Reilen en zeilen van een roffel

Gestart door FGG, 24-11-2006 21:53:26

Vorige topic - Volgende topic

hathü

Heel fijn dat het nu in orde is, kost wat maar dan heb je ook wat. De TDI is het waard, ik heb de laatste tijd in heel wat jongere en moderne auto,s mogen rijden o.a. dure types van MB, Audi,VW, Opel en BMW als ik daarna in mijn TDI reed had ik zoiets van ik heb dan wel iets minder moderne snufjes aan boord,en als ie koud is het een kabaalschopper,  maar qua zit en rijcomfort en mee komen in het verkeer heb ik niks te klagen.

thuur

Het zijn nette prijzen Florian, niets van te zeggen. Ik vind alleen het oilefilter en het koelwater erg aan de prijs.

Gr 8)

elianmars

Citaat van: Bas850 op 14-12-2010 11:33:45
Goed dat hij weer rijdt als een zonnetje, 1 opmerking ik dacht dat in de diesels altijd 5W40 wordt gebruikt?

Bas

http://www.olietekoop.nl/olie_wijzer/Volvo/model/297

Misha

Citaat van: Marc O. op 14-12-2010 06:56:35
Citaat van: Taranis op 13-12-2010 22:34:52
Het is veel geld om onverwachts uit te geven, maar het valt me wel op dat ze erg vriendelijke onderdelenprijzen rekenen als je 't vergelijkt met de dealer. Ik betaalde 15,60 euro voor die rekbout om maar wat te noemen.

Ze zullen toch wel de juiste bout hebben geplaatst....?? :evil:
;D

hond.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Marc O.

Citaat van: Misha op 14-12-2010 22:00:10
Citaat van: Marc O. op 14-12-2010 06:56:35
Citaat van: Taranis op 13-12-2010 22:34:52
Het is veel geld om onverwachts uit te geven, maar het valt me wel op dat ze erg vriendelijke onderdelenprijzen rekenen als je 't vergelijkt met de dealer. Ik betaalde 15,60 euro voor die rekbout om maar wat te noemen.

Ze zullen toch wel de juiste bout hebben geplaatst....?? :evil:
;D

hond.

:angel: ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Vandaag voor het eerst de V gebruikt sinds de operatie. Vanmorgen ook weer starten en lopen en wat meteen opviel was de veel mooiere loop direct na de koude start. Veel minder nagelen en rammelen. De sticker van John Deer kan er af. :D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

FGG

KIM

Ach, je kunt de zticker best laten zitten. De nickname voor John Deere is immers John Duur.
Met de kosten die jij nu hebt gehad...

Tom850

Al met je verhaal terug geweest naar Bruins?

Groeten Tom

FGG

Citaat van: Tom850 op 15-12-2010 17:06:37
Al met je verhaal terug geweest naar Bruins?

Rechtsbijstand ingeschakeld...

Zojuist even het koelvloeistofnivo op peil gebracht en het servicelampje laten resetten. Scheelt weer.

Het rijden met de V is een wereld van verschil, de motor loopt mooier, rustiger, zeker bij de koude stationairloop. De pijn wordt al minder.

MICHEL306

Als je lekker wilt rijde dan ontkom je niet aan onderhoud....en da kost geld...

Maar tis dan wel weer genieten.. :eusa_clap: :eusa_dance:

UserID6342

Citaat van: FGG op 15-12-2010 17:48:59
De pijn wordt al minder.
Da's het belangrijkste !  Nu het vertrouwen weer terug krijgen in de auto en je leed is al weer geleden.  Het vertrouwen krijg je iedere dag als hij lekker start en mooi stationair loopt / fijn rijd zo weer terug.

FGG

Vanmorgen, tijdens een ritje naar m'n ouders weer het zoemende geluid bij stuuruitslag. Even de stuurbekrachtigingsolie gepeild en idd (weer) ver onder nivo. Paar weken geleden de dop al vervangen en sindsdien is het potje droog aan de bovenkant, maar ergens verdwijnt er dus toch nog iets.
Morgen maar ff een flesje van dat spulbalen en even weer op nivo brengen en de komende weken maar eens zien of we iets kunnen vinden. :-\

FGG

Citaat van: FGG op 01-01-2011 17:16:06
Vanmorgen, tijdens een ritje naar m'n ouders weer het zoemende geluid bij stuuruitslag. Even de stuurbekrachtigingsolie gepeild en idd (weer) ver onder nivo. Paar weken geleden de dop al vervangen en sindsdien is het potje droog aan de bovenkant, maar ergens verdwijnt er dus toch nog iets.
Morgen maar ff een flesje van dat spulbalen en even weer op nivo brengen en de komende weken maar eens zien of we iets kunnen vinden. :-\

Zo, maar ff met automaatolie op peil gebracht. :eusa_whistle: