Even voorstellen

Gestart door J-P, 31-12-2006 15:44:30

Vorige topic - Volgende topic

J-P

Hoi,

Ik ben J-P, 37 jaar, getrouwd en ik heb gister een Volvo 850 T5 Lux. estate gekocht, bouwjaar januari `94 met 212K op de teller. De auto is bordeaux rood en voorzien van alle toeters en bellen behalve AWD en self control  ;D.
De auto moet z`n afleverbeurt nog krijgen, heeft 2 weken geleden een nieuwe airco gehad en is nog van de dealer zalf geweest in `94 t/m 96. Ik ging eigenlijk kijken naar een duurdere V70 2.5 europa maar de dealer (Cappendijk in Terneuzen) vond dat ik met deze auto en het gebruik waar ik `m voor koop meer lol zal hebben. Wie weet  ;D  Ik ga de komende week gebruiken om veel te rijden, wat Cappendijk me ook vroeg, om evt. aandachtspunten voor de afleverbeurt te regelen. Als jullie nog zaken weten die ik nu stante pede moet gaan testen hou ik me beleefd aanbevolen.

Ik heb hiervoor 12 jaar geen auto gereden, ben eigenlijk een motorrijder die voor de vervelende (lees snelweg) kms een auto heeft gekocht. Aangezien ik toch maar weinig zal rijden verwacht ik deze Volvo gewoon op te rijden in de komende 20 jaar...

Aangezien ik eigenlijk helemaal niets met autos heb maar toch al heel veel bruikbare info (dankzij Taranis) hier heb kunnen vinden zal ik hier blijven "lurken".

Emiel

Welkom hier!

Ik ga niet roepen om foto's, dat laat ik aan de volgende over.... ;D

J-P

Moet ik nog even maken hoor, mogelijk zometeen even.

animalT5R

ok ok FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS   ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

de geneRaal

Citeerben eigenlijk een motorrijder

collega ;D

WELKOM :eusa_dance: :eusa_dance:
Blackstone under construction

Domaso

Nog een J-P op het forum.

Welkom en veel plezier van je roffel.

groeten, Jean-Pierre
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

J-P

Nah, hier de foto:

Beetje 13 in een dozijn gebakkie om te zien maar om te rijden geenszins  :eusa_naughty: ;D

Hoi Jean-Pierre, ik heet Jean-Paul maar iedereen noemt me J-P  ;D

Niek

Welkom hier, mooie roffel!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Claudia

Citaat van: J-P op 01-01-2007 20:03:02

Beetje 13 in een dozijn gebakkie om te zien....

Zoooo, JeePee.....jij durft!

Toch maar....welkom.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

wepster

he die jp noem jij het maar een 13 in een dozijn auto maar ze mochten hem met de mijne komen ruilen daar zou ik geen nee tegen zeggen . :eusa_whistle:

maar toch veel plezier en veilige km toegewenst :eusa_clap:

J-P

O ja, ik moet er nog een beetje aan wennen dat ik nu tussen autoliefhebbers zit  :angel: Ik moet daar nog een beetje aan wennen, sorry.

Mijn core business is motorrijden, dat doe ik ongeveer 100.000 km per jaar (waarvan een 40.000 als instrukteur) en na al die tijd geen auto gehad te hebben moet ik nog een beetje euh integreren.

Dit is wat ik normaal doe:

Dus nou niet allemaal boos worden he, ik moet nog even wennen aan het idee dat ik een auto heb  :eusa_pray:

volvosjonnie

Welkom en veel kilometer-plezier J-P :eusa_clap:
Wanneer wordt het zomer..

breakman

in NL mss wel 13 in een dozijn ! maar in B zeker niet !! en ze blijven een tijdloos design hebben !!

mooie wagen met dakspoiler erop !

veel rijplezier en welkom op het forum !

Macknum

Van harte welkom en heel veel plezier en veilige kilometers.
Drive Safe,
Marcel

850 2.5i-20V Aut. Luxury Line 206.000km '96

Rudy-M

Welkom! Geen 13 in een dozijn auto en ook geen 13 in een dozijn motor. Gaaf hoor.
(ik moet ook maar eens gaan beginnen aan A-rijbewijs)