Achter spoiler sedan

Gestart door @®-, 11-04-2006 09:51:06

Vorige topic - Volgende topic

Geert-Jan

Dus lijmen is een goede optie!

Jammer die van mij is geboord :(

Nu nog een foto....

We zijn nieuwsgierig. ;D

Volvo850Club lidnr.0504409

big ben

een vraagje.......... ;)

Ik heb nu een zgn. glt-spoiler op de klep......die geschroeft is. Kan er ook een
T-5 spoiler gemonteerd worden???
(wel eerst even de gaatjes dicht maken)

En hoe zit dat met het derde remlicht, ik weet dat er al eens aandacht aan besteed is.... :-\

Ben

@®-

Die kan je er gewoon overheen zetten de maten waar die op vast is ongeveer het zelfde.

dave1976

wie kan mij vertellen hoe ik de achterspoiler op mijn kofferbak monteer.heb een 850 gle uit 1993.
ik vind zelf boren geen optie,maar ben geen kenner.

AntonioMontana

Ik heb een maand geleden ook een spoiler geplaatst, is heel makkelijk zelf te doen als je de handleiding volgt.
Als je de spoiler nieuw hebt dan zitten in de set de juiste dubbelzijdige stukjes tape en 2 klemmen die aan de uiteinden op je kofferbakdeksel geschroefd worden. Heb je de spoiler zonder de tape dan zul je zoals beschreven in de thread (zie big ben's post) de spoiler moeten vastlijmen. Het eventuele 3e remlicht kon ik onder de 'bekleding' van de klep zo inpluggen, was bij mij voorbedraad.
Het lastigste karwei vond ik het doorlussen van de stroomdraad in de spoiler voor het remlicht, dus als je geen remlicht hebt is het helemaal makkelijk ;)

@®-

Na een dik jaar de spoiler erop te hebben gehad, werdt het toch maar tijd voor iets anders.
Ik kan van iemand een T-5R spoiler overnemen, dus die moet er maar op gaan komen. Deze spoiler heeft me altijd een beetje tegen gestaan.
Maar toen kwam het volgende probleem, ik had de spoiler vast gelijmd met Sikaflex (ruitenkit) op mijn lak. Hoe krijg ik dit eraf.
Hier en daar rondt gevraagd maar niemand die me er een antwoord op kon geven, totdat dat ik mijn collega vroeg of hij niets wist. We hadden een speciale schijf van Wurth liggen die speciaal was om plakresten van dubbelzijdig tape te verwijderen en hij zei probeer dat maar eens anders is er niet echt iets om het eraf te krijgen zonder te spuiten.
En het is gelukt, alles is eraf zonder dat de lak beschadigd is.

Nu maar een kaal gezicht totdat ik de andere heb.

M a r c

is die nieuwe spoiler al in de juiste kleur?  want ik heb er hier eentje liggen in jouw kleur...  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

mehn

Citaat van: @®- op 03-09-2007 09:24:21
Na een dik jaar de spoiler erop te hebben gehad, werdt het toch maar tijd voor iets anders.

Is dat niet de spoiler die Geert zoekt?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

@®-

Citaat van: mehn op 03-09-2007 09:40:56

Is dat niet de spoiler die Geert zoekt?
Klopt  ;)

ief

Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

@®-

Citaat van: ief op 03-09-2007 11:21:19
Ah, een ruil actie! ;D
;D ;D ;D

Geert blij, ik blij.

Mooi forum he, allemaal blije mensen  ;D

san

Weet iemand het onderdeelnummer van de klemmen waarmee je de T-5R spoiler vastzet?

-D©©©L-

Citaat van: san op 12-09-2007 09:49:11
Weet iemand het onderdeelnummer van de klemmen waarmee je de T-5R spoiler vastzet?

Ik kan je de nummers wel geven van de losse klemmen, maar deze zitten in een montage set.
De nummers daarvan zijn :1399234 (sedan) of 9499234 (estate)

Eugene

Ik kan van iemand een T-5R spoiler overnemen

Het wordt steeds meer een look a like ;D

Setje Tritons dan maar? :P

If it's not blown, it sucks...

@®-

Citaat van: Eugene op 20-09-2007 00:43:13
Ik kan van iemand een T-5R spoiler overnemen

Het wordt steeds meer een look a like ;D

Setje Tritons dan maar? :P