vervangen klepstoters: nog de moeite en het geld waard?

Gestart door ineke, 24-11-2006 15:01:09

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

als ik het goed begrijp heb je dus dat goedje van Wynn's erin gedaan?.
een volledige bus?.

Enno

Ja een volledige bus....

Langzaam maar zeker wordt een en ander enigszins duidelijk.

Ik ben er nog niet uit. Als de auto koud is (<20 minuten rijden ) wil hij wel eens schokkerig rijden bij toeren < 3000 toeren. Bij warme motor wordt dit minder.

Bij koude motor net na de koude start draait de motor normaal. Normaal stationair toerental.

na +/- 2 minuten begint stationair toerental de zwabberen. Als motor >20 minuten gereden heeft is dit probleem voorbij. Ook het inhouden bij optrekken is dan verdwenen.

Bij toeren > 3000 per minuut loopt de auto mooi. Geen inhouden, geen bokken. Trekt stevig door.

Methode

Citaat van: Enno op 19-05-2008 00:30:12
Ja een volledige bus....

Langzaam maar zeker wordt een en ander enigszins duidelijk.

Ik ben er nog niet uit. Als de auto koud is (<20 minuten rijden ) wil hij wel eens schokkerig rijden bij toeren < 3000 toeren. Bij warme motor wordt dit minder.

Bij koude motor net na de koude start draait de motor normaal. Normaal stationair toerental.

na +/- 2 minuten begint stationair toerental de zwabberen. Als motor >20 minuten gereden heeft is dit probleem voorbij. Ook het inhouden bij optrekken is dan verdwenen.

Bij toeren > 3000 per minuut loopt de auto mooi. Geen inhouden, geen bokken. Trekt stevig door.

Hoi Enno

Schrijf je het feit dat je klepstoters niet meer tikken (is het helemaal weg?) toe aan Wynn's?
Eighthundredandfiftyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

zum Schluß das übliche Tralala

Enno

Hoi Enno

Schrijf je het feit dat je klepstoters niet meer tikken (is het helemaal weg?) toe aan Wynn's?
[/quote]

Ik denk dat het meer een combinatie is van lange afstanden rijden en de WYNNS...

IK denk dat als ik weer korte ritjes ga rijden, het zo weer terug is. Uiteindelijk toch over gaan op een 5W40 olie, zo is mijn stelling.....