Achter spoiler sedan

Gestart door @®-, 11-04-2006 09:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rayman

Ik moet eerlijk bekennen dat ik sedans zonder spoiler ook wel iets vind hebben  :)
Dark Side of the Force is German

MarcoV

Citaat van: Rayman op 11-04-2006 21:40:46
Ik moet eerlijk bekennen dat ik sedans zonder spoiler ook wel iets vind hebben  :)

DAnk je wel Rayman ;D ;D ;D

MarcoV

BenC70ES

Citaat van: MarcoV op 11-04-2006 21:58:28
Citaat van: Rayman op 11-04-2006 21:40:46
Ik moet eerlijk bekennen dat ik sedans zonder spoiler ook wel iets vind hebben  :)

DAnk je wel Rayman ;D ;D ;D

MarcoV

Toch zeker op een S70... die koffer heeft standaard al een soort van spoilerachtige vorm, en vind ik mooier zonder spoiler.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

J. Hoeksema

Citaat van: BenC70ES op 11-04-2006 21:59:39

Toch zeker op een S70... die koffer heeft standaard al een soort van spoilerachtige vorm, en vind ik mooier zonder spoiler.

Dat is precies de rede waarom een spoiler niet op mijn verlanglijstje staat  ;D

Geert-Jan

[
Citeer

Toch zeker op een S70... die koffer heeft standaard al een soort van spoilerachtige vorm, en vind ik mooier zonder spoiler.
Citeer
Die heeft zo al een lekkeR kontje ;D..zou ik ook niets aan doen,
Maar ja ik heb nou eenmaal een 850 sedan.  :P

Ik vindt de sedan zo wie zo mooier maar de volgende wordt toch een estate, is veel praktischer, maar wel mooier met spoiler. :D

Volvo850Club lidnr.0504409

Rayman

Citaat van: J. Hoeksema op 11-04-2006 22:12:20
Citaat van: BenC70ES op 11-04-2006 21:59:39

Toch zeker op een S70... die koffer heeft standaard al een soort van spoilerachtige vorm, en vind ik mooier zonder spoiler.

Dat is precies de rede waarom een spoiler niet op mijn verlanglijstje staat  ;D

Mooie combinatie op de Elandrun trouwens...Jouw blauwe en die van Marco V...Beide superstrakke sedans!
Dark Side of the Force is German

fbm

heb ook een glt spooiler maar met tussen stuk zonder lijkt hij mij erg slap in het midden?

@®-

Citaat van: elianmars op 11-04-2006 20:15:03
Dan zou ik toch niet gaan boren, maar de spoiler lekker vastplakken. Ik heb tot nu toe bij 4 auto's de spoilers alleen maar geplakt, terwijl er eigenlijk geboord moest worden. Ook bij spoilers die slechts op twee kleine puntjes gelijmd waren zaten muurvast. Ik kon de auto gewoon iets omhoog tillen, trekkend aan de spoiler.

Ik heb de spoilers gelijmd met deze lijm:



Sorry voor het vloeken (Autostyle.......), maar 't is de enige waarvan ik weet dat ze de lijm kunnen leveren.
En ruiten kit (die zwarte lijm waar ze voorruiten mee plakken) zou dat niet sterk genoeg zijn?

Waarschijnlijk zal die er bij 250 km/u er af waaien, maar zo hard rij ik toch niet.

@®-

Citaat van: fbm op 12-04-2006 20:10:48
heb ook een glt spooiler maar met tussen stuk zonder lijkt hij mij erg slap in het midden?

Valt volgens mij wel mee.

Hij ligt al sinds maandag op de eettafel (mijn meisje loopt ook al te schelden, omdat er een gespoten grill en een gespoten spoiler op ligt ;D) maar staat nog net zo recht als maandag. Ik ga er niet aan hangen.

Geert-Jan

Ik heb ook eerst zitten twijfelen om het tussenstuk weg te laten.
Ziet er namelijk best goed uit als je hem zo plaatst.
Alleen mijn derde remlicht was niet goed meer te zien. (de originele op de hoedenplank)

Daarom toch besloten een remlicht te plaatsen onder de spoiler.

Ik denk dat het wel gaat, als er maar niemand aan trekt in het midden of duwt.
Het is maar ABS kunstof en hij is hol.

Aangezien het ding geschroefd hoort te zijn kan je het ook eerst proberen en dan ook even op behoorlijke snelheid.
Dan weet je gelijk of hij niet gaat resoneren of klapperen, ten slotte mist hij steun in het midden.

Suc6 Geert-Jan

Volvo850Club lidnr.0504409

@®-

Citaat van: GP64 op 12-04-2006 21:25:56
Ik heb ook eerst zitten twijfelen om het tussenstuk weg te laten.
Ziet er namelijk best goed uit als je hem zo plaatst.
Alleen mijn derde remlicht was niet goed meer te zien. (de originele op de hoedenplank)

Daarom toch besloten een remlicht te plaatsen onder de spoiler.

Ik denk dat het wel gaat, als er maar niemand aan trekt in het midden of duwt.
Het is maar ABS kunstof en hij is hol.

Aangezien het ding geschroefd hoort te zijn kan je het ook eerst proberen en dan ook even op behoorlijke snelheid.
Dan weet je gelijk of hij niet gaat resoneren of klapperen, ten slotte mist hij steun in het midden.

Suc6 Geert-Jan

Het is wel heel stevig op gebouwt. Ik heb er net even op gedrukt maar het enige hoe die kan bewegen is als de bevestiging punten kunnen glijden. Zouden deze vast staan denk ik dat het wel mee valt.

Ik ga maar eens op de zaak kijken of we nog ruitenkit hebben en de spoiler er dan op lijmen.

Ik vindt een R-spoiler echt subliem maar 248 ex vindt ik echt te veel, ik moet nog te veel andere dingen doen: remmen, draagarmen, koplampen etc

Geert-Jan

Citeer
Het is wel heel stevig op gebouwt. Ik heb er net even op gedrukt maar het enige hoe die kan bewegen is als de bevestiging punten kunnen glijden. Zouden deze vast staan denk ik dat het wel mee valt.

Ik ga maar eens op de zaak kijken of we nog ruitenkit hebben en de spoiler er dan op lijmen.

Ik vindt een R-spoiler echt subliem maar 248 ex vindt ik echt te veel, ik moet nog te veel andere dingen doen: remmen, draagarmen, koplampen etc
Citeer
Ik had zelf ook de indruk dat het wel zal gaan, is het proberen waard, en je kunt hem altijd nog voorzien van de steun mocht dit toch nodig blijken.

Ik ben wel benieuwd naar het resultaat.

Volvo850Club lidnr.0504409

@®-

Ik heb kit Betalink K1. Dit gebruiken wij altijd voor stootstrips, ruiten en spoilers e.d.
Van de week maar proberen te monteren als je het wat warmer wordt.

@®-

Ik heb 'm er vanavond toch maar op gelijmd. Ik denk dat het wel blijft zitten. Staat nu te drogen met hele mooie oranje tape er over heen.

@®-

Naar de meeting geweest en dus hogere snelheden gereden. Spoiler zit er nog steeds op. De spoiler gaat wel bewegen bij snelheden boven de 120 km/u. Ik kijk het nog even aan en anders zal toch het tussen stukje er onder moeten.