Wie ben ik

Gestart door Brambo67, 30-11-2006 12:51:53

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

Citaat van: )()()sT op 08-12-2006 10:44:55
Hehehe, onder de 20V kunnen makkelijk een paar Apexjes; onder de AWD is dat iets anders, toch?

mee eens

Bij de AWD ligt de achterkant al goed, dus apexjes aan de voorkant en niks meer aan doen!

Prachtige roffels  :)

If it's not blown, it sucks...

breakman

zo wat een luxe heb je daar voor de deur staan! er zijn maar weinig gelukkigen die zo netjes twee V70 classics waaronder een R AWD hebben staan !!

proficiat met je aankoop en welkom op het forum !!

veel rijplezier !!!!  8)

Frans Harkema

Mooi, mooi, mooi, mooi!

Bouma206

Zo´n blauwe lijkt mij nog wel wat voor in de toekomst. Een kleine diesel en een zeer nette snelle volvo. Erg mooi hoor. Ik ben nog wel benieuwd of de velgen onder de AWD 17 of 16" zijn.
Fryslân boppe!!!!

Brambo67

Hoi,

Bedankt voor de positieve reacties! Zoals je op één van de foto's ziet staat de Polo van vrouwlief nog op de oprit. Waarschijnlijk niet lang meer..... Inmiddels begint ze aardig te wennen aan de gedachte dat een V70 Automaat met 170pk en allerlei goodies zoals leer, automaat en cruise control fijner zijn dan een 'hippe' Polo.

Dinsdag gaat de 'R' naar een bedrijf voor wat restyling klusjes. Paar kleine beschadigingen uit het interieur en een kras op de bumper. Vervolgens een week later een nieuw dif in de haakse overbrenging en eventueel twee nieuwe (Audi) homokineten op de cardanas. Dan is ie helemaal top.

Ik moet zeggen dat de vorige eigenaar (Blauwe Speer) er ongelooflijk netjes op is geweest. De 'R' is een jaar ouder dan mijn Europa Exclusive (ex-lease met veel minder km's) maar is veel strakker. De donkerblauwe had behoorlijk (inmiddels grotendeels weggewerkte) kleine schades (krasjes, gordelschade etc.)

Ik heb nog wel diverse vragen over de 'R' maar die post ik wel op de juiste fora. Als beide auto's helemaal top zijn en het weer wordt mooi ga ik nog even wat mooie foto's maken. Waarschijnlijk samen met de 850 T5 van 'Wim-Lex' die een kennis van me helemaal top heeft gemaakt.  :D
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

Eugene

Citaat van: Bouma206 op 08-12-2006 12:09:06
Ik ben nog wel benieuwd of de velgen onder de AWD 17 of 16" zijn.

17"

Bouma206

Citaat van: Eugene op 08-12-2006 14:07:32

17"
Wat lijken die Volans dan groot.
Fryslân boppe!!!!

Eugene

Citaat van: Bouma206 op 08-12-2006 15:17:01

17"

De AWD heeft een iets grotere bandenmaat, vandaar het verschil. De AWD velgen lijken zowiezo al kleiner, maar waardoor dat komt weet ik ook niet ::)

Gmid

Citaat van: Bouma206 op 08-12-2006 15:17:01

17"

De velgen van de R lopen aan de buitenkant iets naar binnen toe, en pas dan beginnen de spaken. Dat maakt m ook iets kleiner ogen.
Volvo C30 '12

Eugene

En ze hebben een groter "hart" waardoor de spaken korter zijn

Bouma206

Zit steeds wat te kijken of je nog een uitgebreide fotoshow doet. Ben ook erg benieuwd naar het interieur en de achterkant plus de voorkant. Moet wel goed geinspecteerd worden... ;D
Fryslân boppe!!!!

Brambo67

Meer foto's! Inmiddels is de restyling gedaan. De rest gebeurt a.s. dinsdag en woensdag, eindelijk is ie dan helemaal klaar!

Op volgende posting nog een par van m'n Europa Exclusive

Brambo67

Nog een paar van de Europa Exclusive:

En dan ook nog maar één van de Polo, anders is ie zielig....

Over een dikke week komen er paar samen met de ex-850 van Wim Lex en helemaal strak gepoetst.

Gmid

Wow....... ..  :o

Het was moeilijk, het duurde eventjes, maar eindelijk toch iets gevonden waarop ik commentaar mag geven... Die sticker.... waarom?  ;D
Volvo C30 '12

ief

Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...