609 R sedan & op naar de 500.000+ km

Gestart door -D©©©L-, 14-11-2006 12:07:17

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Je had laatst toch al een set laten doen ? Is dit de zomer set ?
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

pwassink

En dan lijken het wel nieuwe ..

T zijn ook zulke mooie velgen eigenlijk .. 

Maar dat is persoonlijk  ;)

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

axelvr

Citaat van: -D©©©L- op 05-02-2008 09:15:13
:eusa_whistle:

http://members.home.nl/root.fuzzy/dcccl/IMAGE_00008-edit.jpg

heeeej , die ken ik !!!

ik blijf em lekker volgen , toch grappig om hem zo te zien :laugh:

grt

-D©©©L-

Citaat van: Turbo-Geek op 16-02-2008 20:53:52
Je had laatst toch al een set laten doen ? Is dit de zomer set ?

Dit is inderdaad de nieuwe zomer set.  ;)

Daniel480

Veel plezier met je nieuwe velgen Marco !  Helaas kon ik 400km niet ff in 15 min. rijden..... ;)

Groetjes Danny

Thys

Zo dan, ziet er goed uit Marco! Kom ze binnenkort wel even irl bewonderen

-D©©©L-

De kilometers vliegen er door, drukke bezigheden zorgen er voor dat het klussen op een lager pitje staat.
Op zich heb ik nog wel het 1 en ander te doen aan de R, waaronder een tweetal stuurhuiskogels en een  tandwieltje in de totaal & dagteller.

De nieuwe velgen zitten er nog niet onder, de "oude" zomerset is al wel in de aanbieding. Eigenlijk zijn ze best wel mooi, ik twijfel dan ook ernstig of ik deze set niet gewoon zal voorzien van winterbanden en lekker zelf houdt. Tis een nette strakke set, maar niet iedereen zit te wachten op een set van 5 en de daardoor 25% hogere prijs. Gelukkig heb ik nog even tot de volgende winter.

Wat is nou het verschil tussen volans in de 932 kleur en volans in Black Chrome:

wepster

ziet er zeer mooi uit marco  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
die word nog beter als nieuw man als je zo door gaat

Flipjes 850 R

Mooi zeg !! Dus je hebt nu 14 Volans thuis ??? Ik loop al een tijdje met de gedachte om mijn Volans in Black Chrome te laten spuiten ( nav foto van de nieuwe velgen van "Black Magic" )
Ik kon niet zo snel een foto vinden. Heel erg mooi, ik denk dat ik het nu wel weet  8)
855 R Automaat Dark Olive Pearl

Black Magic

Citaat van: Flipjes 850 R op 24-02-2008 02:07:03
Mooi zeg !! Dus je hebt nu 14 Volans thuis ??? Ik loop al een tijdje met de gedachte om mijn Volans in Black Chrome te laten spuiten ( nav foto van de nieuwe velgen van "Black Magic" )
Ik kon niet zo snel een foto vinden. Heel erg mooi, ik denk dat ik het nu wel weet  8)

;)

Echt gaaf die volans in black chrome :eusa_clap:

-D©©©L-

Citaat van: -D©©©L- op 09-02-2008 20:36:52
Wel gekocht maar nog niet mee thuisgekomen... (te groot om te vervoeren met een sedan en dacht dat 'ie hem toch niet zou hebben);

• 1 nette S70 hemel met schuifkanteldak opening in "arena" grijs ;D :eusa_dance:

Nou moet ik alleen nog op zoek naar het stukje bekleding wat het op het schuif paneel onder het schuifkanteldak zit.

Met dank aan rutger  :eusa_clap: is de hemel bekleding inmiddels netjes bij mij aangekomen.

Nou alleen nog dat stukje voor het zonnedak, al kan ik die misscxhien ook mooi overtrekken met de juiste kleur leer  8)

-D©©©L-

elianmars

850 T5 Freak

Exalto's joh?  :-\ 9 van de 10 keer als ik die banden zie zijn ze erg gecupt  :eusa_hand: ben benieuwd hoe ze het bij jou doen  ;) velgjes en hemeltje zien er strak uit overigens  :eusa_clap:

ps nog 1 volan setje erbij en je hebt voor ieder seizoen een set  ;D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Emiel

Citaat van: 850 T5 Freak op 01-03-2008 20:38:04
Exalto's joh?  :-\ 9 van de 10 keer als ik die banden zie zijn ze erg gecupt  :eusa_hand:

Zeker weten dat het dit type is en niet de Exalto 1? Heb ze nog niet gecupt gezien.... :eusa_think: