Even voorstellen

Gestart door J-P, 31-12-2006 15:44:30

Vorige topic - Volgende topic

Jimbo

Mooie Volvo hoor. Veel plezier er mee.

Veel platter moet je ook niet gaan met de BMW lijkt mij zo toch?

J-P

Hoi,

allereerst bedankt voor de warme welkomstwoorden.

@Kleppie: Mooie stel motoren heb je. Wat motoren betreft: Honda Rules. Ik heb de R1200GSA als werkmotor, is niet van mezelf. Daarnaast heb ik prive een R1100GS (hier samen met de 1150GS van m`n meissie) voor vakanties en langere trips, een XL600V Transalp Quickly SPecial (kompleet getweakte Alp) en een DR650SE voor de offroaddingetjes. M`n meissie heeft er nog een DR350SE bij voor offroadgebruik. Ik weet het, je kan er maar op 1 tegelijk rijden en het is toch allemaal maar ouwe meuk  ;D

@ Rudy-M: Ja, dat A-rijbewijs is een must hoor, is toch een heel andere thrill  :eusa_drool:

@ Wieger: platter kan wel maar dat kost me helaas teveel schoenen/steppies. Nu gaat het bij de Adv al iets beter, bij m`n vorige motor (STX1300) was het te gortig

Qbits

Ha J-P

Klein wereldje he  :)
bord. rode T5 estate

FGG

Welkom op 't Forum, J-P.

En zeker geen 13 in een dozijn auto.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

J-P

Citaat van: Qbits op 09-01-2007 16:30:52
Ha J-P

Klein wereldje he  :)

Verdorie, wat doe jij hier???? Heb jij ook een Volvo joh??? Nooooooit van je gedacht maar aangezien de VOlvo met mijn lengte 1 van de weinige normale autos is zal ie dat voor jou ook wel zijn :-)

Qbits

Citaat van: J-P op 09-01-2007 21:46:31

Verdorie, wat doe jij hier???? Heb jij ook een Volvo joh??? Nooooooit van je gedacht maar aangezien de VOlvo met mijn lengte 1 van de weinige normale autos is zal ie dat voor jou ook wel zijn :-)

Klopt de 850 is 1 van de weinige auto's waar m'n benen onder het stuur passen ipv ernaast.

Op de velgen en het vleugeltje na als twee druppels water.

bord. rode T5 estate

J-P

Haha, wat een toeval  ;D Alleen is die van jou wat jonger, 95 of 96? De onze is van `94. Mooie bak! Heerlijk joh, been ruimte in een auto, een van de redenen waarom ik echt jaren geen auto gereden heb maar in die Volvo is het goed uit te houden, superbak.

Braveheart

Hoi J-P,

Ook voor ons een kleine wereld.... Zou de Volvo soms goed bij de GS rijder passen?
Ik volg het GS forum toch dagelijks, maar die Transalp had ik nog niet gezien. Hij is errrrrg mooi!!
Errare humanum est

J-P

Ik denk dat een Volvo erg goed bij een GS past inderdaad. Jah die Transalp, die heb ik sinds begin december gekocht van Dirtmaster (ook GS-forum) maar omdat het geen GS is daar maar niet gemeld. Het is toch wat, die fora...  ;D

langeman

Dit is wat ik normaal doe:

???alleen maar bochten naar rechts nemen ??   is dat niet lastig ??

hmm   groet   hans :angel:

Turbobiker

Citaat van: J-P op 10-01-2007 18:01:02
Ik denk dat een Volvo erg goed bij een GS past inderdaad. Jah die Transalp, die heb ik sinds begin december gekocht van Dirtmaster (ook GS-forum) maar omdat het geen GS is daar maar niet gemeld. Het is toch wat, die fora...  ;D

En hier op een Volvo-850-forum meld je beide :eusa_wall:
De Tussenpaus

J-P

@ Hans: Nee hoor Hans, das niet lastig, als je rechts een beetje kan moet links ook lukken...

Overigens heb ik jarenlang ST1100 gereden (bij elkaar zo`n 400K) (PE-NL nr 376) en voor m`n werk tot juli een STX1300, waar ik in 3 jaar toch ook een goeie 100K mee gereden heb. Goeie fietsen, volgens mij zijn dat de Volvo`s onder de motoren, built to last!

@ Turbobiker: is dat een gebod of een klacht?  ::) :)

Turbobiker

Citaat van: J-P op 10-01-2007 19:06:35

@ Turbobiker: is dat een gebod of een klacht?  ::) :)

Ach, meer in de trant van: je meldt een andere motorfiets niet op een motorforum, omdat die wat afwijkt van wat daar besproken wordt, maar ondertussen meld je die twee motorfietsen wel op een autoforum. Beetje vreemd, dat is alles...

Maar motorrijders zijn nu eenmaal een beetje vreemd ;D

(maar trek je van mij niets aan, ik vind alles wel interessant en zo weet je ook weer beter wie wie is op dit mooie forum ;) )
De Tussenpaus

Claudia

Citaat van: Turbobiker op 10-01-2007 19:17:08

(maar trek je van mij niets aan, ik vind alles wel interessant en zo weet je ook weer beter wie wie is op dit mooie forum ;) )

En Turbobiker wil van kinds af aan al moderator worden...ergens....maakt niet uit waar.
Maar niemand wil hem in dienst nemen als zodanig....dus laat hem maar :)
Verder deugt ie echt wel, hoor!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Turbobiker

Citaat van: Claudia op 10-01-2007 19:19:45
Citaat van: Turbobiker op 10-01-2007 19:17:08

En Turbobiker wil van kinds af aan al moderator worden...ergens....maakt niet uit waar.
Maar niemand wil hem in dienst nemen als zodanig....dus laat hem maar :)
Verder deugt ie echt wel, hoor!

:-*
De Tussenpaus