....

Gestart door Claudia, 30-12-2006 12:10:46

Vorige topic - Volgende topic

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Snellebaksteen

;D

Die ken ik.

boutjes vast, hamertje, tok tok, KRAK.

***.

:eusa_shifty:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

BOV

Thermostaat van de koelkast proberen te vervangen met stopcontact nog ingestoken :eusa_wall:

Erg leuk als je dan aan de kabetjes komt...

I take pictures and build stuff...

Sven850

tijdje terug 2 bouten kapot gedraait en toen pas erachter gekomen dat ik de moment sleutel op lb/f had gezet ipv N/m... :eusa_wall:
XC40 T4 Recharge

tackle

olie verversen van de polo van mijn vrouw, vraag aan een bevriende monteur met mijn 5 liter blik in de hand, hoeveel olie gaat er in die polo?
Waarop hij zegt, ik zou eens beginnen met dit blik. Heb het er helemaal ingegooid alleen liep de peilstok bijna over.

Douwe

Na het uitbouwen van het complete dasbord van een Clio erachterkomen dat de kachelmotor gewoon onder de motorkap zit.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

V70 classic

Citaat van: Douwe op 01-01-2010 23:01:50
Na het uitbouwen van het complete dasbord van een Clio erachterkomen dat de kachelmotor gewoon onder de motorkap zit.

:eusa_clap:  :eusa_clap:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Douwe

Toen ik de wielophanging van een volvo 242 had gerepareerd hield ik 2 bouten over van 10 cm lang en 1,5 cm doorsnee.
Na ongeveer 2 uur lang alles nalopen of ik wat vergeten was (het leken HEEL belangrijke bouten)Vroeg mijn vader, die inmiddels ook geariveerd was waar de bouten waren waar de bankschroef mee vast zaten .  :eusa_angel:
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

cas

volvo blunder, gister, vergeten na vervangen alle onstekingsdelen, om een turboslangenklem aan te sluiten, voelde me wel zielig toen ik wegging daar, en de helft vermogen had .
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

MICHEL306

Bij mn vorige wagen nog al last van steenslag op de voorruit en aangezien ik goed verzekerd was een nieuwe ruit laten plaatsen.
Tot zover alles goed, na enkele dagen een regenbui, he das raar de regen sensor doet t niet?
Bellen naar de gast die t raam heeft vervangen, die weet natuurlijk van niks.
Dealer bellen, komen tot de conclusie dat er een plastic dingetje is blijven plakken aan het oude raam waardoor het geheel nu niet meer werkt.
OK bestel even een platic dingetje dan zou je zeggen, maar helaas dat kon niet, dus een nieuwe sensor a 180 euro.......duur raampje al met al.

DD

Citaat van: MICHEL306 op 30-01-2010 18:17:04
Bij mn vorige wagen nog al last van steenslag op de voorruit en aangezien ik goed verzekerd was een nieuwe ruit laten plaatsen.
Tot zover alles goed, na enkele dagen een regenbui, he das raar de regen sensor doet t niet?
Bellen naar de gast die t raam heeft vervangen, die weet natuurlijk van niks.
Dealer bellen, komen tot de conclusie dat er een plastic dingetje is blijven plakken aan het oude raam waardoor het geheel nu niet meer werkt.
OK bestel even een platic dingetje dan zou je zeggen, maar helaas dat kon niet, dus een nieuwe sensor a 180 euro.......duur raampje al met al.

dat lijkt met een gevalletje jammer voor de ruitenplaatser die moet toch een beetje nadenken en zoiets controleren.

Taranis

Mezelf al de hele week afvragen waar die stinkende plastic-lucht toch vandaan komt op het moment dat het blok lekker warm gestookt werd.

Vandaag wat overblijfselen van ik vermoed 2 tie-wraps staan verwijderen. Zondag beetje vergeten op te ruimen na het vervangen van de schokdempers (draadjes met tie-wraps in de kabelgoot vastgemaakt).

Misha

Citaat van: Taranis op 30-01-2010 18:23:34
Mezelf al de hele week afvragen waar die stinkende plastic-lucht toch vandaan komt op het moment dat het blok lekker warm gestookt werd.

Vandaag wat overblijfselen van ik vermoed 2 tie-wraps staan verwijderen. Zondag beetje vergeten op te ruimen na het vervangen van de schokdempers (draadjes met tie-wraps in de kabelgoot vastgemaakt).

IJverig hoor !

Je had ook gewoon door kunnen rijden toen je zag dat het niets ernstigs was, op een dag zijn ze vanzelf weggesmolten.
En hoe heter je het blok stookt, hoe sneller ze op zijn.

Meer jouw stijl toch .. :eusa_think:

Word je mild op je leeftijd ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Taranis

Had gekund, maar ik was die stank wel een beetje zat eigenlijk  ;)

Spin!

...toen ik de deur achter me dicht trok, terwijl ze binnen op tafel lagen...

www.vm-parts.nl