Achter spoiler sedan

Gestart door @®-, 11-04-2006 09:51:06

Vorige topic - Volgende topic

@®-

Ik heb een spoiler aangeschaft voor een sedan. Netjes een onderdeel nummer gekregen en in de veronderstelling dat het een R-spoiler zou zijn blijkt het een GLT spoiler te wezen (koste ook geen drol, maar kwam er natuurlijk pas thuis achter). Wat moet ik doen monteren of toch maar niet ik zit nog een beetje in dubio (voor dat ik met een paar gaten in de kofferklep zit), in ieder geval zou ik het midden stukje weg laten.

Vulk

Persoonlijk vind ik een R-spoiler veel mooier, maar je moet uw eigen gevoel volgen.

Als je een r-spoiler wou, dan moet je er geen glt-spoiler opzetten, krijg je toch alleen maar spijt van.

pac

helemaal mee eens....je moet  er niet iets opdoen wat je eigenlijk niet wil. En er is vast wel iemand die de spoiler voor een drol wil overnemen... ;D

Eugene

Ik vind deze spoiler mooi staan, maar als jij een R spoiler wou dan denk ik dat je je altijd zal blijven ergeren dat je die er niet opgezet hebt.....

Ik kan je met deze beslissing niet helpen, maar ik denk dat een R spoiler niet zo mooi staat op een bordeax rode.

If it's not blown, it sucks...

@®-

Citaat van: eugene op 11-04-2006 12:00:11
Ik vind deze spoiler mooi staan, maar als jij een R spoiler wou dan denk ik dat je je altijd zal blijven ergeren dat je die er niet opgezet hebt.....

Ik kan je met deze beslissing niet helpen, maar ik denk dat een R spoiler niet zo mooi staat op een bordeax rode.
Jij hebt toch een R-spoiler? en ik heb dezelfde kleur als jij

Vulk

Eugene heeft een T-5R spoiler (die van Viggen geweest dachtk), een R-spoiler is hoger.

Eugene

Citaat van: Vulk op 11-04-2006 13:09:48
Eugene heeft een T-5R spoiler (die van Viggen geweest dachtk), een R-spoiler is hoger.

Klopt.

een R spoiler heeft nog een lipje eraan...

T-5R spoiler:

R spoiler:

@®-

Allebei heel erg mooi, zijn die 2 prijzig?

Zitten die spoilers ook geboort geschroeft door de klep heen?

Weet ik nog steeds niet wat ik moet gaan doen, ik heb er dus nu al een in de kleur liggen. :-\

Eugene

die beide spoilers zijn niet geschroefd. dus je krijgt geeng aten in je klep. Ze worden geplakt, en als extra stevigheid komt er nog aan beide kanten een "klemmetje" aan de kofferkleprand. T-5R spoiler weet ik de prijs niet van (mijne was 2ehands van JCviggen) maar een nieuwe R spoiler kost rond de 280 euro. Spuiten komt daar nog eens bovenop. Dus in totaal een 400 euro moet je dan op rekenen....

bud

248 ex. en  compleet met remlicht en dempers
( gaat nog een beetje korting van af )

mijne ligt bij de spuiter, onder het mom "geen haast, mag niet veel kosten"
spuiten ze hem als ze toch die kleur moeten spuiten  ;D

is hard bezig met z'n pk /gewicht verhouding
www.dragbike.nl

elianmars

Ik vind de zgn GLT spoiler ook helemaal niet verkeerd staan, hoor.

Maar is het nodig om te boren dan? Ik dacht dat alle spoilers (voor de 850 dan) met klemmen vast zaten?

Emiel

Citaat van: elianmars op 11-04-2006 20:02:23
Ik vind de zgn GLT spoiler ook helemaal niet verkeerd staan, hoor.

Maar is het nodig om te boren dan? Ik dacht dat alle spoilers (voor de 850 dan) met klemmen vast zaten?

Behalve de GLT spoiler... . Ik vind het er niet slecht uitzien, heb het alleen niet zo op het boren in de achterklep... :-\

elianmars

Dan zou ik toch niet gaan boren, maar de spoiler lekker vastplakken. Ik heb tot nu toe bij 4 auto's de spoilers alleen maar geplakt, terwijl er eigenlijk geboord moest worden. Ook bij spoilers die slechts op twee kleine puntjes gelijmd waren zaten muurvast. Ik kon de auto gewoon iets omhoog tillen, trekkend aan de spoiler.

Ik heb de spoilers gelijmd met deze lijm:

Sorry voor het vloeken (Autostyle.......), maar 't is de enige waarvan ik weet dat ze de lijm kunnen leveren.

Joenes T-5

ik heb op mijn T-5 toendertijd ook een spoiler (GLT?) geplaatst, geen gaatje geboord hor. zijkant zit met klemmen en het midden hebben ze hele mooie tape/lijm voor ;)

Geert-Jan

Ik vind de R spoiler ook het mooist, maar. ;D
Ik kreeg ook de kans een GLT spoiler over te nemen en...
Heb er achteraf zeker geen spijt van. ;)

Wel heb ik een origineel derde remlicht geplaatst.

ps. op de avatar staat hij nog zonder spoiler :-[

Groet Geert-Jan

Volvo850Club lidnr.0504409