Wie ben ik

Gestart door Brambo67, 30-11-2006 12:51:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brambo67



..... ok, je hebt een punt. Is niet het meest veilige modelletje op de weg. Echter, zo'n mooie rooie 'R' zal toch nog wel wat creativiteit triggeren? :)
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

Brambo67

...heb al een leuk modelletje gevonden. Speciaal aangepast aan de drukt op NL-wegen en voorzien van een uniek veiligheidsitem (heeft zelfs Volvo niet..) namelijk een EXTERNE veiligheidskooi. Was destijds geloof ik een hele dure optie. De kleur is ook nog goed. :D

RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

duikertjuhhh

Citaat van: Brambo67 op 15-12-2006 16:49:28
...heb al een leuk modelletje gevonden. Speciaal aangepast aan de drukt op NL-wegen en voorzien van een uniek veiligheidsitem (heeft zelfs Volvo niet..) namelijk een EXTERNE veiligheidskooi. Was destijds geloof ik een hele dure optie. De kleur is ook nog goed. :D




hahahaha lol ;D
veni vidi foetsie, aldus Julius Ceasar bij een klein Gallisch dorpje (vrije vert. ik kwam, ik zag en ik was zeer snel pleite)

Bouma206

Moest een diesel zijn toch??? Oh en ook een beetje veilig??? Kleur is iets anders dan je gewend bent......  :eusa_sick:





Fryslân boppe!!!!

Ricardo

Mooie auto's. Als je dan toch moet kiezen, koop je er gewoon een rode 850R bij. Dan koop je die Cream-Yellow nog en je hebt elke dag een meeting voor je deur.

haRtV70R

Yes! Nog een LBP!! :eusa_dance: HEEL mooi die twee bakken voor de deur!!  :o :o Persoonlijk zou ik die donkere weg doen en daarvoor een CY of een rode R (Esveld?) voor kopen.

Maaruh, nou wordt het echt tijd voor een LBP meeting... :D
[move][/move]

Paul-S70R

Wow, wat een auto's en wat een wensen! Mijn wens is om ooit ook nog een V te hebben!

Veel plezier op het forum en met je V's

Paul

Paul-S70R

Mag de wannabee dan ook komen?

Brambo67

Ha, ik denk dat die rooie van Esveld niet meer te koop staat, hij gaat voor de Charade SEER (Special Edition External Rolbar) voor zijn vrouw, kan hij mooi genieten van zijn mooie rooie.

Ik heb trouwens een proefrit gemaakt in jouw LBP. Ik moet zeggen dat ie goed reed... ik heb de auto met een maatje uitgeprobeerd. Ik wilde echer een 'Comfort' met de 5-bak. Ik had eerlijk gezegd de moed al opgegeven en heb nog erg getwijfeld... Uiteindelijk gewacht, de rest is bekend. Maar ik moet zeggen dat het geluid van de LBP fase II qua roffel niet te verslaan is. Ik schrok me rot van het verbruik trouwens... Hoe is dat bij jou gemiddeld?

Ik verbaas me trouwens over het feit dat de auto van J.Postma nog niet door een forum-lid is gekocht. De auto heeft wel wat cosmetische achterstand maar is verder technisch goed volgens mij. Aan de vraagprijs kan het ook niet liggen. Inclusief reparaties en nieuwe distributieriem betaal ik voor die van mij meer.

LBP-minimeeting lijkt me super, ik doe mee (Rudi, Mathh??? wie nog meer???)
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

haRtV70R

Verbruik wil ik niet weten... :-X :-X  Maar klinkt die 2.4 zo anders dan? Ik heb er nog nooit een gehoord of wat ook. Komt nog wel met de meeting tzt. ;)

Ik vraag me ook af met hoeveel 'we' zijn..

Brambo67
Laserblue
Rudi
Mathh
haRtV70R

Meer niet volgens mij. O ja, Postma. Maar die wil er vanaf, en is alleen lid voor de advertentie.....

Is idd niet erg veel wat ie er voor vraagt.. Hopelijk binnenkort een nieuw baasje van het forum :D

;)
[move][/move]

V70R AWD


Brambo67

Weer een LBP op het forum! Geweldig; tijd voor een meeting? :eusa_clap:
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

BenC70ES

Heel mooie auto's maar waarom laat je die verschrikkelijk lelijke kaartjes van 't onderhoud in het interieur hangen  ??? Heb ik al vaak gezien op meetings, maar ik begrijp er niets van  :eusa_doh:

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

elianmars

Citaat van: BenC70ES op 17-12-2006 18:03:52
Heel mooie auto's maar waarom laat je die verschrikkelijk lelijke kaartjes van 't onderhoud in het interieur hangen  ??? Heb ik al vaak gezien op meetings, maar ik begrijp er niets van  :eusa_doh:

Dat is bij mij het eerste wat in de asbak verdwijnt. Asbak wordt gebruikt voor opslag, niet voor as  :eusa_shifty:

V70R AWD

Citaat van: Brambo67 op 17-12-2006 17:39:57
Weer een LBP op het forum! Geweldig; tijd voor een meeting? :eusa_clap:

Ja kunnen we wel een x doen  ;D ;D