Project Mjolnir - SDM

Gestart door Johann, 18-12-2006 01:26:23

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Citaat van: mehn op 30-09-2013 17:16:24
Prachtig!

Good old times ;D

Joehoe!! Leuk om hier ook weer wat te lezen 8)

Jeroentjuh

Gaaf project Johann :eusa_dance: Lijken trouwens wel Ferrari Speedline wielen die eronder zitten ;D die zijn toch ook 5x108?

mitchelli

Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Johann

Citaat van: viking_in_shorts op 30-09-2013 20:45:10
Jeeetje :o

Is'tie al weer zo oud ?!?! Komt hij volgende keer zelf rijden? Als hij wil logeren gaat dat wel ;)

Zal het doorgeven..  ;)

Citaat van: Jeroentjuh op 30-09-2013 21:06:51Lijken trouwens wel Ferrari Speedline wielen die eronder zitten ;D

Zijn 5x112 met adapters. Maar het zijn hoepels. Eigenlijk alleen gebruikt voor passen en meten.
Deze komen er onder,

17x8 voor en 17x9 achter.

Jeroentjuh

Het hart van de velgen in het goud en dan onderstaande stickers/striping erop :eusa_drool:

big ben

Respect ! ik vind het (alweer)  knap  :eusa_clap:  ;D,

Johann

Ja die kennen we al..  ;D  ;D

:P

Mijne is alleen geen '83 model. Andere koplampen en kont. (De 140 kont..)

Johann

Citaat van: koen.s op 30-09-2013 22:43:20
9J dat is flink, welke bandenmaat heb je dan?

Achter 245/40-17, voor 225/45-17

t5joost

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

blastaway

{Potdomme, dat ziet weer geweldig uit!
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

Snellebaksteen

Wat een prachtig project, het vakmanschap straalt er van af!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

M a r c

Hey Johann, mooi project. 242 blijft in mijn ogen de ultieme cult-Volvo :-)

Ik ben benieuwd naar je ervaringen met die 20G. Heb er eentje gemonteerd op een versterkte B5234T maar vond het rendement niet heel veel beter dan een 19T.... Alleen heb ik wel een vermoeden dat de flow van de standaard kop de bottleneck is.... Maar dat heb ik helaas niet uit kunnen vogelen omdat de eigenaar graag weer naar huis (Zwitserland) wilde.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Johann

Citaat van: M a r c op 02-10-2013 20:06:41
Hey Johann, mooi project. 242 blijft in mijn ogen de ultieme cult-Volvo :-)

Ik ben benieuwd naar je ervaringen met die 20G. Heb er eentje gemonteerd op een versterkte B5234T maar vond het rendement niet heel veel beter dan een 19T.... Alleen heb ik wel een vermoeden dat de flow van de standaard kop de bottleneck is.... Maar dat heb ik helaas niet uit kunnen vogelen omdat de eigenaar graag weer naar huis (Zwitserland) wilde.

Ik weet het niet. We gaan het zien. Verwacht wel dat ie het gas makkelijker kwijt kan met de grotere A/R

Johann

Turbo binnen en even aan de motor gehangen,

Een vreemd beestje is het wel. Zou toch heel veel beter dan een 19T moeten zijn.