Wie ben ik

Gestart door Brambo67, 30-11-2006 12:51:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

)()()sT

Poeh poeh..... dat zie er uit om te smullen!!!!  :eusa_boohoo:

Super!

Brambo67

De sticker gaat er zeker af! Rob, de vorige eigenaar (Blauwe Speer), heeft een rally verleden (en heden geloof ik) Ik ga de auto nog poetsen enz. Dan gaat de sticker er ook af.
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

Bouma206


Zo´n sticker niet wat voor je?
Fryslân boppe!!!!

GeertG

Moet eerlijk bekennen dat ik toch wel beetje jaloers ben op zo'n mooie bolides.....
Geniet ervan !   :)

LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

ief

Citaat van: GeertG op 15-12-2006 10:25:23
Moet eerlijk bekennen dat ik toch wel beetje jaloers ben op zo'n mooie bolides.....
Hier nog één.... :eusa_shifty:
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Gmid

Ach.. het zijn er zoveel. je kunt er toch wel een paar uitdelen?  ;D
Volvo C30 '12

duikertjuhhh

#36
Citaat van: Bouma206 op 15-12-2006 09:48:57
http://www.wilpac.nl/shop/cat_images/ELASS.JPG
Zo´n sticker niet wat voor je?

zo'n sticker lijkt me idd best wel erg gaaf ja
veni vidi foetsie, aldus Julius Ceasar bij een klein Gallisch dorpje (vrije vert. ik kwam, ik zag en ik was zeer snel pleite)

Brambo67

Ja, voor zo'n sticker maak ik een uitzondering! Ik heb ze nu op een paar LBP's gezien en ik vind ze wel goed staan eigenlijk. Dus de hamvraag; hoe kom ik aan zo'n sticker?

En nee, ik ga geen V70's uitdelen... Ik ben erg blij met beide auto's. Of het echt lukt ze allebei te houden weet ik (nog) niet. Voorlopig breek ik m'n kop hier niet over. Daar heb ik familie en vrienden wel voor; je wilt niet weten hoeveel 'goedbedoelde' adviezen, 'tips' en onbegrip ik al heb ontmoet. Niemand snapt waarom je twee V70's wilt... dan kun je immers ook één jongere van het huidig type voor kopen? En ik maar uitleggen dat het me dáár nou net niet om gaat... Ik heb twee V70's gehad van het vorige type. Keurige auto's.... Ik heb zelfs nog een proefrit gemaakt in een 'nieuwe' R (staat een hele mooie te koop in de buurt voor 'weinig') aar het is geen Saffron Pearl of Laser Blue Pearl. Sterker nog; als het aan mij ligt komt er nog een 'Cream Yellow' T5R, een rode 850R en een Saffron Pearl V70R (zonder AWD en AT) Maar daar heb ik dus de centjes nog niet voor misschien ooit. Sinds ik voor het eerst een Cream Yellow zag ben ik verkocht. Het zijn fantastische, veilige, betrouwbare en wat mij betreft tijdloze auto's. En over de 'roffel' hoef ik denk ik niets te zeggen...

I
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

Esveldt

Citaat van: Bouma206 op 15-12-2006 09:48:57
http://www.wilpac.nl/shop/cat_images/ELASS.JPG
Zo´n sticker niet wat voor je?

Dat zijn de meeste lelijke Eland stickers die ik ken! Lijkt toch niet op een Eland man!

Veel beter!

Die moet je hebben.



Vind ik.

Brambo67

Citaat van: Esveldt op 15-12-2006 16:07:22
Citaat van: Bouma206 op 15-12-2006 09:48:57
http://www.wilpac.nl/shop/cat_images/ELASS.JPG
Zo´n sticker niet wat voor je?

Dat zijn de meeste lelijke Eland stickers die ik ken! Lijkt toch niet op een Eland man!

Veel beter!

Die moet je hebben.



Vind ik.


....zegt iemand die op het punt staat een geweldige 850R weg te doen omdat 'de misses' meer km's gaat rijden (suggestie: Daihatsu Charade Turbodiesel van 1993, zeer betrouwbaar, goedkoop en... BEHOUD VAN JE PRACHTIGE WAGEN!!!)  ;)
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

Esveldt

Mooaaah, ik zie mijn vrouw liever veilig op de weg!

Johann

Citaat van: Esveldt op 15-12-2006 16:23:18
Mooaaah, ik zie mijn vrouw liever veilig op de weg!

Ah....

OV duzzz...  ;D

Bouma206

Citaat van: Brambo67 op 15-12-2006 16:20:38
Citaat van: Esveldt op 15-12-2006 16:07:22
Citaat van: Bouma206 op 15-12-2006 09:48:57
http://www.wilpac.nl/shop/cat_images/ELASS.JPG
Zo´n sticker niet wat voor je?

Dat zijn de meeste lelijke Eland stickers die ik ken! Lijkt toch niet op een Eland man!

Veel beter!

Die moet je hebben.



Vind ik.


....zegt iemand die op het punt staat een geweldige 850R weg te doen omdat 'de misses' meer km's gaat rijden (suggestie: Daihatsu Charade Turbodiesel van 1993, zeer betrouwbaar, goedkoop en... BEHOUD VAN JE PRACHTIGE WAGEN!!!)  ;)

Hahaha die is echt goed!
Die stickers kosten 8 euro totaal incl verzending. Zie op www.wilpac.nl voor deze stickers. Geld overmaken en na 3 dagen had ik ze al in huis.
Fryslân boppe!!!!

Esveldt

Ja en dan heb je een beroerde sticker.





Vind ik.

Bouma206

Citaat van: Esveldt op 15-12-2006 16:29:03
Ja en dan heb je een beroerde sticker.





Vind ik.
Zeurpiet










Vind ik!
Fryslân boppe!!!!