Even voorstellen

Gestart door J-P, 31-12-2006 15:44:30

Vorige topic - Volgende topic

J-P

Citaat van: Turbobiker op 11-01-2007 21:22:50

(moet maar eens mijn motorrijbewijs gaan halen, maar ik geloof dat ik weinig kans maak mijn examen te halen als J-P de examinator is ;D )

Nee hoor, ik ben een professional, ik hou zaken en privé strikt gescheiden

Citeer
Maar er rijden net iets te veel malloten op motoren...

Ik vrees dat je daarin gelijk hebt. Daarentegen kunnen we, als we toch gaan generaliseren, een groot deel van de Opel Club, tuning club etc.  ook wel bij de cognitief beperkten plaatsen  als ik hun verkeersgedrag zo dagelijks meemaak. Ik denk dat er teveel malloten in elke groep zitten. Zoals ene Frank Zappa ooit zei: "Stupidity is the basic building block of the universe!"

J-P

Citaat van: Taranis op 11-01-2007 20:42:44
Citaat van: Claudia op 01-01-2007 20:20:44
Zoooo, JeePee.....jij durft!

Hij heeft het nieuwe type, das 't verschil ;) ;D (maar ook in het echt een mooi ding)

On-topic: ik had niet verwacht dat jij als motorrijder je hier aan zou melden!  :o

Paar maanden terug was je er nog trots op dat je geen auto had  :P

Och, ik ben een opportunist pur sang en van autotechniek heb ik weinig kaas gegeten. Daarom kijk ik hier wat rond en probeer er m`n voordeel uit te halen. Daarom heb ik je ook in het blik laten rijden he, vanwege je expertise op dat gebied ;)

Turbobiker

Citaat van: J-P op 11-01-2007 21:42:44
Citaat van: Turbobiker op 11-01-2007 21:22:50

(moet maar eens mijn motorrijbewijs gaan halen, maar ik geloof dat ik weinig kans maak mijn examen te halen als J-P de examinator is ;D )

Nee hoor, ik ben een professional, ik hou zaken en privé strikt gescheiden

Citeer
Maar er rijden net iets te veel malloten op motoren...