Reilen en zeilen van een roffel

Gestart door FGG, 24-11-2006 21:53:26

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Uiteindelijk wil toch iedereen Columba's ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

heutink

Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

hathü

Met 6 maanden garantie,  grote beurt en riempjes heb je voorlopig geen kosten, beter nu iets meer betalen voor een goed exemplaar dan een goedkopere waar als je hem hebt je allerlei kosten bij komen kijken. Tip, laat ze ook even de gloeibougies checken, kun je probleemloos de winter in.

thuur

Citaat van: FGG op 01-08-2009 00:13:05
Citaat van: Vertigo op 31-07-2009 21:30:35
Mooie V70 hoor!!

Heb goede ervaringen met dat bedrijf.

Succes met je keuze

Hoorde ook negatieve geluiden. Bedrijf kwam echter positief op ons over. Auto wordt strak gemaakt (deukje op rechter achterportier) met grote beurt + riempjes, airco gefixed en 6 maanden garantie. Alleen de prijs zijn we nog niet uit.

Niet beneden de 4,5 gaan, want dan vervalt je Bovag garantie ;D

Gr ;)

FGG

Citaat van: hathu op 01-08-2009 10:36:10
Met 6 maanden garantie,  grote beurt en riempjes heb je voorlopig geen kosten, beter nu iets meer betalen voor een goed exemplaar dan een goedkopere waar als je hem hebt je allerlei kosten bij komen kijken. Tip, laat ze ook even de gloeibougies checken, kun je probleemloos de winter in.

Ook een beetje ons idee.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

razorx

Ik lees het nu pas allemaal,
liep wat achter na de vakantie.

Succes met je keuze!

elianmars

Toch een diesel, dus ;D

Ik hoop voor jullie dat het wat wordt!

RRRRR_Ramon

Citaat van: mehn op 01-08-2009 09:37:54
Uiteindelijk wil toch iedereen Columba's een diesel  ;D

;D  ;D

Mooie nette wagen, alleen zou de kleur mijn keuze niet zijn, maar dat is heel persoonlijk. Veel succes met zaken doen!

En... ik zie achterbankverwarming!  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Taranis

Citaat van: RRRRR_Ramon op 02-08-2009 15:11:24
Citaat van: mehn op 01-08-2009 09:37:54
Uiteindelijk wil toch iedereen Columba's een diesel  ;D

;D  ;D

Mooie nette wagen, alleen zou de kleur mijn keuze niet zijn, maar dat is heel persoonlijk. Veel succes met zaken doen!

En... ik zie achterbankverwarming!  ;D

Niets aan toe te voegen ;D

Ik vraag me alleen af hoeveel cent per dag een diesel kost :eusa_think:

:evil:

FGG

Citaat van: Taranis op 02-08-2009 19:29:37

Daar komen we wel achter als 't zover is. Voor jou zal 't misschien onzin zijn maar ik ben graag op de hoogte van mijn maandelijkse lasten.

RRRRR_Ramon

Citaat van: FGG op 02-08-2009 19:33:37

Daar komen we wel achter als 't zover is. Voor jou zal 't misschien onzin zijn maar ik ben graag op de hoogte van mijn maandelijkse lasten.

Er is al veel over gezegd, het rijden met een LPG auto zal goedkoper zijn. Maar de aanschaf van een LPG installatie is schreeuwend duur en een LPG auto is gewoon veel onderhoudsgevoeliger dan een diesel. Ik lees hier de laatste tijd ook veel mindere dingen van de bekende inbouwer in het Brabantse land...  :-\ Ook is het lekker met een diesel dat je gewoon redelijk makkelijk 900+ km's rijdt op een tank.  :eusa_dance:

Ik heb werkelijk geen idee wat de auto mij kost per maand en ik wil het niet weten ook. We hebben dat ding nodig met ons gezin en rijden er vrolijk op los met 30K+ per jaar. Ik weet wel dat een onderhoudsbeurtje weinig kost. Oliefilter á €17,- ,een carterring á €0,95 en ca. €35,- aan motorolie en je kan weer 15K rijden. Heb je een MY99 of later dan kun je nog zelf je servicelampje resetten en anders zijn daar mogelijkheden voor tijdens de Volvo 850 Club sleuteldagen.

Als ie slecht start staat of je pomptiming niet meer helemaal lekker of je gloeipitjes weigeren dienst. Als je "olie en water op de motor houdt" dan gaat zo'n VAG product echt lang mee.
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

hathü

darius

Ik heb het ook al eens eerder gezegd. Als ik er eentje mocht houden zou ik ook echt twijfelen welke , maar de diesel zou echt wel een goede kans maken. Wat betreft de kosten, zoek een garage met goede monteur waar je vertrouwen in hebt. ;D Beter een paar centjes teveel voor iets goeds dan dat je wagen "afgeraffeld" wordt.
No show, only go.

FGG

Citaat van: RRRRR_Ramon op 03-08-2009 11:51:48
Er is al veel over gezegd, het rijden met een LPG auto zal goedkoper zijn. Maar de aanschaf van een LPG installatie is schreeuwend duur en een LPG auto is gewoon veel onderhoudsgevoeliger dan een diesel. Ik lees hier de laatste tijd ook veel mindere dingen van de bekende inbouwer in het Brabantse land...  :-\ Ook is het lekker met een diesel dat je gewoon redelijk makkelijk 900+ km's rijdt op een tank.  :eusa_dance:

Dat was precies de reden waarom we nu de overstap van LPG naar Diesel maken. Dat in combinatie met de veel ruimere keus in diesels dan lpg-auto's.

Citaat van: RRRRR_Ramon op 03-08-2009 11:51:48
Ik heb werkelijk geen idee wat de auto mij kost per maand en ik wil het niet weten ook. We hebben dat ding nodig met ons gezin en rijden er vrolijk op los met 30K+ per jaar. Ik weet wel dat een onderhoudsbeurtje weinig kost. Oliefilter á €17,- ,een carterring á €0,95 en ca. €35,- aan motorolie en je kan weer 15K rijden. Heb je een MY99 of later dan kun je nog zelf je servicelampje resetten en anders zijn daar mogelijkheden voor tijdens de Volvo 850 Club sleuteldagen.

Zoals ik al zei: we zullen zien. Wij vinden 't van belang om te weten waar de centjes naartoe gaan. Ieder zijn ding.

pooh

Citaat van: FGG op 02-08-2009 19:33:37

precies, ik ben ook van de Excel sheets
(en toch klopt de forecast op het spaarsaldo nooit ;D)

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html