Humor!

Gestart door SIPS Master, 12-08-2006 19:39:57

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Meneer de manager raakt zo heel snel z'n geloofwaardigheid kwijt ja.  maar....
Hoe moeilijk is het om je aan een bedrijfsregelement te houden?
Als je thuis bezoek krijgt gooi je ze er toch ook uit als ze de hele plee onderzeiken of met opzet de boel vernielen?

Het is gewoon kinderachtig om een krachtstrijd aan te gaan met je manager alleen maar omdat je het zelf niet bent  ::)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Walter

hoh voordat we Nijs helemaal affakkelen lijkt het me verstandig het hele verhaal te horen. Hij geeft aan het meermalen gevraagd te hebben en als men het dan gewoon overal rond blijft slingeren dan moeten de rokers maar eens realiseren dat ze anderen tot last zijn en dat ze zich aso gedragen. zo moeilijk is het toch niet om je zooi op te ruimen?

Als jouw collega's na "de afvalverwerking" het verrotten om door te trekken dan is toch ook de maat op een gegeven moment vol?

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

michiel

We hebben inderdaad niet het hele verhaal gehoord, maar feit blijft dat je jezelf als manager met zo'n schrijven volstrekt te kakken zet. Al je autoriteit (voor zover daar al sprake van is, in dit geval. Ik betwijfel dat ernstig) is foetsie, je kan net zo goed schrijven dat je voor je functie ongeschikt bent. Als je mensen al niet kunt overtuigen van de 'noodzaak' om je peuken netjes weg te gooien, wat krijg je dan wel voor elkaar?

Wat was het ook alweer? Een goed manager laat mensen dingen doen die ze eigenlijk niet willen, en ze beleven er (soms) nog plezier aan ook.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Walter

helemaal mee eens. Maar toch kan ik het begrijpen als er een groep er continu een mega bende van maken. Die lui moeten we hier afbranden. Nu steekt er 1 zijn kop boven het maaiveld en is gelijk vogelvrij verklaard

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

Justin-850

Zullen we weer on-topic jongens ;)

Teddy81

Citaat van: VolvoMafia op 05-01-2011 13:47:15
Nu steekt er 1 zijn kop boven het maaiveld en is gelijk vogelvrij verklaard.

Dat is normaal in Nederland volgens mij. :eusa_wall:

Taranis

Citaat van: Laserblue op 05-01-2011 10:41:06
Meneer de manager raakt zo heel snel z'n geloofwaardigheid kwijt ja.  maar....
Hoe moeilijk is het om je aan een bedrijfsregelement te houden?
Als je thuis bezoek krijgt gooi je ze er toch ook uit als ze de hele plee onderzeiken of met opzet de boel vernielen?

Het is gewoon kinderachtig om een krachtstrijd aan te gaan met je manager alleen maar omdat je het zelf niet bent  ::)

Helemaal + 1. Op m'n oude werk was 't ook een teringzooi met peuken op plaatsen waar je die echt niet wilt vinden, terwijl er om de paar meter asbakken stonden. Je koffiebeker gooi je wel in de vuilnisbak, waarom je peuk niet...

T5turbo

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

tackle

ik vind de bedrijfstak van meneer Nijs zwaar asociaal. Bellen als je zit te eten. Ik zou m wel een sigaretje willen aanbieden eigenlijk.

rogerV701998

Quota

Citaat van: rogerV701998 op 06-01-2011 11:14:16
http://www.telegraaf.nl/mijnbedrijf/8661519/__Anti-rookbaas_bedreigd__.html?p=12,3  :eusa_eh:

Volgens mij hoort dat en de vorige posts meer thuis in het topic http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,44536.0.html En ik sluit me ten overvloede aan (als ex- roker zijnde) bij de heer Nijs, hier staat iedereen pal voor de ingang van het pand buiten te roken, waardoor je je door een wolk van nicotine en teer heen moet als je er in of uit wilt. Nog los van de representativiteit van het bedrijf vindt ik het niet echt sociaal van de rokers om daar te gaan staan. Is wat mij betreft te vergelijken met mennekes die met 1300 watt in de auto mij dwingen om naar "hun" favoriete muziek te luisteren. het lijkt wel een soort van teritoriumdrift.. :eusa_wall:

Reitse

Vroeger was er een reclame "Roken? Daar komen we samen wel uit". Waarom kan dat tegenwoordig niet meer? Botsende territoriumdriften? ;)

Walter

Citaat van: Quota op 06-01-2011 11:34:36
...vindt ik het niet echt sociaal van de rokers om daar te gaan staan.

Dat is helaas een eigenschap die in die sigaretten (b)lijkt te zitten... Volgens mij zijn het de rokers alhier die er vol tegenin gaan. Waarom? Ook als je de Ikea uitloopt bv, staan ze met zijn allen de boel te versperren want ze hebben al een uur niet gerookt... ga in ieder geval aan de kant staan... En automobilisten die de peuken naar buiten slingeren, lege pakjes over op straat of die men gewoon op tafel laat liggen... Allemaal voorbeelden die in lijn zijn met de ervaring van De Nijs. Als die rokers nou eens een spiegel pakken en naar hun eigen gedrag gaan kijken, ipv die kerel dood te wensen. Get-a-life...

Zal nu wel het eea los gemaakt hebben maar soms moet je de waarheid vertellen. En dit heeft GEEN betrekking op rokers die wel rekening houden met anderen

Facta non verba

thuur

Citaat van: VolvoMafia op 06-01-2011 11:53:20
Citaat van: Quota op 06-01-2011 11:34:36
...vindt ik het niet echt sociaal van de rokers om daar te gaan staan.

Dat is helaas een eigenschap die in die sigaretten (b)lijkt te zitten... Volgens mij zijn het de rokers alhier die er vol tegenin gaan. Waarom? Ook als je de Ikea uitloopt bv, staan ze met zijn allen de boel te versperren want ze hebben al een uur niet gerookt... ga in ieder geval aan de kant staan... En automobilisten die de peuken naar buiten slingeren, lege pakjes over op straat of die men gewoon op tafel laat liggen... Allemaal voorbeelden die in lijn zijn met de ervaring van De Nijs. Als die rokers nou eens een spiegel pakken en naar hun eigen gedrag gaan kijken, ipv die kerel dood te wensen. Get-a-life...

Zal nu wel het eea los gemaakt hebben maar soms moet je de waarheid vertellen. En dit heeft GEEN betrekking op rokers die wel rekening houden met anderen

Dat heeft niets te maken met rokers maar met asocialen. Ik rook ook en van mij zul je geen peuken in een straal van 5 kilometer waar ik kom zien liggen. Bovendien gooi ik echt nooit een folie, blikje of leeg pakje sigaretten op straat. Ik duw zelfs uitgemaakte peuken in mijn zak als ik de straat te netjes vind.

Citaat van: Reitse op 06-01-2011 11:38:32
Vroeger was er een reclame "Roken? Daar komen we samen wel uit". Waarom kan dat tegenwoordig niet meer? Botsende territoriumdriften? ;)

Ja, dat vraag ik me ook af :eusa_think:

Maar goed, die "baas" is klaarblijkelijk ongeschikt voor zijn functie. Een echte manager/ondernemer had dat anders opgelost.

Gr 8)

Walter

humor ging dit over, toch:

;D

Facta non verba