Wie ben ik

Gestart door Brambo67, 30-11-2006 12:51:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brambo67

Hoi,

Ben nu zo vaak aan het lezen op deze site dat ik me maar eens moet melden. Mijn naam is Bram. Ik woon in het mooie Assen in Drenthe en werk voor het bedrijf dat ons landje voorziet van olie en gas. Ik ben van 1967, heb drie zonen en ben (gelukkig) getrouwd. Ik heb een aantal hobies en passies. Ik heb altijd veel gesport (voetballen, windsurfen, mountainbiken etc.) maar vanwege een slechte rug gaat dat allemaal wat minder. Gelukkig komen hobby en passie samen in één onderwerp; auto's! Vanwege mijn 'zakelijk' verleden heb ik al diverse hele mooie lease-auto's mogen rijden. Opgegroeid in een Audi-VW nest kun je wel nagaan welk logo op veel van die auto's heeft gestaan...

Echter... toen ik ergens midden jaren negentig een geweldig geluid hoorde en er vervolgens een prachtige gele stationwagon bij zag was ik verkocht! De 850 T5R, en R en daarna de Saffron V70R en R AWD hebben mijn hart gestolen. Het was zelfs zo dat ik twee V70n's heb geleased (wel diesels uiteraard) Echter één auto was het helemaal; de V70R AWD comfort in de kleur Laser Blue! Wat een auto, een soort van ultieme 'über 850/V70'. Maar ja, leasen zat er nooit in.

Toen ik enige tijd geleden ging werken voor deze oliemaatschappij werd ik 'lease-auto-loos'. Niet getreurd maar een perfecte kans om een V70 te kopen. Het verstand won het van de emotie; sinds juni vorig jaar heb ik een V70 Europa Exclusive Aut. 125 kW. Prachtige auto, perfect onderhouden en toen slechts 81 dkm! Leer, automaat, een mooie motor etc. Echter, het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Als snel kwamen er anthraciet R-velgen (Volans) Ik bleef echter zoeken naar een Laser Blue. Ik heb er in verschillende gereden, o.a. die van 'Alex'. Mooie auto en reed goed.

Nu heb ik er één gekocht! Een geweldige auto en perfect onderhouden. Het is de auto van Blauwe Speer... Prachtig wat een auto. In de tussentijd ook nog gereden in een auto die in Friesland te koop heeft gestaan. Technisch helemaal ok maar wat een verschil; vies, beschadigd, sigarettepeuken in de asbak etc. Wel een auto met mogelijkheden maar het ging me aan het hart.

Nu heb ik dus twee Volvo's; de eerste is (nog) niet verkocht. Waarschijnlijk hou ik 'em zelfs en zal mijn lieve en supporting echtgenote toch afscheid moeten gaan nemen van haar VW Polo. We zullen zien. De komende tijd zal ik jullie wel op de hoogte houden van de ontwikkelingen rondom beide V70's. Ik zal ook wat mooie foto's plaatsen zodra de gelegenheid zich voordoet. Ik voel me de koning te rijk; eindelijke een Laser Blue!!
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

DopdeDouwer

Wat een leuk verhaal!
Staat natuurlijk wel erg leuk 2 V70's voor de deur.

Je hebt een heleboel woorden, dus zal ik maar als eerste vragen naar foto's, die zeggen nog meer dan jou verhaal.
Vierkant Rules

langeman





                   "       mooi spul he'        "


   groetjes hans 8)

Niek

Welkom op het forum. Super, 2 V70's voor de deur, wat een luxe!
Foto's foto's foto's.... ;D
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Brambo67

Ga maandag de Laser Blue ophalen. Hij gaat dan eerst naar de garage voor wat reparaties. Ik zal als ie klaar is een paar mooie foto's posten.

De Laser Blue die nu op het forum wordt aangeboden heb ik gereden en reed prima. Cosmetisch moet er e.e.a. aan gebeuren maar ik denk dat een beetje handige R-liefhebber daar een hele mooie auto aan heeft!
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

Brambo67

Heb foto's! Hoe 'laad ik ze op' ?

Bedankt

RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

big ben


Brambo67

Hier zijn de eerste, komende week meer:





Heerlijk uitzicht zo 's ochtends.

Groet
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

Jeroentjuh


big ben

 :eusa_drool: erg mooi... genieten maar :angel:

FGG

Tja, sommigen...

Twee errug mooie auto's Bram. Heel veel plezier ermee.

Welkom op 't Forum.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Esveldt

Heel mooi! Vooral de velgen van die donker blauwe!

Bouma206

Geweldig mooie auto´s! Ik vind wel dat ze nog redelijk hoog staan :eusa_think: maar goed het is wel cruisen op deze manier! Ben ook erg benieuwd naar de beide interieurs.
Fryslân boppe!!!!

)()()sT

Hehehe, onder de 20V kunnen makkelijk een paar Apexjes; onder de AWD is dat iets anders, toch?

Maar goed, daar gaat het even niet om; de buurt zal wel jaloers zijn met twee van die geweldige wagens voor de deur ;)

Zien er beide super uit!!!!

:eusa_clap:

Ties

You must be a lucky man! Prachtige auto's!!
Welkom!!