Nieuwe FK452

Gestart door RonnieDuck, 01-12-2006 13:51:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jeroentjuh

Citaat van: RonnieDuck op 01-12-2006 13:51:50
Oude bandjes waren 205/45/17 bridgestone RE040. Behalve dat deze bandjes versleten waren was ik ze ook meer dan zat! Wat een klote band. Enorm rolgeluid, droog geen grip, nat geen grip. Maw geen bridgestone voor mij.

Voor mij ook niet meer, lagen er bij mij ook op toen ik de auto kocht, totaal geen grip met die dingen, keiharde band, lawaai, ..... Banden waren net nieuw maar mooi anderen erop gelegd....

Lindert Bogers

dacht dat ze enorm zacht zouden zijn omdat ze ze bij het driften ook gebruiken. Ze zijn heel populiar in het driftwereldje !

Jeroentjuh

Citaat van: thedoctor op 01-12-2006 18:44:57
dacht dat ze enorm zacht zouden zijn omdat ze ze bij het driften ook gebruiken. Ze zijn heel populiar in het driftwereldje !

Hoe harder de band hoe minder de grip is, hoe beter je kan driften toch?  ;D

fearless

Ben wel benieuwd hoe de bandjes blijven bevallen, hoor er wel veel goeie dingen over. Moet natuurlijk al nadenken welke bandjes ik straks wil.  :eusa_whistle:

volvos60t5

Citaat van: M a r c op 01-12-2006 17:43:19
Het wordt nu wel tijd voor je winterbanden Niels  ;)

Heb ze er al even onder gehad maar er ook snel weer vanaf genomen. Ben nog steeds zo blij met de nieuwe velgen en ook bevalt 18" me nu beter :-X Misschien toch maar naar 18" winterbanden zoeken :-X :-X
Aangezien quoten in de Signature hier de norm is geworden:      
Citaat van: ed op 31-07-2006 20:10:10
Zoals je ziet behoor je toch echt tot de allersnelsten.

denkweb

RE040 onder de auto... op de Titans. Ben er ook niet over te spreken. En het is echt een zachte band... als ze echt goed warm zijn kleven ze zelfs aan je handen  ;D

Normaal doe ik 40.000 tot 44.000 met een paar banden, mijn huidige voorbanden zijn echter al aardig slecht aan het worden en ik ben nog niet op de helft van die 40.000...

martijn.

Citaat van: denkweb op 02-12-2006 10:51:07
RE040 onder de auto... op de Titans. Ben er ook niet over te spreken. En het is echt een zachte band... als ze echt goed warm zijn kleven ze zelfs aan je handen  ;D

Normaal doe ik 40.000 tot 44.000 met een paar banden, mijn huidige voorbanden zijn echter al aardig slecht aan het worden en ik ben nog niet op de helft van die 40.000...


Je hebt nu ook 17 inch banden, die slijten net wat harder dan 15 inch banden.

denkweb

Citaat van: martijn. op 02-12-2006 11:10:13
Citaat van: denkweb op 02-12-2006 10:51:07
RE040 onder de auto... op de Titans. Ben er ook niet over te spreken. En het is echt een zachte band... als ze echt goed warm zijn kleven ze zelfs aan je handen  ;D

Normaal doe ik 40.000 tot 44.000 met een paar banden, mijn huidige voorbanden zijn echter al aardig slecht aan het worden en ik ben nog niet op de helft van die 40.000...


Je hebt nu ook 17 inch banden, die slijten net wat harder dan 15 inch banden.



maar toch niet 2x zo hard...  :-\

AntonioMontana

Ik heb net ook 2 nieuwe fk452 voorbanden besteld na goede verhalen over deze band, komen er volgende week op. Goede prijs-kwaliteit verhouding zo lijkt het, nu dat zelf nog even ondervinden :)

Lindert Bogers

Zie total tuning van de maand. er staat een heel verslag in over de Falkan FK452 !!


M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Turbobiker

Citaat van: thedoctor op 03-12-2006 11:12:47
Zie total tuning van de maand. er staat een heel verslag in over de Falkan FK452 !!



En die zou niet zwaar gesponsord zijn? :eusa_whistle:
De Tussenpaus

-D©©©L-

Ik kwam op het web een vergelijken test tegen van 11 zomerbanden met de maat 215/55 R16 waarin de FK-452 deelneemt.

Klik voor de 4 pagina's PDF versie.



JCviggen

Zo, das geen denderend resultaat.
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

RonnieDuck

En nog steeds dik tevreden!

Gister met nat weer even gereden,... wat een goede band!

VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid