Reilen en zeilen van een roffel

Gestart door FGG, 24-11-2006 21:53:26

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Volgende maand gaat er gewoon nog zo'n flessie in voor ons bezoekje aan Marc. Dan kan ik 96km op de A31 trappen. Lijkt me voldoende.

Ik kan natuurlijk ook volgende week, als we naar Maastricht gaan, de A2 in z'n 3 afrijden. Dan toert ie ook wel.  :eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

elmarconi

Citaat van: FGG op 25-10-2009 22:56:47
Volgende maand gaat er gewoon nog zo'n flessie in voor ons bezoekje aan Marc. Dan kan ik 96km op de A31 trappen. Lijkt me voldoende.

Ik kan natuurlijk ook volgende week, als we naar Maastricht gaan, de A2 in z'n 3 afrijden. Dan toert ie ook wel.  :eusa_whistle:

Maastricht? Ook via de A31. Is nog sneller ook ondanks wat meer km's!
D'r zijn momenteel wel aardig wat Baustellen.

--
Autogas Inside . . .

FGG

Citaat van: elmarconi op 25-10-2009 23:16:05

Vanaf Krimpenerwaard?  :eusa_think:

FGG

Citaat van: Enno op 26-10-2009 07:44:13

Lekker onbelast in z'n 3 op hoge toeren door nederland toeren....volgens mij niet te vergelijken met op hoge snelheid (belaste motor)....in duitsland rijden.

Zeggen emoticons jou iets? ???

elmarconi

Citaat van: FGG op 25-10-2009 23:32:34

Dat is idd wel heel veel km's extra...
--
Autogas Inside . . .

MICHEL306

FGG

Citaat van: MICHEL306 op 26-10-2009 09:19:23
http://www.amt.nl/web/Nieuws/Tonen-Nieuws-Werkplaats/Liqui-Moly-laat-dieselmotor-beter-ademhalen.htm

Al eens aan gedacht?

gr michel

Nee, heel raar.

Ik zie mijzelf nog niet met draaiende motor en goedje met een lange slang in het inlaattraject spuiten. :eusa_shifty:

Laserblue

Citaat van: FGG op 25-10-2009 23:32:34

kom je eerst hierlangs dan?  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

FGG

Misha

Citaat van: FGG op 26-10-2009 10:29:13
Citaat van: Misha op 26-10-2009 10:22:51
Citaat van: FGG op 26-10-2009 10:07:42
Citaat van: MICHEL306 op 26-10-2009 09:19:23
http://www.amt.nl/web/Nieuws/Tonen-Nieuws-Werkplaats/Liqui-Moly-laat-dieselmotor-beter-ademhalen.htm

Al eens aan gedacht?

gr michel

Nee, heel raar.

Ik zie mijzelf nog niet met draaiende motor en goedje met een lange slang in het inlaattraject spuiten. :eusa_shifty:
Niet joh ?

Dit al eens gezien:

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,33303.msg721226.html#msg721226

Ja, en? Ik ga dat zelf niet doen.
Stik er lekker in dan !

Snel even wijzigen, anders gaat ie vast verkeerd opgevat worden ;D

Het was bedoeld als vriendelijke tip, misschien zou dat ook nog iets kunnen zijn.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

FGG

Citaat van: Misha op 26-10-2009 10:40:50
Stik er lekker in dan !

Snel even wijzigen, anders gaat ie vast verkeerd opgevat worden ;D

Het was bedoeld als vriendelijke tip, misschien zou dat ook nog iets kunnen zijn.

Van jou vat ik niets verkeerd op, ken ik je iets te goed voor. :eusa_shhh:

Was misschien wat kort door de bocht van mij. Anders gesteld: ik ben gewoon niet technisch. Heb geen idee waar die slangen zitten, hoe ik goedjes in mijn inlaattraject moet spuiten, etc. Ik had net wat dingetjes van de GLT onder de knie, krijg ik ineens een heel ander blok voor m'n snufferd. ::)

Binnenkort weer een gezellig samenzijn met iemand die wel de technische kennis heeft. Misschien kunnen we daar wat doen.

MICHEL306

HAHAHAHA  geweldig het is niks nieuws of zo gewoon een vrij simpele manier om je inlaat traject te reinigen.
Dit spul is misschien wel de oplossing van jouw hoge verbruik....je zou eventueel even kunnen informeren of een garage het even voor je wil doen als je het zelf niet aandurft.
Dit spul is speciaal voor diesel motoren met egr klep en doe je dit zo om de 5 a 6000km hou je de boel wel mooi fris van binnen en voor de kosten hoef je het niet te laten.

Affijn het is maar een tip, niks moet...maar stel dat het helpt, win je mooi 500 euries aan brandstof terug..... :evil:

greetz  Michel

FGG

Zojuist een afspraak gemaakt om de V70 uit te lijnen. Vrijdag 13 november om 13:30.

Voor mijn idee is de auto fractioneel zuiniger, een paar tiende. Even deze tank leegrijden en een nieuwe proberen.

Freakybaby

Citaat van: FGG op 27-10-2009 09:30:20
Zojuist een afspraak gemaakt om de V70 uit te lijnen. Vrijdag 13 november om 13:30.

Voor mijn idee is de auto fractioneel zuiniger, een paar tiende. Even deze tank leegrijden en een nieuwe proberen.

Ik hoop dat je niet bijgelovig bent  ;D

Hopelijk levert dat ook wat op, heb je een idee dat ie slecht uitgelijnd is?
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn