Reilen en zeilen van een roffel

Gestart door FGG, 24-11-2006 21:53:26

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: FGG op 26-01-2011 11:06:15
Tja de 1 meet verbruik, de ander vermogen. Dat laatste heb ik dan weer niks mee en voegt (ook) niets toe.

En toch.... Met een andere chip krijgt je én een veel fijner rijdende wagen én een lager verbruik ;)   

)()()sT

En dat vermogen meet je dan één keer, terwijl dat verbruik elke keer voor commotie zorgt ;D

FGG

Citaat van: )()()sT op 26-01-2011 15:52:54
En dat vermogen meet je dan één keer, terwijl dat verbruik elke keer voor commotie zorgt ;D

En als je het vermogen dan 2 jaar nog eens meet springen je de tranen ook in de ogen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Rayman

Citaat van: FGG op 26-01-2011 16:15:54

En als je het vermogen dan 2 jaar nog eens meet springen je de tranen ook in de ogen.

Da's een aanname; kan je melden dat dit in mijn beleving wel meevalt.

FGG

Citaat van: Rayman op 26-01-2011 18:06:23

Je bent niet zo emotioneel?

Zo, de winterbandjes liggen op de S. We zijn meteen even onder de auto doorgelopen maar er valt geen gebrek te vinden. Geen speling, remblokken zijn als nieuw, schijven ook, geen lekkages...

Kortom, de APK ziet er veelbelovend uit.

Rayman

Citaat van: FGG op 26-01-2011 19:05:01

Valt wel mee; als ik de brandstofprijzen bekijk huil ik harder ;D

FGG

Citaat van: Rayman op 26-01-2011 20:09:13
Citaat van: FGG op 26-01-2011 19:05:01

Valt wel mee; als ik de brandstofprijzen bekijk huil ik harder ;D

Niet kijken, gewoon tanken!

(Zei ik dat?) :eusa_shifty:

)()()sT

FGG

V-ermoeiend.
Vanmorgen onderweg naar Goor ineens een ratelend geluid onder de motoriek, gestopt, kap omhoog, was er een strook van een paar millimeter van de multiriem afgelopen. De V staat nu in Goor bij de garage wachtend op een nieuwe riem. Ira is onderweg met de S om me op te halen...

elianmars

Jee, wat is dat toch met je wagen? Hoe kan die riem er af lopen? Teveel er af en op geweest de laatste tijd?  :eusa_think:

animalT5R

Mozes kriebels,begin me nu af te vragen waar het breekpunt ligt,je heb wel geluk met deze wagen Florian..
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

cas

alleen een strook? productie foutje misschien? zou de riem even bewaren! en opsturen.... vind ik wel een onderzoekje waard. al is het maar om een nieuwe riem voor nop te krijgen....
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

maruska

Cas, jij zou je eigen detective buro moeten opzetten voor dit soort "schadegevalletjes" ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

cas

Citaat van: maruska op 29-01-2011 12:19:06
Cas, jij zou je eigen detective buro moeten opzetten voor dit soort "schadegevalletjes" ;D

ben bezig... schade expert  ;)   1e module al binnen, wettenbundels en alles heb ik al staan   :police:  nu nog openslaan...  :eusa_shifty:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

thuur

Citaat van: FGG op 29-01-2011 11:38:29
V-ermoeiend.
Vanmorgen onderweg naar Goor ineens een ratelend geluid onder de motoriek, gestopt, kap omhoog, was er een strook van een paar millimeter van de multiriem afgelopen. De V staat nu in Goor bij de garage wachtend op een nieuwe riem. Ira is onderweg met de S om me op te halen...

Meestal het gevolg van een scheve poelie. Laat je die ook controleren?

Gr :eusa_think: