Het is zover, Spin met een T-5R!!!

Gestart door Spin!, 08-01-2007 15:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Het was een paar nachten niet slapen, diaree van oor tot teen...en maar hopen dat 'ie' nog niet weg zou zijn. Vandaag had ik een afspraak in Mülheim voor een testrit in een CY T-5R Estate. Bij het arriveren bij de garage stond hij al klaar. Vervolg is duidelijk, sleuteltjes gekregen, garageplaten erop en gaan met die banaan ( woordgrapje! ;D ). Interieur ziet eruit als nieuw, alles werkt en zelfs heel soepel, alsof het nog nooit in mensenhanden in geweest. Van buiten ook werkelijk een plaatje, achterlichten zijn niet dof, technisch 100%, automaat schakeld heel soepel en de turbo fluit alsof het een concert weg geeft.

1 klein, ietsie pietsie minpuntje...ze zijn ermee langs een muurtje gereden  ::)

De schade valt mee, maar moet wel gerepareerd worden, verder vertonen de velgen lichtelijk een bewijs dat ze ooit een keer een stoeprandje te dichtbij hebben gezien. Maar ach, het is een auto met 185.000 op de klok en 12 jaar oud...komt goed!

le feuteux:

Verder wil ik iedereen die me per topic en persoonlijke berichten hebben geholpen met het verstrekken van informatie en tips heel erg bedanken! Een droom is werkelijk waar uitgekomen.

verders, de staat van gelukkigheid:  :eusa_boohoo: :eusa_dance: :angel: ;D

www.vm-parts.nl

Esveldt

Prachtig man!!!

Ben je er een beetje goedkoop aangekomen?

Wat ga je nu met al die andere auto's, 850 en de S70 doen?

Clapton

Onbegrijpelijk dat je blij bent met een CY T5 R Estate, snap ik helemaal niks van, .... ;D ;D

gefeliciteerd

)()()sT

Gefeliciteerd!!!!!!

Ziet er super uit en ben stiekem wel een beetje jaloers ;)

Heb je 'm al in NL of komt dat later...

8)

Ludo

gefeliciteerd Rutger.

maar, vanwaar die ommekeer naar een estate?.  :eusa_wall:

Barry_C70

Looks really congrats on the buy!! That damange is going to cost quite a but as they'll probably need to repaint the whole back quarter and both doors to avoid paint discoloration (difference in color) since it is a 12 year old car.

Johann

Ben

Als het blik gerepareerd is, issie perfect ! :eusa_dance:

ief

Proficiat Spin, eindelijk een CY estate in de buurt.... :D
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Raf

Dat ziet er goed uit! zo een deuk is goed te herstellen dus dat wordt een pracht-auto!!
gefeliciteerd ermee!

Raf
De gustibus non disputandum est!

ief

Citaat van: Ludo op 08-01-2007 15:59:43
gefeliciteerd Rutger.

maar, vanwaar die ommekeer naar een estate?.  :eusa_wall:
Verstand komt met de jaren.... ;D ;D ;D
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Frans Harkema

Citaat van: Clapton op 08-01-2007 15:57:21
Onbegrijpelijk dat je blij bent met een CY T5 R Estate, snap ik helemaal niks van

Net wat ik dacht, zo'n gele kanarie, bah!

Maar toch, gefeliciteerd!   ;D

GeertG

Nogmaals gefeliciteerd (en nu dan helemaal).
Tis mijn kleur niet echt maar buiten het zijkantje (en dat gaat ook wel goed komen) ziet ie er prima uit.
Veel plezier ermee (maar dat lukt allang  ;D)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Eugene

Gefeliciteerd Rutger!

Andere deer erin, spatbordrand laten bijmaken en je hebt een plaatje van een auto :o

If it's not blown, it sucks...

@®-

Hele mooie auto, gefeliciteerd ermee.

Dat portier lijkt wel een kopie (behalve de kleur uiteraard) van die van mij die nu in de tuin hangt  ;D ;D ;D

Zoek de verschillen (behalve de kleur en stootstrip: