sleep in the barn. And if the weather breaks, we'll be gone at first light.' The lady agreed, and the two men found their way to the barn and settled in for the
night. Come morning, the weather had cleared, and they got on their way They enjoyed a great weekend of skiing.

But about nine months later, Jack got an unexpected letter from an attorney. It took him a few minutes to figure it out, but he finally determined that it was from the attorney of that attractive widow he had met on the ski weekend.

He dropped in on his friend Bob and asked, 'Bob, do you remember that good-looking widow from the farm we stayed at on our ski holiday up north about 9 months ago?'

'Yes, I do.' Said Bob.

'Did you, er, happen to getup in the middle of the night, go up to the house and pay her a visit?'

'Well, um, yes!,' Bob said, a little embarrassed about being found out, 'I have to admit that I did.'
'And did you happen to give her my name instead of telling her your name?'

Bob's face turned beet red and he said,
'Yeah, look, I'm sorry, buddy. I'm afraid I did.' 'Why do you ask?'

'She just died and left me everything.'

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Laserblue

Onkruid wieden met vlammenwerper gaat mis

TANGSTEDT - Een Duitser die met een vlammenwerper het onkruid wilde wieden in zijn tuin, heeft daarbij per ongeluk ook zijn huis in brand gestoken.

Dit heeft de politie in de Noord-Duitse deelstaat Sleeswijk-Holstein vrijdag gemeld.

De 57-jarige man zette bij het afbranden van onkruid een heg in lichterlaaie. De vlammen sloegen over naar de tuinschuur.

De brandende tuinschuur zette vervolgens het dak van het woonhuis in brand. De man probeerde vergeefs de brand in te tomen met zijn tuinslang. Zeven brandweerlieden kwamen er aan te pas om het vuur te doven.

Het huis is door het onhandigheidje onbewoonbaar geworden.

Laserblue

M'n overbuurmeisje van een jaar of anderhalf/twee is af en toe een beetje lastig.
nou hebben ze een babyfoon waar je door terug kunt praten en dat is lachen   :eusa_whistle:

ze was gisteren een beetje boos en gooide d'r beer uit d'r bed van de trap, waarop d'r vader door de babyfoon zegt dat ie de geest van de beer is    :evil:

kind compleet overstuur  ;D

t5karel

Citaat van: Laserblue op 06-07-2009 23:45:03
M'n overbuurmeisje van een jaar of anderhalf/twee is af en toe een beetje lastig.
nou hebben ze een babyfoon waar je door terug kunt praten en dat is lachen   :eusa_whistle:

ze was gisteren een beetje boos en gooide d'r beer uit d'r bed van de trap, waarop d'r vader door de babyfoon zegt dat ie de geest van de beer is    :evil:

Eigenlijk zou er ook zo een galm in moeten zitten.Zo van; bwaha ha ha ha :evil:
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Guido S70

Ach, en daardoor hebben wij nou totaal geen last van de financiële crisis: mijn vrouw is kinderpsycholoog en houdt zo wel werk ;)

t5karel

Jan Papper uit de Willemstraat,
die dronk zijn borrel graag,
Laatst kwam hij 's maandags bij zijn vrouw,een flink stuk in zijn kraag,
Wat hebben we te bikken? vroeg Papper maar werd bleek
Hij zag een pot met rooie kool toen hij op tafel keek..
Hij schreeuwde als bezeten: Neem die rooie rommel weg!!!!
'K eet 's maandags vast geen rooie kool,hoor goed wat ik zeg:
Eet nooit rooie kool op maandag,daar komt ruzie van
Rooie kool, daar zit de bliksem in!
Neem mijn raad toch an,wie op maandag rooie kool stooft,krijgt de potten en pannen naar zijn hoofd!
Eet nooit rooie kool op maandag,daar komt ruzie van!
Die ruzie kwam er inderdaad......
Jan Papper sloeg zijn vuist op tafel,brulde: Loederkop,ik mot geen rooie kool,hou nou je bek of ik sla dr op!!
Maar voor ie wat kon doen,nam zij de pan en doodbedaard keerde ze hem om op jan zijn kop,het sap liep langs zijn baard.

De ruzie werd volmaakt,de buren die kwamen er aan te pas,
Jan Papper sloeg aan puin,al wat nog breekbaar was.
Vrouw Papper hielp hem dapper mee en zei:
Dat ken ik ook! Ze sloeg nog zeven gaatjes in zijn hersens met een pook!
En toen de ruzie was gedaan,vroeg jan broodnuchter:
Nou? tis tijd voor het diner. Zeg wat selle we bikke vrouw??
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

elianmars

elmarconi

Citaat van: Laserblue op 06-07-2009 23:45:03

Soortgelijke anecdote: ruim drie jaar geleden bij de begrafenis van de paus, live op tv.
Kind: Wat is dat, papa?
Papa: Oh, ehhm, sinterklaas is dood...
Heeft nog veel praten gekost maar het is allemaal goedgekomen...

--
Autogas Inside . . .

Laserblue