Wat is je ergste bekeuring geweest

Gestart door vin850, 26-11-2006 19:25:21

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: Spin! op 01-04-2009 23:01:42
Wildplassen, 75 euro

Smeerkees. Volgende keer niet zo staan zwaaien, rustig tegen de kerk pissen lucht ook wel op.  ;D

Thys

12 km te hard, net op de afrit Almelo, komende vanaf Enschede. Leuk detail: onderaan de afrit stond een bord van de bond tegen vloeken, "Vloeken helpt niet"

Kan zijn, maar het luchtte wel op... ;D

FrankM

Ik wordt niet goed van de bekeuringen met de sleurhut erachter.
Van de week dus weer 91 km/h.......................................
Jaja je mag maar 80, zal ze eens vragen of ze me begrafenis dan ook betalen met 80 km/h......................................................

Groeten

Spin!

Citaat van: -D©©©L- op 01-04-2009 23:04:02
Wildplassen, 75 euro

Smeerkees. Volgende keer niet zo staan zwaaien, rustig tegen de kerk pissen lucht ook wel op.  ;D

In het begin ging het vrij rustig, tot dat die snor met zijn pet achter me stond te schreeuwen...tjah, dat gaf even een wilde schrikreactie...mocht gelukkig mijn daad wel afmaken.

www.vm-parts.nl

Thys

Had je net zo goed over z'n schoenen kunnen mikken, die boete had je toch al ;)

Spin!

Citaat van: thyzerrr op 01-04-2009 23:10:48
Had je net zo goed over z'n schoenen kunnen mikken, die boete had je toch al ;)

Tsjah, helaas had ik niet zo'n grote voorraad...als ik dat had geweten.

www.vm-parts.nl

arjenT5R

uhm met m'n brommer  ;D

ding liep 115 120db aan kabaal...
was een goeie 400 euro gellukig mocht ik dr brommert nog houden
aprilia RS50 met 6 bak is niet gemaakt voor 45km/h of wel dan?  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

RobbertC70

Afkloppen, de meeste bekeuringen afgelopen 18 jaar zijn gewoon tientjeswerk geweest (ik ben bv heel slecht in trajectcontroles), er zit meestal een engeltje op mn schouder geloof ik.

Zelfs toen ik met 230 km/u van de weg geplukt werd tussen Gorinchem en Breda-Noord iets meer dan een jaar terug, kreeg ik een boete van 'slechts' 450 eurie omdat justitie me voor maar 172 km/u aansloeg!
De  :police: hadden dus geen meetapparatuur in hun wagen gehad, en dit gecombineerd met een zeer relaxte verklaring van mijn kant (ik weet dat ik fout zat, dan ga ik ook niet lopen zeiken het is een logische consequentie) resulteerde dus in deze aardige behandeling.
Het rijbewijs was gelijk ingenomen maar kon ik na 4 dagen al ophalen bij mij om de hoek.

Toen heb ik gelijk besloten mn wagen te tunen, het is me gewoon gegund ;D

Freakybaby

Citaat van: RobbertC70 op 01-04-2009 23:37:01
gecombineerd met een zeer relaxte verklaring van mijn kant (ik weet dat ik fout zat, dan ga ik ook niet lopen zeiken het is een logische consequentie) resulteerde dus in deze aardige behandeling.

En dat is de sleutel.. Daarmee heb ik dit jaar ook al een paar keer grof geluk gehad.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

pooh

Wildplassen, 75 euro

hahaha sorry maar dat vind ik zo ontzettend terecht. Dat gezeik van die kerels altijd in de bossen of midden in een portiek...bah!

Foei Rutger ;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Kingfisher

De hoogste was lang geleden 445,- ouderwetse florijnen (met een 340!), maar de "ergste" is toch wel een maand of twee geleden een parkeerboete met de Roffel.

Parkeren in een vreemde stad op een doordeweekse (dinsdag)avond. Betaald parkeren geldt alleen overdag en op (extra)koopavonden volgens de parkeermeter. Aangezien het dinsdagavond was, niet betaald. Bij terugkomst bekeuring, want het was een EXTRA koopavond. Beroep aangetekend (want; hoe moet ik dat in een vreemde stad in godsnaam weten?) en verloren.

Uitleg justitie; U had zich vooraf moeten laten informeren via de plaatselijke kabelkrant  en/of streekbladen :eusa_doh:
M.a.w. ik moet erst naar die stad rijden, krant kopen of een tv "leasen" om te kunnen parkeren. Zou dat aftrekbaar zijn ???

FGG

Citaat van: pooh op 02-04-2009 01:33:15
Wildplassen, 75 euro

hahaha sorry maar dat vind ik zo ontzettend terecht. Dat gezeik van die kerels altijd in de bossen of midden in een portiek...bah!

Ik zal hier maar geen links plaatsen van vrouwen die...

Het is gewoon een stuk nijd dat vrouwen 't op dat gebied lastiger hebben. Maar ik kan me ook wel situaties herinneren waarin de vrouw haar kont in de berm drukt om e.e.a. te lozen.

Overigens: waar plast jouw hond dan als je met 'm door de bossen loopt?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

)()()sT

Citaat van: FGG op 02-04-2009 08:44:19

;D :eusa_dance:

V70 classic

Citaat van: Freakybaby op 01-04-2009 23:55:55
Citaat van: RobbertC70 op 01-04-2009 23:37:01
gecombineerd met een zeer relaxte verklaring van mijn kant (ik weet dat ik fout zat, dan ga ik ook niet lopen zeiken het is een logische consequentie) resulteerde dus in deze aardige behandeling.

En dat is de sleutel.. Daarmee heb ik dit jaar ook al een paar keer grof geluk gehad.

Zo heb ik een keertje mazzel gehad , zo ong. een jaartje of 15 terug alweer hoor.
Vrouwtje was jarig.
Dus ik daar op een rustige draf naartoe ong. 130.
Ik ontwaarde een auto achter me en er reed een auto voor me op de rechter baan.
Ik wilde op de A58 rechts af richting Breda.
Ik in twijfel kruis ik rustig achter me voorligger  :eusa_sick:
Of een beeetje versnellen en ik kruis voor langs  :eusa_dance:
Ik versnel en kijk in de spiegel zit er een auto achter me die keurig mee versnelt.
Ik schakel terug om die bocht met 180 in te gaan om direct terug naar 5 te gaan en verder te versnellen  :eusa_clap: .
Ik reed op kauwgum en had volle bak grip.
De auto achter me moest loslaten en op dat moment toonde die zijn antie-Aërodynamica pakket.
Kortom ik was goed de l*l.

We maken een praatje over de auto,en had mijn papiertje al klaar.
De agenten doorzochten de auto (is hier in de grens streek zo een beetje standart) en wezen op een tas en vroegen wat er in zat.
k zeg werkkleding voor morgen vriendin jarig , word een dure wip  :eusa_shifty:
Nadat ze de tranen hadden weggeveegd,hier een bekeuring voor 150 en NIET MEER DOEN  :eusa_shhh: .
hulde aan de agent die ook maar een mens is.
Mijns inziens had ik mazzel dat ze al wat hoger in rang waren en niet zo meer hoefde want ik had alles al voorbij zien komen aan boetes en straffen  :eusa_pray:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

pooh

Citaat van: )()()sT op 02-04-2009 08:50:55
Citaat van: FGG op 02-04-2009 08:44:19

;D :eusa_dance:

de vergelijking tussen mannen en honden ontgaat mij even......

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html